Hei,
Olen kuullut että jotku yksityiset pysäköintivalvontayritykset lähettää karhukirjeitä Netpostiin. Eli vanha kikka auton omistajan osoitetietojen ja puhelimen osoitetietojen salaus ei estä heitä karhuamasta "saataviaan".
Itse olen vain kerran saanut "parkkisakot" kun autoni kujettaja unohti käyttää parkkikiekkoa. Karhukirje tuli ihan paperisena siltä yritykselta.
Eli tietääkö ihmiset näitä yrityksiä jotka käyttävät Netpostia? Itse löysin haulla vain yhden.
-Alueellinen pysäköintivalvonta Oy
Pysäköinninvalvontamaksu Netpostiin
5
123
Vastaukset
- ei.pidä.maksaa
Onneksi näiden huijarifirmojen "valvontamaksuja" ei tarvitse, eikä pidä, maksaa tuli "kehotukset" mitä kautta tahansa.
- nimimerkki01
Kukaan ei lähetä netpostin kautta mitään, jos et ole hyäksynyt sitä!
Ei voi vaan joltakin tulla lasku netpostin kautta, onko vaikea ymmärtää - Sinä päätät, kuka sitä kautta laittaa laskun/ilmoituksen sähkösessä muodossa! - HJKEIUNOHDA
ONKO SINULLA PARKKISAKKOTILI?
Ei mitään kun häätö asunnosta ei mitään maksuja näin lukee taloyhtiön sivulla, jatkuva tahallinen pysäköinti johtaa vuokrasopimuksen purkuun, myös muissa yhtiöissä mahdollisesti.
Ei rueta temppuamaan kadulle vaan asumaan. Menee oppi perille.... - temppunen
Valita isännöitsijälle ja taloyhtiölle koko ajan niin yksi päivä tulee häätö.
- Pateettinen
Lasku tuli Netpostiin, ihan perusasetuksin. Osoitteen luovutuskielto ei näköjään estänyt laskun tuloa. "Perintätoimia" odotellessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236