Spermat housuihin?

freeballerboy

Onks muita noin 18-20v ketkä pitää farkkuja tai jotain muita housuja ilman alkkareita ja tykkää runkata spermat housuihin hieromalla kullia housujen läpi tai taskujen kautta kädet taskussa? Jos runkkaatte vaatteet päällä, kertokaa millasia housuja pidätte ja jätättekö alkkarit pois niinku mäkin teen.

Ite tykkään käyttää farkkuja ilman alkkareita. Tuntuu ihanalta kun jäykkä lerssi heiluu vapaana farkkujen sepalusta vasten. Jos en pidä farkkuja niin sit käytän tuulihousuja ja tietysti ilman alkkareita. Usein nekin on kastunu sisä puolelta!

371

21755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katarinet

      Muist en tiiä mut näin naisen näkökulmasta kuulostaa omast mielest iha helvei kiihottaval. Saanks tulla vähä koittaa housujen taskun kaut? ;)

      • Nuorimies24pks

        Mistäpäin oot, tänne saa tulla kokeilemaan ;)


    • Kurahousuilija

      Mä pidän esim. löysiä boksereita tai shortseja ja tuulihousuja, mutta päällimmäisenä on kurahousut. Yleensä hinkkaan jotain sopivaa kohdetta vasten, esim liukas puunrunko tai mätäs on hyvä. Kädellä hierominen on vaan niin tylsää. ; P

      Sisällä pidän monesti verkkareita tai pyjamahousuja ilman alkkareita. Niidenkin kanssa tulee pidettyä hauskaa.

    • fettari

      Minä pidän kahisevia tuulisadehousuja ilman alkkareita jotka kostuu lähes päivittäin.Kavereita jos löytyis.

      • Anonyymi

        jyväskylässä löytyis kaveria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jyväskylässä löytyis kaveria.

        missä voitais nähdä??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä voitais nähdä??????

        Esim. Äänekosken radan varrella Ankeriasjärven lähistöllä on muutama hyvä paikka kyseistä harrastusta varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. Äänekosken radan varrella Ankeriasjärven lähistöllä on muutama hyvä paikka kyseistä harrastusta varten.

        ankeriasjärventien kyllä tiedän ,mutta rata on ???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ankeriasjärventien kyllä tiedän ,mutta rata on ???????

        Kangaslammentien pohjoispäädystä Vääräjärventielle ja edelleen Kulottajanpolulle ja rata tulee vastaan siellä Kulottajanpolun päässä. Etenkin kesäaikaan viihtyisä ja rauhallinen paikka käydä kävelyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kangaslammentien pohjoispäädystä Vääräjärventielle ja edelleen Kulottajanpolulle ja rata tulee vastaan siellä Kulottajanpolun päässä. Etenkin kesäaikaan viihtyisä ja rauhallinen paikka käydä kävelyllä.

        Radan varrella kulkee ns. huoltotie jolta eriää lenkkipolkuja moneen eri suuntaan. Siellä huoltotien varrella tulee varmuudella käytyä kevään/kesän aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radan varrella kulkee ns. huoltotie jolta eriää lenkkipolkuja moneen eri suuntaan. Siellä huoltotien varrella tulee varmuudella käytyä kevään/kesän aikana.

        Sinne oli melkonen tarpominen ,mutta uusiin housuihin laskettelin menemään ma.9.00 maissa.Kaveri puuttu.


    • seisottajabi

      Pidän löysiä salihousuja ilman alkkareita, niiden läpi on koittelijoita, ja helppo laskea ja nostaa jos tulee häirityksi. Kätevät miesten välisissä ja huomannut muidenkin käyttävän paikoissa joissa käyn.

      • Xkuku

        Joskus ooolut liivit ja nailominit vetkkareidem allaa . vANHENNt MIENENNENTN haluu jatkuvasti "tekkipojulla"pyllyyni.


      • paljastelu

        missä käyt


    • Temppuilija

      Juuri nyt koekäytän uusia kollareita ilman alushousuja. Seisokki tuntuu hyvältä paljaana kollareiden alla.

    • Temppuilija

      Juuri nyt runkkaan löysät sortsit jalassa ilman alushousuja.

    • runkkkkari

      Ite tykkään rukkailla näihin adidaksen mustiin verkkareihin. Heti ku pistää jalkaa nii kulli jäykistyy. Nytki jalas ja kulli kovan.. Vois runkkaa..

      • freeballerboy

        Sul on siis Adidas verkkarit niin ettei mitään alla? Mä käytän joskus Adidas tuulihousuja ja tietty ilman alkkareita. Vuorelliset sellaset paksummat tuulihousut joten ei näy läpi jos on kastunu sisä puolelta :D Useimmin kuitenkin käytän farkkuja mutta tuulihousut on tosi kiihottavaa vaihtelua :p Ikää mul on 18v.


      • verkkareihin

        Verkkarit, umbron tai adidaksen. Verkkarien kiiltävä kangas kiihottaa.


      • uppiauppia

        up!!!


      • Mies58v

        Minä jätän usein haalareiden alta alusvaatteet pois. Kiihottaa, jos joku näkee paljaat paikkani nappien välistä.


      • verkkarit

        Mäkin tykkään runkata verkkareihin, tietysti ilman alkkareita. Verkkareiden kangas kiihottaa mua ja oon runkannu mun omiin jo monta kertaa


      • Temppuilija

        Laukeatko niihin verkkareihin ?


      • Runkkkari
        Temppuilija kirjoitti:

        Laukeatko niihin verkkareihin ?

        Kyllä vain.


      • Temppuilija

        Ok. Itsekin käytän joskus verkkareita. Juuri nyt jalassa löysät sortsit ilman alushousuja.


    • freeballerboy

      En oo kahteen päivään runkannu ja aattelin kohta lähtee skeittaa. Tietenki farkuissa ilman alkkareita. Jo valmiiks aikamoinen seisokki mut aion vielä säästää. Voi olla et aika pian tulee spermat farkkuihin ku jäykkänä seisova kulli hinkkaa farkkujen sepalusta vasten. Skede sessiot jatkuu farkuissa jotka eka märät ja sit ihan tahmeet sisä puolelta eikä oo eka kerta :D

      • freeballerboy

        Ja tuli spermat sillo. Niin tuli tänäänki spermat farkkuihin skeitatessa. En käyny eilen kädellä ja jos on ollu edellisen päivän runkkaamatta ei tarvi ees paljoo tehä et mällit lentää. Skeitatessa toi tapahtuu tosi helposti koska jäykkä kulli liikahtelee farkuissa tai siis farkut koko ajan hinkkaa sitä. Eikä mee vielä housut pesuun vaan muutamat skede sessiot kärsii vetää samoilla farkuilla :D Ne on jo ihan yhtä kovettunutta spermaa sitä puolelta ja ne haisee vahvasti spermalle :D


      • kivatietää
        freeballerboy kirjoitti:

        Ja tuli spermat sillo. Niin tuli tänäänki spermat farkkuihin skeitatessa. En käyny eilen kädellä ja jos on ollu edellisen päivän runkkaamatta ei tarvi ees paljoo tehä et mällit lentää. Skeitatessa toi tapahtuu tosi helposti koska jäykkä kulli liikahtelee farkuissa tai siis farkut koko ajan hinkkaa sitä. Eikä mee vielä housut pesuun vaan muutamat skede sessiot kärsii vetää samoilla farkuilla :D Ne on jo ihan yhtä kovettunutta spermaa sitä puolelta ja ne haisee vahvasti spermalle :D

        vtun hintti


      • freeballerboy
        kivatietää kirjoitti:

        vtun hintti

        Tossa sä oot ihan oikeessa! Oon siis gay ;) :D


    • freeballerboy

      Oisin menny Adidas tuulihousuissa ulos mut ei mitenkään onnistu. Seisokki on valtava ja se erottuu niin selvästi. Pakko vaihtaa farkut jotka on edelleen pesemättä monen sperma lastin jälkeen! Ois kyl toisetki farkut mut meen ihan pokkana spermasissa farkuissa huomas joku tai ei :D

      • Temppuilija

        freeballerboy oletko milloin viimeksi runkannut farkkuihin tai verkkareihin ?


      • freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        freeballerboy oletko milloin viimeksi runkannut farkkuihin tai verkkareihin ?

        Toissapäivänä viimeks runkkasin farkkuihin. Kävelin kädet taskussa ja tuli kunnon lasti farkkuihin. Enkä oo pessy farkkuja sen jälkeen. Niihin on aika monta kertaa vedetty spermat ja silti oon pitäny samoja farkkuja tällä viikolla koulussa eikä tietystikään mitään farkkujen alla :D

        Verkkareihin en oo runkannu mut vuorelliset Adidas tuulihousut kastu viimeks oisko ollu joskus viime viikolla. Ainakin sillo oli aika kuuma päivä ja tuntu älyttömän kiihottavalta pitää vuorellisia tuulihousuja ilman alkkareita :D


      • Temppuilija

        Ok. Kokeilepa joskus kotona runkatessa hommaa sillä tavalla, että otat kalun ulos vetoketjun aukosta ja laitat sitten cäpin siihen seisokin päälle ja annat vetoja sen alla ainakin viiden minuutin ajan. Sen jälkeen cäppi takaisin päähän. Vaihda session aikana farkut tuulihousuihin ja hoida sessio loppuun niiden sisälle.


      • freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        Ok. Kokeilepa joskus kotona runkatessa hommaa sillä tavalla, että otat kalun ulos vetoketjun aukosta ja laitat sitten cäpin siihen seisokin päälle ja annat vetoja sen alla ainakin viiden minuutin ajan. Sen jälkeen cäppi takaisin päähän. Vaihda session aikana farkut tuulihousuihin ja hoida sessio loppuun niiden sisälle.

        Täytyy testaa. Oon kyl joskus sillei ku oon himassa runkannu niin kesken session vaihtanu farkut Adidas tuulihousuihin koska tuulihousuissa on enemmän tilaa sillon ku seisoo ihan tanassa. Ja koska tuulihousut on veden pitävät niin spermat ei ainakaan tuu läpi vaan ne jää sisä puolelle vuoreen. Samaa oon tehny DC laitailu housujen kans! Lautailu housujen paksu liukas toppavuori tuntuu niin kiihottavalta ku ei oo mitään alla!


      • Temppuilija

        Ok. Session kestosta riippuen käytä cäppiä kahdesti seisokin päällä ja anna hitaita vetoja sen alla.


      • Laastia
        Temppuilija kirjoitti:

        Ok. Session kestosta riippuen käytä cäppiä kahdesti seisokin päällä ja anna hitaita vetoja sen alla.

        Heitän lastit yleensä mun cäpin päälle


      • Temppuilija
        Laastia kirjoitti:

        Heitän lastit yleensä mun cäpin päälle

        Ok. Käytätkö cäppiä session aikana seisokin päällä ?


      • Laastia

        Joo, oon lauennu sinne sisäpuolellekki monta kertaa


      • 10000656
        freeballerboy kirjoitti:

        Täytyy testaa. Oon kyl joskus sillei ku oon himassa runkannu niin kesken session vaihtanu farkut Adidas tuulihousuihin koska tuulihousuissa on enemmän tilaa sillon ku seisoo ihan tanassa. Ja koska tuulihousut on veden pitävät niin spermat ei ainakaan tuu läpi vaan ne jää sisä puolelle vuoreen. Samaa oon tehny DC laitailu housujen kans! Lautailu housujen paksu liukas toppavuori tuntuu niin kiihottavalta ku ei oo mitään alla!

        teetkö niinku niin että runkkaat siellä adidasten sisällä ja lastitkin tulee sinne


      • freeballerboy
        10000656 kirjoitti:

        teetkö niinku niin että runkkaat siellä adidasten sisällä ja lastitkin tulee sinne

        Joo välillä lasken lastit housujen sisälle.


    • Temppuilija

      freeballerboy laita e-mail osoitteesi tänne niin laitan omat tietoni sen kautta.

    • makee112

      mulla ainakin kastuu farkut ihan läpiasti ja näkyy kilometrin päähän, ei taho pysyä sepaluksen kohalla vaan luiskahtaa lahkeeseen

      • freeballerboy

        Ootsä runkannu farkkuihin yleisillä paikoilla ja kävelly spermasissa farkuissa?


      • makee112

        joo ennenkö hoksasin et näkyy nyt en oo ilenny


      • makee112 kirjoitti:

        joo ennenkö hoksasin et näkyy nyt en oo ilenny

        Mustiin coretex housuihin voi vaikka lirutella rakollisen, ja ne näyttää samalle kuin kuivana, prätkähousut tai lasketteluhousut toimii kivasti.


    • Lökärifarkut ja flanellihousut tuplana alle, on pehmeää, ja voi laukoa housuun kunnolla missävaan.

      • Temppuilija

        Flanellihousutkin ovat ihan toimivat em. tarkoitukseen.


    • Mulla on oikeestaan aina housussa laukaus tai useempi, sitkun on niinpaljon housussa, että tuoksu alkaa paljastaa, axe pulloa kehiin ja kukaan ei tajua mitään enää. :)

    • Temppuilija

      freeballerboy meinaatko runkata tänään niihin tuulihousuihin ?

      • runkkkari

        minä ainakin aijon runkata lastit verkkareihini


      • freeballerboy

        Ehkä mut tuulihousujen vuori on jo yhtä kovettunutta spermaa :p


      • Temppuilija

        Ok. Vähän sama tilanne näiden kolllareiden kanssa.


      • Temppuilija
        freeballerboy kirjoitti:

        Ehkä mut tuulihousujen vuori on jo yhtä kovettunutta spermaa :p

        Käytä vaikka niitä lautailuhousuja tai joitain muita löysiä housuja.


      • freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        Käytä vaikka niitä lautailuhousuja tai joitain muita löysiä housuja.

        Lautailuhousuissa saattaa tulla aika kuuma... mut nyt ku ajatus kiihottaa aika paljon niin ihan pakko silti ottaa ne käyttöön pitkän tauon jälkeen! :D Eipä niille oo kesäl ollu käyttöö :D


      • Temppuilija
        freeballerboy kirjoitti:

        Lautailuhousuissa saattaa tulla aika kuuma... mut nyt ku ajatus kiihottaa aika paljon niin ihan pakko silti ottaa ne käyttöön pitkän tauon jälkeen! :D Eipä niille oo kesäl ollu käyttöö :D

        Käytitkö lautailuhousuja eilisiltana ?


      • freeballerboy

        Käytin!


      • Temppuilija

        Ok. Kokeile vessapaperirullan hylsyä seisokille niiden lautailuhousujen alla.


    • Temppuilija

      Freeballerboy oletko kokeillut vessapaperirullan hylsyä seisokilla housujen alla ?

