Tää on kai kuudes kerta kun oon syössy itseni pikavippihelvettiin. Pahimmillaan mulla ollu 80 pikavippiä sillon kun niitä tuli kuin sieniä sateella.
Oon täs vuosien varrella pyytäny lainaestot suurimpaan osaan mut sain joustotilit
ferratum 2000e
vivus 2000e
vippi.fi 2000e
Nyt ne on käytetty ja täs mietin et ihan et pidän tilit olemas maksaa 900e/kk mulle enkä saa edes lainaa niistä Enää. Fiksua eikö vaan.
Tällä kertaa en oo ees ite käyttäny niitä rahoja kun ne on menny poikaystävän huumeiden ostoon.
Jotenkin pitäs joku hieno ratkasu taas keksiä. Pitäs varmaan noihinki pyytää ne lainaestot. Eihän tos oo järjenhäivää maksaa joka kk 900e vippifirmoille. (en ole siis vielä ruvennut siihen) Olen jo vuoden pari maksanu joka laskun eräpäivänä.
Ja mistään en saa halpaa kulutusluottoa enää, oon sössiny kaikki paikat.
Esim nyt mulle jää ruokaan 1100e mut jos maksan noi vippikorot niin ei jää ku 200e.
mitä te tekisitte? En nyt kiikkuun aio hypätä. Raha on vain rahaa.
Kaikista helvetein on toi vivus.fi ku sinne ei voi lyhennellä etukäteen haluamiaan summia vaan joko maksat 300e et eräpäivä siirtyy kuukaudel tai sit maksat kaiken eli 2300e. Mieti jos jonku tulot ei oo ees 2300e niin siinähän siirtää eräpäivää loppuelämänsä 300e/kk.
Noihin ferratumiin ja vippi.fiin oon siirrelly jatkuvasti rahaa takaspäinki ettei joka päivä ois niin korkee korko.
Niin että mitä ehdotatte?
Yks suunnitelmani on et maksan nyt kuun vaihtees 2300 vivukselle ettei enää ikinä tarttis 2300e kerralla sinne maksaa. Joudun kuitenkin ottaa sieltä rahaa laskuihin kun ei mul jää ku 1100 ruokaan.
Mä kirjotin matikan yo-kokeissa mut sain i--.
Olen tyhmä
16
80
Vastaukset
- aiettähuumeisiin
Hyvin sulla tuntuu olevan rahaa jos 1100 jää ruokaan, Tee suunnitelma exceliin miten maksat kaikkipois.Helpoimmin pääsisit jos annat niiden mennä perintään,korot tippuu murtoosaan.Teet esim sopparit että maksat jokaiseen 200 kuukaudessa niin lainat on hoidettu vuodessa. Ja lainakielto tulee automaattisesti.
- fiksunainen
Se tulee ihan sairaan kalliksi jos jättää maksamatta eikä vuosi riitä 200 × 12 = 2400. Koska jo kuukaudes tohon aina kolahtaa 300e kuluja sopimuksen mukaan eli ennen ku menee perintään summat ois jo 2900€. Ehkä jätän muita laskuja sit maksamatta. Se kai halvinta kunhan ei niitä päästä perintään.
Mun tulot on n. 2700€.
Ja jos maksasin vuoden 600€/kk mikä ei ole edes mahdollista niin oisin jatkuvasti pulassa ruoan ym suhteen. Olen toki pulas nytkin. Ihan hyvä etten saa lainaa enää mistään. - fiksunainen
Mulla on ferratum ja vippi.fi ollu perinnäs aiemmin...pari vuotta sitten...ettei sillä mitään lainakieltoa saa.
- yeuhejrjeurjurjhurhrhr
fiksunainen kirjoitti:
Se tulee ihan sairaan kalliksi jos jättää maksamatta eikä vuosi riitä 200 × 12 = 2400. Koska jo kuukaudes tohon aina kolahtaa 300e kuluja sopimuksen mukaan eli ennen ku menee perintään summat ois jo 2900€. Ehkä jätän muita laskuja sit maksamatta. Se kai halvinta kunhan ei niitä päästä perintään.
Mun tulot on n. 2700€.
Ja jos maksasin vuoden 600€/kk mikä ei ole edes mahdollista niin oisin jatkuvasti pulassa ruoan ym suhteen. Olen toki pulas nytkin. Ihan hyvä etten saa lainaa enää mistään.Jätä kaikki maksamatta niin, että joudut ulosottoon ja makselet sitten velkojasi sitä tahtia kuin sinulta ulosotetaan. Mielesi on paljon huolettomampi ulosoton aikana. Lisäksi on se hyvä puoli, että menetät luottotietosi etkä voi saada uutta lainaa. Onko ulosotto kallista? Ei varmaan kiinnosta sinua.
- suusäkkiämyöden
Ruokaan jää 1100 euroa, hyvin on sinulla rahaa, mutta, sekin on jo hyvä alku, että huomaat itsekkin, että OLET TYHMÄ.
Listaapa kaikki vipit ja niiden kk-maksut. Jääkö 2700€ siis käteen? Ilm tuosta vielä verot pois..? Onko tuo palkkatuloa? Jos on niin on hyvä palkka...
