Löysin sattumalta tämän palstan, olen aloittelemassa yrittäjän uraa ja en muista palstan kirjoituksista löytänyt vastausta, joten päätin kysyä keskustelijoilta hyvää tilitoimistoa Turun seudulta, jossa voisin tulevaisuudessa asioida.
Tilitoimistoja Turussa
16
5431
Vastaukset
- Hokri
YP UOTILA JA LAINE:tta
Yliopistonkatu 37 A
20100 Turku- kallis
Keskellä Turkua => älyttömän kallis ? Paljon henkilökuntaa => älyttömän kallis ? harkitse kaksi kertaa.....
- pienyrittäjä
Kannattaa kysyä tarjousta vähintään kolmesta paikasta. Tällä keskustelupalstalla on paljon juttuja tilitoimistojen hinnoittelusta ja palvelusta, kannattaa lukea. Huomaat, että hinnoittelu on sekavaa ja hintahaarukka on iso. Ota myös huomioon, että keskustoissa olevat isot toimistot ovat yleensä kalliita. Maantieteellisellä paikalla ei ole merkitystä, tilitoimistosi voi olla vaikka Inarissa, sähköposti kulkee ja postimaksut ja puhelut saman hintasia koko maassa.
- raati
kerrropa tällä palstalla, montako kuittia on kuukaudessa, niin tämän palstan "raati" määrittelee sinulle todennäköisesti jonkin hinnan, mitä voit sitten vertailla, kun pyydät tarjouksia.
- Aloittava yrittäjä
Kuittien määrää on vaikea sanoa, asiakaskunta on pieni, mutta antavat kuitenkin leivän, arvioisin 20 - 40 kuittia kuukaudessa. Vertailu onkin vaikeata, koska monella tilitoimistolla hinnoittelu muodostuu kuittien mukaan tai ajan mukaan ja lisäksi tulevat vielä muut kulut.
- tilitoimisto
Aloittava yrittäjä kirjoitti:
Kuittien määrää on vaikea sanoa, asiakaskunta on pieni, mutta antavat kuitenkin leivän, arvioisin 20 - 40 kuittia kuukaudessa. Vertailu onkin vaikeata, koska monella tilitoimistolla hinnoittelu muodostuu kuittien mukaan tai ajan mukaan ja lisäksi tulevat vielä muut kulut.
MItäpä näitä hintoja salailemaan.
Oma hintani 40 tositteen mukaan olisi 69,17 ja 20 tositteen mukaan 41,11. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Onnea uudelle yrityksellesi! - yhtiömuoto
tilitoimisto kirjoitti:
MItäpä näitä hintoja salailemaan.
Oma hintani 40 tositteen mukaan olisi 69,17 ja 20 tositteen mukaan 41,11. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Onnea uudelle yrityksellesi!mulla ratkaisi yhtiömuoto. kun olen yksityinen elinkeinonharjoittaja saan kirjanpidon 79€/kk tääkin sisältää sen alvin oli kuitteja kuinka paljon tahansa. musta tää kiintee hinta on paras vaihtoehto ainakin mulle. mulla tulee joskus kuitteja kenkälaatikollinen ja joskus tosi vähän. kuitenkin, kun laskin viime vuonna kuitit per kuukausi niin tämä vaihtoehto oli paras. seuraavaan eroa ei tosin ollut kuin vajaa 15€. mutta säästöä sekin.... ei kannata ajatella elämää kuukautta eteenpäin vaan jospa ajattelisit vuotta eteenpäin. Kukaan ei tosin tiedä miten vuoden päästä asiat ovat, mutta mä ainakin ajattelen aina positiivisesti. Jos tulee radikaaleja muutoksia, voi tilitoimiston kanssa aina sopia,,,,,, mieti......
Olen samaa mieltä kanssasi, että tilitoimistojen hintavertailu on vaikeaa. Vielä pitäisi muistaa kysyä, että kuuluuko neuvonta hintaan, vai laskuttavatko jokaisesta puhelin- tai sähköpostikysymyksestä erikseen.
Nimimerkki "Tilitoimistoyrittäjä" antoi selkeät hinnat, mielestäni ne ovat kohtuulliset. Vaadipa yhtä selkeitä hintoja muiltakin.- Tmi
Mulla on sama määrä kuitteja, mutta hinnoittelu on sekava: perusmaksu, ylläpitomaksu, maksu/vienti ja tuntihinta neuvonnasta erikseen. Kokonaishinta on kuitenkin kohtuullinen 30-60 euroa kuussa alveineen. Ja palveluun olen tyytyväinen.
- Asiakas
Minulla on hyvä ja edullinen kirjanpitäjä Turussa.
Datatase, maksan pelkästä kirjanpidosta, neuvonta ja raportit ovat ilmaisia. Ei ylimääräisiä kuluja.
Suosittelen. [email protected] - Tilitoimisto Turku
Herätelläänpä vanhaa viestiketjua..
Meillä pienet kirjanpitovelvolliset (esim. parturit) saavat edullisen pakettihinnoittelun 65e/kk alv.
Millaisia kokemuksia teillä on pienille tarjottavista hinnoista?
olen kohdannut 200e/kk maksavia vaikka aikaa kirjanpitäjällä kuluu tositteisiin 1h!
terveisin,
JH
www.ykp.fi- Jokolmasvuosikymmen
Järkky kallis...
- Anonyymi
Menin juuri tuohon lankaan, eli pienyrittäjänä maksoin pari vuotta liki 200 / kk kunnes tajusin vaihtaa. Pelkkä 5 min puhelu nosti hintaa 40 €. Vaihdoin halvempaan. Nyt 40 €/ kk.
- Anonyymi
Monesti luullaan, että kirjanpitoon kuuluu mitä vain. Neuvonta, palkat ja muut pyydetyt kirjalliset tuotokset maksavat erikseen. Pitäisi ainakin olla niin. Ei sitä kirjanpitoyrittäjäkään voi kaikkea puoli-ilmaiseksi tehdä. Yrittämisestä pitää jäädä elämiseen ja pakollisiin maksuihin ( omiin palkkoihin) kaikista moninaisista talousalan töistä myös. Huomioikaa se myös ja nykyhinnat yleensä, millä pitää kaikkien, myös talousalan töissä, pärjätä. Nimim. talousala
- Anonyymi
Tulosmylly on hyvin kohtuullinen ja sopii perusyrittelijälle.
- Anonyymi
Jos kirjanpitäjällesi sattuu jotain , onko tilitoimistossa hänelle sijaista ?
Yhden ihmisen tilitoimistossa voi alvit , palkkalaskelmat ja erilaiset ilmoitukset yms. jäädä tekemättä tällaisessa tilnteessa. Yrittäjälle tulee lisää selvitystyötä ja kiire....
Kuinka paljon teet itse kirjanpitoa ( kirjanpito- ja palkanlaskentaohjelmia on omatoimisille yrittäjille tarjolla) ?
Teetätkö vain tilinpäätöksen ja mahdollisesti yritystoiminnan veroilmoituksen tilitoimistolla?
Halvin kirjanpitäjä ei ole välttämättä paras mahdollinen vaihtoehto.
Kysyttävää yritystoiminnan pyörityksestä tulee joka tapauksessa , kokenut tilitoimisto neuvontapalveluineen on hyvä tuki yrittäjälle .
Yrittäjä järjestö on toinen taho , josta voi hakea apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837