      • freeballerboy

        Joo koitin mut mun mielestä tuntuu vähän oudolta sillei et on jotain ylimääräistä housuissa :D Ymmärrän et jotku tykkää onhan se sen muotonen et sinne saattaa haluta työntää ja et se kiihottais mut ei oikeen mun juttu koska mä tykkään et on pippeli paljaana housuissa ilman mitään apuvälineitä :D Ainut väline mitä käytän runkkausleluna on vanhat skedekengät siis sillo jos lerssi on housuista ulkona :D joskus kans runkkaan spermat hupparin vuoreen :D


      • Temppuilija

        freeballerboy oletko koskaan ottanut kuvia sessioista ?


      • mällithousuun
        freeballerboy kirjoitti:

        Joo koitin mut mun mielestä tuntuu vähän oudolta sillei et on jotain ylimääräistä housuissa :D Ymmärrän et jotku tykkää onhan se sen muotonen et sinne saattaa haluta työntää ja et se kiihottais mut ei oikeen mun juttu koska mä tykkään et on pippeli paljaana housuissa ilman mitään apuvälineitä :D Ainut väline mitä käytän runkkausleluna on vanhat skedekengät siis sillo jos lerssi on housuista ulkona :D joskus kans runkkaan spermat hupparin vuoreen :D

        Ite kanssa runkkailen farkkuihin. Nytkin 3 satsit ja kohta tulee uudet. Haluaisin nuuhkia Freeballerboy sun housujesi etumusta.


      • freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        freeballerboy oletko koskaan ottanut kuvia sessioista ?

        En :D


      • freeballerboy
        mällithousuun kirjoitti:

        Ite kanssa runkkailen farkkuihin. Nytkin 3 satsit ja kohta tulee uudet. Haluaisin nuuhkia Freeballerboy sun housujesi etumusta.

        On paritkin farkut jotka haisee kuivuneelle spermalle ja samoja farkkuja käytän koulussa, kaupungilla, skeitatessa ja oikeestaan missä tahansa yleisillä paikoilla :D Ja lerssi paljaana farkuissa eli ei mitään alla! Tuntuu paljon vapaammalta sillei.


    • uho

      Mulla sukkahousut jalassa niihin runkaan.

      • uho

        Teen sukkahousuihin spermat kun sukkahousut jalassa niin seisoo niin pirusti 10/15/20 den joskus vaan repee kun laittaa jalkaan sukkahousut.


    • Temppuilija

      Juuri nyt sessio meneillään kollareiden alla.

    • Samaavikaa

      Eikö spermaset housut tunnu inhottavalle sitte kun ei oo kiimassa ?

    • uho

      Mällit 10den sukkahousuihin onko muita kun tekee?

    • pumatjalas

      Minkämerkkiisi housui käytätte? Ite välillä tulee puman tuulihousuihin vedeltyy. Tuntuu tosi hyvältä kyrpää vasten ja se ihana kahina kiihottaa.

      • freeballerboy

        Adidas tuulihousut ja DC lumilautailu housut. Farkkuihin tulee kans usein runkattua ja ne on jotku H&M aika perus farkut. Alkkareita en käytä missään housuissa alla vaan pippeli paljaana! Ihan paras tunne on kyl lautailu housut koska niissä on paksu vuori. Helposti voi kovallakin pakkasella mennä ulos ettei tarvi alle mitään! Lisäks märkä pippeli ei ikinä näy läpi. Tuulihousuissa taas ehkä eniten kiihottaa et ne on Adidas :p


      • Anonyymi

        Itse olen kerännyt tuulihousuja kaappiin, merkkeinä mm. Halti, Craft, Rukka, Raiski, Umbro, Puma, Adidas, Nike, Fatpipe jne.


    • sortsit

      Tulee lauottua treeni tai futisshorseihin joita käytän kotona ja yöhousuina. Useimmissa on puuvillanen sisähousu johon spermat imeytyy hyvin. Voi useemmatkin mällit päästää hyvin ennenkuin tuntuu että pitäs laittaa pesuun. Pesuun laittaessa on yleensä vähän jo koppuraiset etumuksen puolelta ja aika paljon kellertävää tahraa valkosissa sisähousuissa.

      • Anonyymi

        Tota mäki oon touhuillu. Satiiniset fudisshortsit on mukavimpia. Addu, puma , umbro. Mitä merkkei sulla?


    • Kabe94

      ite tykkään laueta prätkäajoasuun.

    • alkkarit

      Itse käytän aina alkkareita kaikkien housujen alla eli spermat tulee kyllä aina alkkareihin, mutta silti päällishousuja välillä vaihdan. joskus kollareiden, joskus toppahousujen ja joskus shortsien ja alkkareiden läpi hieron. Tällä hetkellä kesälomalla ja tänä aamuna en vielä ole käynyt kusella vaikka jo herätessä kusetti. Sen sijaan oon lueskellut juttuja ja yrittänyt laueta mutta samaan aikaan en oo halunnut sitä tehdä kuitenkaan. Mutta ehkä kuitenkin pian.

    • ever-lastit

      Mulla on vanhat everlastin treenishortsit (kollarikankaiset) runkkushortseina. Vedän ne päälle paljaaltaan kun alan kattoo pokee ja vemppaan kalua niitten päältä. Niissä on siis muutamat mällit kertyneet. Välillä pitää kylläkin pestä jos liian törkysen näköset :D

    • Ajohousuihi

      Ite harrastan enduroa ja monesti tiukahkoissa ajohousuissa kalu alkaa stondaa aivan hulluna Ajohousut on törkeen miellyttävät päällä ja sopivan tiukahkot nii monesti alkaa kiihottaa
      Kerran ajoin omalla mettäradalla yksin ja rauhallisemmassa kohassa alko stondaa nii pysähyin ja oli pakko runkata mällit tuli housuun mut eipä haittaa ku ei haise
      Lisäks kaveri joka myös ajaa enduroa nii sillä on törkeen hyvä perse varsinki ajohousuissa näyttää hyvälle ja sen kulliki on normaalii isompi.monesti alkaa kiihottaa ajatuski

      • freeballerboy

        Ootsä käyttäny enduroa ajaessa niitä ajohousuja niin ettei mitään alla?


      • Ajohousuihi

        En oo mut vois kokeilla;) varsinki ku nyt on näin lämpöstä
        Pidän useimmiten tiukkoja lyhytvartisia boxereita, parhaimmat ja persekkin näyttää paremmalta
        Mut usein ku on stondaa housuissa nii kiimalimaa valuu jos ei runkkaa ja sen kyl huomaa jälkeenpäi ku limat kuivunut


      • freeballerboy

        Koititsä jo enduro housuja ilman alkkareita ja jos niin tuntuks hyvältä? Entä onks sun kaveri joskus jättäny alkkarit veke alta? Ja onks ne sillei aika paksut jotenkin vuorelliset ajohousut?