Tärkeintä kuitenkin aina hoitaa asumiskustannukset(vuokra,sähkö yms) ja tietty ruokakulu(kohtuulliset) ennen velkoja. 1100€ kuulostaa uskomattomalta "ruokarahalta". Fiksuin keino olisi hoitaa kaikki velat järjestelylainalla. Mutta aika useinhan tämä vaihtoehto mahdoton. Toisaalta jos sulla jää 1100€ velkojen hoidon jälkeen käteen niin ei ole kyllä valittamista. Syöt vähemmän/fiksummin normaalia kotiruokaa ja hoitelet niitä yksittäisiä velkoja pois vaikka pienimmästä lähtien. Jos haluat pitää ruokatottumuksista kiinni niin anna mennä kaiken ulosottoon ja makselet sitä kautta velat. Jokaiseen velkaan paukahtaa uo:oon joutuessa sellanen 200-400€ lisää, ehkä enemmänkin nykyään. Ota heti vapaaehtoinen luottokielto.. loppuu velkaantuminen kuin seinään.- fiksunainen
Ongelmanihan on se että en saa velkaa mistään. En halpaa velkaa. Ei noita ole kun noi kolme. Pitää vaan yksi kerrallaan tappaa. Vippi.fi aion jättää for the rest of my life. Paras.
- fiksunainen
Nettotulot jotain 2100€ mistä tonni laskuihin ja tonni käteen.
Kun ei ole lukuja niin paha edelleenkään sanoa mitää edes neuvoksi. Siis tuolla toisella tonnilla maksellaan asumiskulut, ruoat, vakuutukset, puhelin yms yms? Jääkö yhtään käteen kaiken tämän jälkeen? Mulla itsellä brutto 2100€ josta käteen reilu 1600€. Tuosta lähtee asumiskulut 500€, järjestelylaina n. 700€, puhelin 20€... Käteen jääpi n. 300€ ruokaan ja humputuksiin. Toisaalta nyt kun ei ole muita velkoja niin pärjää tuollakin hyvin. Parhaimpina palkkapäivinä riittää jopa säästöön asti. Sieltä voi ottaa tiukkoina aikoina.
Sitten vaan hoiteleen yksi kerrallaan velkoja. Kannattaa aloittaa heti koska aina kalliimmaksi tulee mitä kauemmin odottelee parempia aikoja.. niitä ei tule. Senhän kertoo jo tuo 6 kerta, olisiko aika oppia..?- Todistaja
vittumaisin miksi et lähde pois Suomesta ja sinun tilalle tulee aina pakolainen nauttii sinun julkisesti sosiaalietuukksista ilman sinun vääryyksiä. Se venäinen sosiaalivirkailija on pätevämpi kuin sinä kun harjoitat vääryyttä ja sen vielä kun tunnustat se vakava virka virheesi. Ajattele miten sinun tilalle aina pätevämpi henkilö vaikka venäjältä miellellään uomieksi suomeen. Sinut nähty kymenlaakson tekevän pimeetä hommaa ja olet tehnyt jonkun sortin viranomaisen yhteistyötä jossa eläkkeellä oleva rikospoliisi sinut tunnistanut ja olet jotain vaihtanut jossa
ollut loko Kymenlaakson ulosottovirasto ja ulkopuolinen kuultohenkilö oli todennut vastanneet että näitä papeita teen asia kuluksi nämä paperit eivät ole
seikka peräisiä. Minun saada provikat uoasiakasta rekistämällä ja väliäkä tuolla
jos hän joutuu asunnottamaksi vaikka taivasalle todistaja oli kuullut kuljisella
paikalla puhuvan työkaverilleen ja aviovaimolleen.
- CharlesBronson
"Kaikista helvetein on toi vivus.fi ku sinne ei voi lyhennellä etukäteen haluamiaan summia vaan joko maksat 300e et eräpäivä siirtyy kuukaudel tai sit maksat kaiken eli 2300e. Mieti jos jonku tulot ei oo ees 2300e niin siinähän siirtää eräpäivää loppuelämänsä 300e/kk."
Soita nyt ihmeessä sinne ja sovi maksusuunnitelma. Muistaakseni on ilmainen eikä tule lisäkuluja. Toki sieltä ei saa vipattua ennenkuin koko summa on maksettu, mutta olisihan se järkevämpää että se 300 euroa lyhentäisi sitä velkasummaa.- perinnänkautta
Kaipa Vivuskin siirtää saataviaan perintään pikku hiljaa. Silloin voi sopia sopivammat maksuerät. Esim jos pystyt 300 maksamaan kuukaudessa olet sujut noin 8 kuukaudessa!
- vivustaa
Mä jätin Vivuksen maksamatta, maksoin vasta käräjäkirjeen jälkeen, kokonaissaldo 2500e. Niillä ei näemmä maksu kasva korkoa lainkaan jos jättää maksamatta?
- hjhjh
perinnänkautta kirjoitti:
Kaipa Vivuskin siirtää saataviaan perintään pikku hiljaa. Silloin voi sopia sopivammat maksuerät. Esim jos pystyt 300 maksamaan kuukaudessa olet sujut noin 8 kuukaudessa!
Vivuksen kanssa sain ainakin itse sovittua maksusuunnitelman. Ei siis siirry mihinkään ulkoiseen perintään. Maksueriä max 12. Mutta maksoi se 50 euroa, se on ihan lakisääteinen juttu. Niin ja asiakaspalvelu oli erinomainen.
- unelmiakohtimennään
http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi/
Muitakin ideoita kuin laina!!! - EiHyvää
Jos sun poikakaverisi käyttää huumeita niin jätä moinen narkkis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872