Havaittu ainakin Keisvuorella
Kissat pois hautausmailta
26
88
Vastaukset
- onkin
Kadonneita
- nähtykin
Ilmoituksia
- nm1
Ok.
- nostan
- plushhh
=40
- moniapaljonkin
Liikkuu vapaana
- onnnn
Joo.
- nimenomaansiis
Eläviä tarkoitetaan
- niinhhh
Nimenomaan.
- EläinrakasIhminen
Minun haudalleni saa tulla kissat ja koirat, pelkkää iloa kun niistä on aina ollut.
- sittenpäs
Kerro se ennen kuolemaasi lähimmille.
- nm1
Ok.
- huomatkaas
Kissoja juoksee kylillä aika paljon ja usein hieman liikaa vapaana eikä se ihan liene kissojen oma syy vaan kiinni omistajasta
- vierelläkulkijat
Laki kieltää kissan vapaanapidon ilman valvontaa.Pitäis olla siis kisulla se oma omistaja siinä vieressä.Omistajan pitäis myös estää kisun meno vääriin ja luvattomiin paikkoihin .Esmes.estää kisuaan poistumasta omasta pihasta.Siinä on omistajilla viellä rutkasti petrattavaa.
- joohhhh
Niin se on.
- veikkaankin
Kirjoittaja viittaa kai eniten siihen että irtokissat pissaavat ja kakkaavat haudoille kävellessään hautausmaille
- mahdollistaseon
Ilmeisesti sitten huomattu paikan päällä jotain.
- heittokatti
Omistajissa se vika on.Ei kissa tiedä että on lain vastaisesti heitteillä kun hautuumaalla tai muualla kun omassa pihassa kuljeksii.
Voi olla kissa myös jo hylätty, eikä omistajaa sillä ehkä enää edes ole -_- - linnunlörtsy
Linnutkin kakkii
- mehumiekkonen
Moni on paljon mahdollista.
- jossakinjoskus1111
Kulkukissojakin saattaa olla.
- väiski1234
Ai kamala. Olen nähnyt siellä naakkojakin
- nejollekinkuuluvat
Ei niitä kuulemma ole hylätty
- justttth
Jaa.
- onnnnn
Joo.
- okkkkkkkkkkk
Linnuista voi johtua myös kukkahävikki mahdollinen ei aina ihmisen tekemä varkaus kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5456853Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202550Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97939Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802