      • Ajohousuihi

        En oo viel;) en oo ainakaan nähnyt et kaveri ois kommandona, oonkyl aina nähnyt sen tiukoissa boksereissa joissa näyttää kyllä hyvälle;)
        Ei ne mitkään paksut oo,sillai sopivasti ja polvien kohalta suojattu sit paremmin mut vyötäröltä ihan normi foxin ajohousut, onhan niissä ohut vuori ja verkko


      • freeballerboy
        Ajohousuihi kirjoitti:

        En oo viel;) en oo ainakaan nähnyt et kaveri ois kommandona, oonkyl aina nähnyt sen tiukoissa boksereissa joissa näyttää kyllä hyvälle;)
        Ei ne mitkään paksut oo,sillai sopivasti ja polvien kohalta suojattu sit paremmin mut vyötäröltä ihan normi foxin ajohousut, onhan niissä ohut vuori ja verkko

        Jos ajohousut tuntuu liian rohkeelta niin koita ainakin farkkuja tai jotain muita kommandona ja koita saada sun kaveri kans testaa :p


      • Ajohousuihi

        Testasin;)Ajohousuissa kyl alkaa stondaamaan hyvin pian jos on kommandona;)kulli heiluu sitä tahtia ajaessa että hankaa etumukseen ja alkaa seisoo
        Varsinkin tos omalla radalla metäs nii kyllä muuten stondas


      • freeballerboy
        Ajohousuihi kirjoitti:

        Testasin;)Ajohousuissa kyl alkaa stondaamaan hyvin pian jos on kommandona;)kulli heiluu sitä tahtia ajaessa että hankaa etumukseen ja alkaa seisoo
        Varsinkin tos omalla radalla metäs nii kyllä muuten stondas

        Hyvä! No nyt mul seisoo ihan jäykkänä kun luin ton :D ja farkut tietysti kommandona :D


      • freeballerboy

        Ja yks mikä tuntuu kans älyttömän hyvältä niin talvella lumilautailu housut kommandona! Kantsii koittaa jos sellaset löytyy.


      • Ajohousuihi

        Joo! Oon lukenut monesti et moni käyttää lautailuhousuja kommandona ku ne on paksut ja tuntuu hyvälle;) alko ihan stondaa ku aattelinki lautailuhousuja, harmi vaan ku en omista:/
        Kaveri saattas kyl näyttää melko hyvälle lasketteluhousuissa;) on nimittäin sen keho aika kuumaa tavaraa


      • freeballerboy

        Mä käytän talvella DC lautailu housuja ilman alkkareita enkä pelkästään sillon jos meen rinteeseen vaan ihan kaupungillakin jos ulkona on yhtään pakkasta. Ja vaikka ois enemmänkin pakkasta niin ei tarvi mitään alle. Plus asteilla vähän liian kuumat joten aina syksyllä odotan et tulis pian ekat pakkaset ja vois käyttää lautailu housuja :D Ja mul on kaveri kellä on sama juttu et lumilautailu housut aina kommandona :D


      • Ajohousuihi

        Alkaako stondaamaan helposti lautailuhousuissa?kuin löysät ne on vai tiukahkot?Onksun kaveri hyvännäkönen ja timmissä kunnossa?:D


      • freeballerboy
        Ajohousuihi kirjoitti:

        Alkaako stondaamaan helposti lautailuhousuissa?kuin löysät ne on vai tiukahkot?Onksun kaveri hyvännäkönen ja timmissä kunnossa?:D

        Lautailuhousut kiihottaa kaikkein eniten :p Kyl seisoo jo ennenkö vetää ne jalkaan. Kuvittele ny, oot munasillas ja vedät paljaalle iholle paksut liukaspintaset lautailuhousut ja tosiaan pippeli paljaana. Sun täytyy ite testaa :D Nyt kesäl löytyy alennus myynnistä paljon edullisemmin lumilautailu vaatteita. Ne DC housut ei oo erityisen löysät. Hieman tiukemmat ku mitä monet lautailuhousut. Vuori on aika paksu joten tarkenee kommandona kovemmillakin pakkasilla.

        Kaveri on ihan hyvän näkönen 17v ja käyttää talvella usein Burton lautailuhousuja, ei mitään niiden alla :p Siis meil on ollu kauan se tyyli et talvella kommandona lautailuhousuissa jos ollaan menty johki rinteeseen mut kans ihan kaupungilla. Eikä haittaa jos tulee kiimatippoja koska se ei erotu läpi :D Kerran talvella kyl metrossa saatiin vähän tuijottavia katseita kun puhuttiin miten hyvältä tuntuu lumilautailu housut ilman alkkareita :p


      • Ajohousuihi

        Eiks etumuksesta huomaa kun stondaa lautailuhousuissa? Ootko lauennut niihin lautailuhousuihin? Ootteko runkannu koskaa toisianne?;)


      • freeballerboy
        Ajohousuihi kirjoitti:

        Eiks etumuksesta huomaa kun stondaa lautailuhousuissa? Ootko lauennut niihin lautailuhousuihin? Ootteko runkannu koskaa toisianne?;)

        No siis ne on toppavuorelliset lautailuhousut ja vetskarin suojus kans tosi paksu joten kovin helposti ei erotu seisokki. Oon usein lauennu niihin. Viime talvena yks kerta laukesin tosi nopeesti ihan kävellessä koska en ollu edellisenä päivänä runkannu ja oon joskus lauennu rinteessä. Spermat ei erotu sieltä läpi.

        Ollaan runkattu kaverin kans ja itse asias eka kerta oli pari vuotta sitten. Mä olin 16v ja kaveri 14v. Tietysti talvi ja oltiin laskettelu rinteessä. Kummallakin lumilautailu housut kommandona ja sen jälkeen ollu aina kommandona. Ollaan runkattu useinkin. Myös kesällä mut enemmän kiihottaa talvi runkut johtuen lumilautailu vaatteista :p :D

        Kaveri on nyt 17v ja mä oon 19v . Ollaan aika saman pitusia. Joskus ollaan vuoroteltu niin et ollaan vaihdettu keskenään lumilautailu housuja ja se on tosi kiihottavaa vaihtelua. Burton housut kans tosi paksut ;)


      • freeballerboy

        Pitäs ostaa lisäks sellaset vähän ohuemmat lautailuhousut joita vois käyttää syksyllä ja keväällä plus asteilla. Koska nykyset on niin paksut et ne on oikeestaan vaan pakkasia varten. Kiihottais joskus käyttää lumilautailu housuja sanotaan 10 tai jopa 12 asteen kelissä ilman et hiostaa.

        Eli tarkotus hankkia sellaset lumilautailu housut joissa sisäpuolella pelkkä verkkovuori (ei siis toppavuorta) mut ulkopuolelta toki liukas pintasta veden pitävää kangasta ja sit vetskari sekä taskujen vetskarit sellaset järeet. Ei ois niin kuuma plus asteilla ja sit kun on pakkasta niin vois käyttää paksuja topattuja DC housuja niinku ennenki. Täytyy käydä tsekkaa urheiluvaate liikkeitä. Kiihottaa ajatus et ois toisetkin lautailuhousut sellaset joita käyttää jo alku syksystä ;) Yks ongelma vaan on et jos menee kattoo uusia lumilautailu vaatteita niin seisokki tulee saman tien mut ehkä se on sen arvosta :D


      • Ajohousuihi

        Mulla stondaa ihan kivikovana kun luin noi sun pari viestii, kiihottas niin haistella sun housujen etumusta:D vieläko oot lauennut niihin;) veikkaan et jos sul ois tollaset tiukahkot ajohousut nii kyl muuten lentäs lasti sulla:D sen veran mukavat päällä;) kuin iso kulli sulla on?onksulla millanen karvotus?


      • Temppuilija

        Itsellänni juuri sessio meneillään löysien kollareiden alla ja kollarit tietysti jalassa ilman alushousuja.


      • freeballerboy
        Ajohousuihi kirjoitti:

        Mulla stondaa ihan kivikovana kun luin noi sun pari viestii, kiihottas niin haistella sun housujen etumusta:D vieläko oot lauennut niihin;) veikkaan et jos sul ois tollaset tiukahkot ajohousut nii kyl muuten lentäs lasti sulla:D sen veran mukavat päällä;) kuin iso kulli sulla on?onksulla millanen karvotus?

        No en oo kesäl runkannu lautailu housuihin mut talvel aika usein. Näillä helteillä aika kuumat. Toki muihin housuihin oon lauennu viime aikoina. Farkkuihin, chino housuihin, Adidas verkkareihin...

        Kulli aika keskiverto 16 cm jäykkänä ja sillei normi karvotus, ei mitenkään erityisen paljo.

        Aion kyl lähi aikoina ostaa ohuemmat, ei topatut lumilautailu housut joita vois välillä käyttää muutakin ku pakkasella. Talvel tietysti topatut tuntuu paremmalt mut ei jaksa odottaa talveen asti et pääsee käyttää lautailuhousuja...


      • Ajohousuihi

        Näin lämpimällä säällä oon pitänyt shortseja kommandona, ai että mä nautin ku ei hiosta ja kalu ja säkit heiluu ihan vapaana ja onkyl helppoo vaikka taskun kautta vähän rouhii;D
        Säkit kyl roikkuu näin lämpimällä ja vitsi ku jatkuvasti stondaa ku en oo vähää aikaa käyny kädellä;) oon kyl näihinki lauennut ku on niin mukavat päällä mut en oo kyl vähään aikaan laukonu;) taas stondaa kulli ja shortseja kiristää ku seisoo ihan kovana:D Normisti piän tiukkoja boksereita mut helteillä kommandona nii on paljo mukavempaa


      • freeballerboy

        Joo mul kans farkut kommandona just nyt, niinku yleensäkin :p Tuntuu ihanalta kävellä kaupungilla niin et pippeli paljaana farkuissa :D Muut ei tiedä mut itellä tuntuu sillei tuhman kiihottavalta :D


      • Ajohousuihi

        Kuin tiukkoja farkkuja käytät?


      • freeballerboy
        Ajohousuihi kirjoitti:

        Kuin tiukkoja farkkuja käytät?

        Yhet mustat farkut on sillei vähän tiukemmat ja tuntuu muuten kiihottavalta kesä helteellä auringon paisteessa varsinki skeitatessa. Usein käytän kans sinisiä farkkuja jotka hieman väljemmät mut ei mitään hoppari tyyliä kuitenkaan. Aika sillei normi. Ne on jo vähän kulunu mut eipä se haittaa, ei rikki mistään kohtaan vaan muuten pikkasen käytetyn näköset niinku farkkuihin hyvin sopii.

        Käytätsä farkkuja kommandona? :p


      • Ajohousuihi

        Muistan joskus pitäneeni farkkuja kommandona mut nyt on ollut putkä tauko, oon pitänyt tiukahkoja boksereita, yleensä merkkikamaa ku ovat miellyttävämpiä, just aattelin et vois kokeilla pitkästä aikaa farkkuja kommandona, alkaa vaa herkästi seisoo mut ei se haittaa;p
        Mut pullotus on parempi jos on tiukat bokserit.
        Nukutsä alasti vai laitaksä bokserit yöks?;)


      • freeballerboy
        Ajohousuihi kirjoitti:

        Muistan joskus pitäneeni farkkuja kommandona mut nyt on ollut putkä tauko, oon pitänyt tiukahkoja boksereita, yleensä merkkikamaa ku ovat miellyttävämpiä, just aattelin et vois kokeilla pitkästä aikaa farkkuja kommandona, alkaa vaa herkästi seisoo mut ei se haittaa;p
        Mut pullotus on parempi jos on tiukat bokserit.
        Nukutsä alasti vai laitaksä bokserit yöks?;)

        Mä nukun verkkareissa mut ei tietenkään mitään niiden alla.


      • Temppuilija

        Runkkaatko verkkareihin ennen nukkumaan menoa ?


      • freeballerboy

        En :D Kyl joskus runkkaan verkkareihinkin mut en samoihin mitä käytän nukkuessa vaan toiset Adidas verkkarit. Useimmin kuitenkin runkatessa farkut tai chino housut joita muutenkin käytän kun lähen kotoa jonnekin ulos.


      • Boi0

        Ootteko nukkuneet alasti?


      • täysSeisokki
        freeballerboy kirjoitti:

        Pitäs ostaa lisäks sellaset vähän ohuemmat lautailuhousut joita vois käyttää syksyllä ja keväällä plus asteilla. Koska nykyset on niin paksut et ne on oikeestaan vaan pakkasia varten. Kiihottais joskus käyttää lumilautailu housuja sanotaan 10 tai jopa 12 asteen kelissä ilman et hiostaa.

        Eli tarkotus hankkia sellaset lumilautailu housut joissa sisäpuolella pelkkä verkkovuori (ei siis toppavuorta) mut ulkopuolelta toki liukas pintasta veden pitävää kangasta ja sit vetskari sekä taskujen vetskarit sellaset järeet. Ei ois niin kuuma plus asteilla ja sit kun on pakkasta niin vois käyttää paksuja topattuja DC housuja niinku ennenki. Täytyy käydä tsekkaa urheiluvaate liikkeitä. Kiihottaa ajatus et ois toisetkin lautailuhousut sellaset joita käyttää jo alku syksystä ;) Yks ongelma vaan on et jos menee kattoo uusia lumilautailu vaatteita niin seisokki tulee saman tien mut ehkä se on sen arvosta :D

        Hieno lukea nuita teijän juttuja kun itse löysin saman jutun pari kesää sitten....olin menossa veneellä kalasatamaan ja satoi vettä mut ilma oli lämmin.Ajattelin et tulee hiki sadeasussa kun touhuaa,eli kokeilin poistaa alta vaatetta ja rohkeasti alkkarit pois......siinä touhutessa housujen hitsattu sauma joka on sisälle päin hiero kullia niin eiköhän mulla räjähjä täyteen seisokkiin,piti pysähtyä muka tarkastamaan puhelinta kun satamassa oli muitaki!!!ps.-olen uusinu "tempun" monesti ja muillaki housuilla jotka on tarpeeksi löysät!!!!


    • runku

      voi voi sentään minkä laista on

    • mansikkaspermat

      Päästin kiiltäviin Puman satiinishortseihin useita spermalaakeja ja lopulta niissä alkoi olla sellainen "mansikkainen" haju, pistin sitten pesuun ne :D

    • freeballerboy

      Punaset Adidas verkkarit on kans yks aika kiihottava vaihtoehto ;) ;3

    • tikkuukkott

      On teillä varmaan koko ajan stondis päällä kirjoituksista päätellen

      • freeballerboy

        Onhan se hyvä seisottaa hepiä vaikka ei runkkaiskaan ;3


      • Temppuilija

        freeballerboy: Olen samaa mieltä


    • pidäsiemenes

      Pidä ny vaa siemenes niis housuus mitkä sulla sattuu olla jalassa ei ketää kiinnosta

    • mikämieli

      mite seisottaaa

    • hiomapaperihousut

      verkkarit on liian karheaa kangasta mulle vaikka päällisin puolin vähän kiiltäisikin. Karhean kankaan läpi jos runkkaa niin se hioo munasta ihon rikki ja sitten ei ole kyllä ollenkaan kivaa...

      • thrrthtr

        kokeile runkkaa verkkareitten sisällä!


    • freeballerboy

      Ostin tänään uudet lumilautailu housut jotka on hieman ohuemmat eli sopii plus asteilla syksy/kevät aikaan. Eikä pitäis olla liian kuuma jos on jotain 12 ulkona. Täysin veden ja tuulen pitävät mut ei oo paksua toppa vuorta vaan ohuempi vuori. Toiset lautailu housut kun on niin paksut et niitä pystyy käyttää vaan pakkasella. Nyt ei tarvi odottaa pakkasia vaan on lumilautailu housut lämpimämpiä kelejä varten. Itse asias just aattelin testaa uudet lautailu housut ja tietenkään ei mitään sinne alle. Kommandona niinku asiaan kuuluu :D Seisoo jo aivan jäykkänä :3

      • Temppuilija

        freeballerboy: miten testit uusien lautailuhousujen kanssa edistyvät ?


      • freeballerboy

        No ei siin kauaa menny kun spermat lens :3


      • tnt99

        Laukesitko housuihin:) voin vaa kuvitella kuin mukavat noi on


      • freeballerboy

        Joo laukesin ja tänään just äsken uudestaan eli kaks kertaa jo "testattu" :D Alkusyksystä aion varmaan käyttää niitä välillä ulkona koska ne ei oo läheskään yhtä kuumat kun toppavuorelliset lautailu housut. On silti kuitenkin lumilautailuun tehty ja veden pitävää liukasta kangasta joten tuntuu äärimmäisen kiihottavalta ;3


      • freeballerboy

        Eilen kun kiertelin urheilu liikkeitä niin kävi mielessä et ois riisunu chino housut ja sovittanu lumilautailu housuja mut ei sentään ollu pokkaa koittaa munasillaan sovitus kopissa :D Ajatus kyl kiihotti :3 Tietty ois voinu chino housujen päälle mut ei oo ihan sama asia :3


    • Hotboy97

      Ite kans tykkään olla ilman alkkareita, yleensä shortseissa ja niken college housuissa varsinkin kotona. Tekis mieli ostaa sellaset adidaksen condivot tai tiro verkkarit. Kuljetteko julkisilla paikoilla ilman alkkareita? Eikö häiritse kun seisokki näkyy?

      • freeballerboy

        Joo. Kuljen myös julkisilla paikoilla aina ilman alkkareita. En oo moneen vuoteen käyttäny mitään alkkareita joten oon tottunu. Tänään chino housut, usein farkut, joskus Adidas verkkarit, talvella lumilautailu housut, aina kikkeli vapaana :D

        Ootsä Hotboy97 koittanu jotain muita housuja kuin verkkareita tai college housuja ilman alkkareita? Niinku farkut tai chino housut? Entä lumilautailu/toppahousut?


      • Hotboy97

        En oo kun verkkarit ja shortsit jalas ollu kommandona kesäisin, mutta rupee niin helposti seisoo että en hirveesti oo julkisilla paikoilla ollut niin. Mutta jotenkin vaan kiihottais että naiset näkis pullotuksen.


      • Hotboy97

        Ja oon mä semmosia laskettelu housuja kokeillut kommandona mut vaan kotona.


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        En oo kun verkkarit ja shortsit jalas ollu kommandona kesäisin, mutta rupee niin helposti seisoo että en hirveesti oo julkisilla paikoilla ollut niin. Mutta jotenkin vaan kiihottais että naiset näkis pullotuksen.

        Koita joskus farkkuja tai chino housuja kommandona! :3


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Ja oon mä semmosia laskettelu housuja kokeillut kommandona mut vaan kotona.

        Laskettelu/lumilautailu housut kommandona tuntuu ihan parhaalta! Koita ens talvena ihan ulkona! :) Oliks ne joita koitit kotona kommandona sellaset paksut toppa vuorelliset laskettelu housut? Tuliks seisokki?


      • Hotboy97

        Joo paksu vuori ja oikeen sileä ja liukas sisäpinta ja turha ees yrittää ettei tulis seisokkia :D Tuleeko sul paljon kiima tippoja niihin housuihin mitä käytät? Ja eikö sua häiritse pullotus julkisilla paikoilla ?


      • freeballerboy

        Tulee joskus kiima tippoja. Riippuu toki housuista. Lumilautailu housuihin kiipatippoja tulee tosi helposti koska ne kiihottaa niin paljon mut se on vaan talvella. Nyt kesäl farkut ja chino housut mitä käytän niin harvemmin ne kastuu koska runkkaan kuitenki aika usein mut jos en oo runkannu tyyliin edellisenä päivänä niin joskus seisoo ja tulee kiima tippojakin. Ei ne erotu läpi koska mitkään housut ei oo kovin vaaleita. Jos tulee seisokki julkisilla paikoilla niin yritän ajatella jotain ihan muuta :D Vaikka joskus oon kyl joutunu käydä jonku kauppa keskuksen vessassa kädellä :D


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Joo paksu vuori ja oikeen sileä ja liukas sisäpinta ja turha ees yrittää ettei tulis seisokkia :D Tuleeko sul paljon kiima tippoja niihin housuihin mitä käytät? Ja eikö sua häiritse pullotus julkisilla paikoilla ?

        Sillon kun koitit laskettelu housuja kommandona niin oliks syynä ihan vaan et halusit testaa miltä ne tuntuu vai oliks aikomuksena lähtee ihan rinteeseen? Pidätsä rinteessä pelkkiä boksereita laskettelu housujen alla? Sillonhan ei ois kauheen iso kynnys lähtee kommandona rinteeseen koska toppavuori on muutenkin reisiin asti paljasta ihoa vasten? :3


      • Hotboy97

        Halusin vaan kokeilla, en juuri käy rinteessä mut omistan vaan sellaset housut. Mut voihan niitä käyttää muutenkin talvella.


      • freeballerboy

        Joo siis mäkin käytän laskettelu/lautailu housuja ihan kaupungilla jos on yhtään pakkasta. Tuntuu just hyvältä kun on paksut housut, ei oo kylmä vaikka ei oo mitään alla :3 Farkuissa kommandona jäätyis pallit talvella :D

        Käytätsä pakkasella laskettelu housuja niin et pelkät bokserit alla?


      • Hotboy97

        Joo tai pitkät kalsarit. Mut täytyy kokeilla ens talvena kommandona. Tänää olin farkuissa kommandona julkisilla paikoilla ja ihan kivaltahan se tuntu, eikä pieni pullotus näy. Mut tekis mieli ostaa ne adidaksen condivot. Mut niitä ei ainakaan voi käyttää julkisilla paikoilla kun näkyy niin selvästi.


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Joo tai pitkät kalsarit. Mut täytyy kokeilla ens talvena kommandona. Tänää olin farkuissa kommandona julkisilla paikoilla ja ihan kivaltahan se tuntu, eikä pieni pullotus näy. Mut tekis mieli ostaa ne adidaksen condivot. Mut niitä ei ainakaan voi käyttää julkisilla paikoilla kun näkyy niin selvästi.

        Tiukat vai vähän väljemmät farkut ne mitä tänään käytit kommandona? :3

        Mul kans tänään farkut ilman alkkareita. Joku päivä täytyy vaihteen vuoks käyttää Adidas verkkareita yleisillä paikoilla :p Välillä on käyny niin et jos oon lähössä johonkin Adidas verkkareissa niin oon joutunu vaihtaa ne takas farkkuihin johtuen seisokista.


      • Hotboy97
        freeballerboy kirjoitti:

        Tiukat vai vähän väljemmät farkut ne mitä tänään käytit kommandona? :3

        Mul kans tänään farkut ilman alkkareita. Joku päivä täytyy vaihteen vuoks käyttää Adidas verkkareita yleisillä paikoilla :p Välillä on käyny niin et jos oon lähössä johonkin Adidas verkkareissa niin oon joutunu vaihtaa ne takas farkkuihin johtuen seisokista.

        Semmoset jack & Jonesin ei mitkään kovin tiukat mutta kapenee nilkkoja päin. En oo vielä ikinä uskaltanut julkisille paikoille löysisä housuissa kommandona, täytyy kattoo jos joskus uskaltaisi. Monesti runkkailen housut jalassa mutta harvemmin niihin mällejä päästän, paitsi yksiin punaisiin uimashortseihin jotka ovat vähä niinku vain siinä käytössä. Onko sulla condivot? Päästätkö lastit monesti housuihin ja kuinka usein peset jos päästät?


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Semmoset jack & Jonesin ei mitkään kovin tiukat mutta kapenee nilkkoja päin. En oo vielä ikinä uskaltanut julkisille paikoille löysisä housuissa kommandona, täytyy kattoo jos joskus uskaltaisi. Monesti runkkailen housut jalassa mutta harvemmin niihin mällejä päästän, paitsi yksiin punaisiin uimashortseihin jotka ovat vähä niinku vain siinä käytössä. Onko sulla condivot? Päästätkö lastit monesti housuihin ja kuinka usein peset jos päästät?

        Mul on Adidas verkkarit jotka ei oo condivot mut tosi samannäköset. Hieman paksumpaa kangasta vaan. Helposti alkaa seisoa niissä. Silti farkkuihin useimmin runkkaan ja yhet hieman väljemmät farkut on tosi monesti mällätyt :D Käytän niitä skeitatessa tos lähistöllä mut kaupungilla ja koulussa uudemmat farkut tai chino housut, toki kommandona aina.


      • Hotboy97

        Itellä ei sen kankaista housuja oo vielä yhtään. On vaan college housuja niken ja puman. Ai on kyl ostaa jotkut adidakset mut julkisilla paikoilla niis pakko pitää kyllä boksereita. Vaikka se kyllä kiihottais että joku näkis pullotuksen mut en tiiä kehtaako :D


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Itellä ei sen kankaista housuja oo vielä yhtään. On vaan college housuja niken ja puman. Ai on kyl ostaa jotkut adidakset mut julkisilla paikoilla niis pakko pitää kyllä boksereita. Vaikka se kyllä kiihottais että joku näkis pullotuksen mut en tiiä kehtaako :D

        Pystyt kuitenki farkkuja käyttää julkisilla paikoilla ilman alkkareita?


      • linkkiää
        Hotboy97 kirjoitti:

        Semmoset jack & Jonesin ei mitkään kovin tiukat mutta kapenee nilkkoja päin. En oo vielä ikinä uskaltanut julkisille paikoille löysisä housuissa kommandona, täytyy kattoo jos joskus uskaltaisi. Monesti runkkailen housut jalassa mutta harvemmin niihin mällejä päästän, paitsi yksiin punaisiin uimashortseihin jotka ovat vähä niinku vain siinä käytössä. Onko sulla condivot? Päästätkö lastit monesti housuihin ja kuinka usein peset jos päästät?

        Tuossa on joku länsinaapurin tyyppi joka ottaa kaikein nautinnon irti esim. condivot jalassa. https://umd.net/profile/i/tnf-adidas/section/photos


      • Temppuilija
        Hotboy97 kirjoitti:

        Semmoset jack & Jonesin ei mitkään kovin tiukat mutta kapenee nilkkoja päin. En oo vielä ikinä uskaltanut julkisille paikoille löysisä housuissa kommandona, täytyy kattoo jos joskus uskaltaisi. Monesti runkkailen housut jalassa mutta harvemmin niihin mällejä päästän, paitsi yksiin punaisiin uimashortseihin jotka ovat vähä niinku vain siinä käytössä. Onko sulla condivot? Päästätkö lastit monesti housuihin ja kuinka usein peset jos päästät?

        Hotboy97: Kokeile sellainen sessio joissa käytät alkuun niitä uimashortseja ja runkkaat niiden alla lähelle huippukohtaa ja siinä vaiheessa annat seisokin vähän rauhoittua ja vaihdat verkkarit jalkaan ja niiden alla sama uudestaan ja kun laukeaminen on taas lähellä niin annat seisokin rauhoittua ja vaihdat kollarit jalkaan ja jatkat niiden alla session päätökseen. Pyri kestämään kaikilla housuilla ainakin 15 min niin, että sessio kestää ainakin 45 min tai enemmän.


    • kiiltävät.tuulipuvut

      80-luvulla oli ihanaa kun oli paljon kiiltäviä ja liukkaita ohuita nylon tuulipukuja ja satiinishortseja, kyllä nautiskelin usein niistä, muna seisoi ja sperma lensi silloin nuorena :D

      • Hotboy97

        Joo kyl farkuissa pystyy.


    • Hotboy97

      Onkos viikonlopun aikana tullu paljo housuihin?

      • freeballerboy

        Eilen en ollenkaan runkannu joten tänään on tulossa kunnon lasti. Tuskin menee enää kauaa :3


      • Hotboy97
        freeballerboy kirjoitti:

        Eilen en ollenkaan runkannu joten tänään on tulossa kunnon lasti. Tuskin menee enää kauaa :3

        Itellä yli tunnin jo seissyt verkkareissa. Kohta vois päästää.


      • 1098

        Ootteko lauennu ja tuliks kunnon lastit?:D ite en oo vielä päästäny tulee mut stondaa kyllä ihan homona


      • freeballerboy

        Vähän aikaa sitten lens spermat ja tuli aika kunnolla koska eilen en runkannu :3


      • Temppuilija
        Hotboy97 kirjoitti:

        Itellä yli tunnin jo seissyt verkkareissa. Kohta vois päästää.

        Hotboy97: Laukesitko verkkareihin sisälle ?


      • Temppuilija
        freeballerboy kirjoitti:

        Vähän aikaa sitten lens spermat ja tuli aika kunnolla koska eilen en runkannu :3

        freeballerboy: Piditkö cäppiä päässä session aikana ja oliko pitkäkin sessio ?


      • freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        freeballerboy: Piditkö cäppiä päässä session aikana ja oliko pitkäkin sessio ?

        Oli cäppi päässä kuten lähes aina ja sillei semi pitkä sessio :D


      • Hotboy97
        Temppuilija kirjoitti:

        Hotboy97: Laukesitko verkkareihin sisälle ?

        Joo kyllä.


      • freeballerboy

        Just nyt runkkaan Adidas verkkareissa :3 Tuntuu ainakin farkkuihin verrattuna tosi erilaiselta.


      • 1999

        Tuliks iso tumma läikkä ku runkkasitte verkkareihin? Piättekö viel samoi housuja? Just nyt runkkaan tiukoissa boksereissa, onks muita ketkä pitää tiukkoi boksereita?


      • Temppuilija

        Itselläni juuri nyt löysät kollarit jalassa ilman alushousuja ja aloittelen juuri sesssiota


      • Temppuilija
        freeballerboy kirjoitti:

        Just nyt runkkaan Adidas verkkareissa :3 Tuntuu ainakin farkkuihin verrattuna tosi erilaiselta.

        freeballerboy: Onko sessio vielä meneillään vai oletko lauennut jo ?


      • freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        freeballerboy: Onko sessio vielä meneillään vai oletko lauennut jo ?

        Eipä siinä kauaa menny. Kiihotuin aika paljon koska luin kaiken maailman juttuja Adidas verkkareihin liittyen ja sit itellä Adidas verkkarit kommandona ja kulli jäykkänä eli aika nopeesti laukes.


      • Temppuilija

        Ok. Pystytkö kuinka nopeasti saamaan uuden seisokin ja käynnistämään uuden session samat verkkarit jalassa ?


      • kokemustaonn
        freeballerboy kirjoitti:

        Eipä siinä kauaa menny. Kiihotuin aika paljon koska luin kaiken maailman juttuja Adidas verkkareihin liittyen ja sit itellä Adidas verkkarit kommandona ja kulli jäykkänä eli aika nopeesti laukes.

        Käy seuraavalla kerralla suihkussa nuo verkkarit jalassa, laukeaminen on taattu.


      • Temppuilija
        Temppuilija kirjoitti:

        Ok. Pystytkö kuinka nopeasti saamaan uuden seisokin ja käynnistämään uuden session samat verkkarit jalassa ?

        Ja tietysti cäppi päässä lippa taaksepäin.


      • 989000

        Kuin tiukkoja adidaksen verkkareita pidätte? Ittee kiihottaa ihan homona tiukahkot verkkarit josta huomaa pullotuksen:D mite muut kuin tiukkaa


      • freeballerboy

        Ei ne sellaset tiukimmat niinku condivo tai tiro vaan mä käytän hieman väljempiä ja hieman paksumpaa kangasta olevat adidakset mut muuten tosi samannäköset. Kiihottaa kyl varsinki sen jälkeen jos on paljon käyttäny farkkuja :3


      • Hotboy97

        Eilen kävin tuulihousut jalassa kommandona lenkillä ja kyllä rupes kiihottuu. Laukesin niissä illalla.


      • 090

        Käytättekö lenkillä boksereita vaiko kommandona


      • Hotboy97
        090 kirjoitti:

        Käytättekö lenkillä boksereita vaiko kommandona

        Jos haluu kiihottuu niin kommandona.


      • Temppuilija
        Hotboy97 kirjoitti:

        Eilen kävin tuulihousut jalassa kommandona lenkillä ja kyllä rupes kiihottuu. Laukesin niissä illalla.

        Hotboy97: Runkkaa niissä verkkareissa myös tänäiltana.


      • Temppuilija
        freeballerboy kirjoitti:

        Ei ne sellaset tiukimmat niinku condivo tai tiro vaan mä käytän hieman väljempiä ja hieman paksumpaa kangasta olevat adidakset mut muuten tosi samannäköset. Kiihottaa kyl varsinki sen jälkeen jos on paljon käyttäny farkkuja :3

        freeballerboy: Meinasitko runkata tänäiltana ne verkkarit jalassa ?


      • Boi17

        Pullottaako hyvin verkkareista? Voin vaa kuvitella ja itellä kyll koko illan stondannu kivikovana, jatkuvasti kiihottumu ku ollu kommandona ja esari takana:D Pitääks muut esarii takana?


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Eilen kävin tuulihousut jalassa kommandona lenkillä ja kyllä rupes kiihottuu. Laukesin niissä illalla.

        Onks vuorelliset tuulihousut? :p Sellaset on ihan parhaat heti laskettelu/lumilautailu housujen jälkeen!


      • freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        freeballerboy: Meinasitko runkata tänäiltana ne verkkarit jalassa ?

        Aattelin koittaa lumilautailu housuissa mut jos tulee liian kuuma niin vaihdan ne johonkin muihin...


      • freeballerboy
        Boi17 kirjoitti:

        Pullottaako hyvin verkkareista? Voin vaa kuvitella ja itellä kyll koko illan stondannu kivikovana, jatkuvasti kiihottumu ku ollu kommandona ja esari takana:D Pitääks muut esarii takana?

        @Boi17 mitä housuja sä käytät kommandona? Ja joo pullottaa hyvin verkkareissa, siitä syystä harvemmin niitä yleisillä paikoilla käytänkään vaan mieluummin sit farkut, toki aina kommandona nekin.


      • freeballerboy
        090 kirjoitti:

        Käytättekö lenkillä boksereita vaiko kommandona

        Aina ilman alkkareita, oli sit adidas verkkarit, tuulihousut, farkut, chino housut tai lumilautailu housut. Yleisillä paikoilla useemmin farkut tai chinoot mut toki joskus esim adidakset :3


      • Boi17
        freeballerboy kirjoitti:

        @Boi17 mitä housuja sä käytät kommandona? Ja joo pullottaa hyvin verkkareissa, siitä syystä harvemmin niitä yleisillä paikoilla käytänkään vaan mieluummin sit farkut, toki aina kommandona nekin.

        Käytän tiukahkoja collareita kommandona ja niis on kyl aika komee pullotus, pitää vaa olla ajattelematta ku kohta seisoo ja kovana ku hankaa etumuksee:3 farkkui harvemmin ku perse näkyy helposti ellei oo pitempää paitaa:)


      • Temppuilija
        freeballerboy kirjoitti:

        Aattelin koittaa lumilautailu housuissa mut jos tulee liian kuuma niin vaihdan ne johonkin muihin...

        Ok. Aloita sessio niillä lautailuhousuilla ja vaihda jossain vaiheessa ne verkkarit jalkaan ja session päätteeksi laukea niihin sisälle.


      • Temppuilija
        Boi17 kirjoitti:

        Käytän tiukahkoja collareita kommandona ja niis on kyl aika komee pullotus, pitää vaa olla ajattelematta ku kohta seisoo ja kovana ku hankaa etumuksee:3 farkkui harvemmin ku perse näkyy helposti ellei oo pitempää paitaa:)

        Boi17: Käytätkö niitä collareita myös runkatessa ?


      • Boi17
        Temppuilija kirjoitti:

        Boi17: Käytätkö niitä collareita myös runkatessa ?

        Tottakai:D käyttääks muutkin?


      • freeballerboy
        Boi17 kirjoitti:

        Tottakai:D käyttääks muutkin?

        Ei oo collareita mut Adidas verkkarit on "lähimpänä" tota kategoriaa ja usein käytän runkatessa. Tosin tänää aattelin vaihteeks runkata farkuissa ja spermat farkkuihin. Varmaan samat farkut joita käytän skeitatessa koska en ihan viitsi parempiin farkkuihin laskee spermaa.

        Skeittaukseen vaan kuuluu et farkut on vähän muuta kun ihan puhtaat, ei haittaa jähmettyneet sperma roiskeet :3 Kiihottaa vaan kun kalu heiluu vapaana farkuissa skeitatessa :3 Ja sama talvella lumilautailu housuissa välillä roiskeita mut nyt lautailu housut ois vielä vähän liian kuumat :3


      • Temppuilija
        Boi17 kirjoitti:

        Tottakai:D käyttääks muutkin?

        Itsekin käytän aina sessioiden aikana löysiä kollareita.


      • Temppuilija
        Boi17 kirjoitti:

        Tottakai:D käyttääks muutkin?

        Boi17: Laukeatko niihin collareihin sisälle ?


      • Boi17
        freeballerboy kirjoitti:

        Ei oo collareita mut Adidas verkkarit on "lähimpänä" tota kategoriaa ja usein käytän runkatessa. Tosin tänää aattelin vaihteeks runkata farkuissa ja spermat farkkuihin. Varmaan samat farkut joita käytän skeitatessa koska en ihan viitsi parempiin farkkuihin laskee spermaa.

        Skeittaukseen vaan kuuluu et farkut on vähän muuta kun ihan puhtaat, ei haittaa jähmettyneet sperma roiskeet :3 Kiihottaa vaan kun kalu heiluu vapaana farkuissa skeitatessa :3 Ja sama talvella lumilautailu housuissa välillä roiskeita mut nyt lautailu housut ois vielä vähän liian kuumat :3

        Eiks ala sperma tuoksuu jos oot pitempää samoissa housuissa mihin laukesit? Miltä tuntuu pitää mällisiä farkkuja runkun jälkee?


      • freeballerboy
        Boi17 kirjoitti:

        Eiks ala sperma tuoksuu jos oot pitempää samoissa housuissa mihin laukesit? Miltä tuntuu pitää mällisiä farkkuja runkun jälkee?

        Kylhän se vähän saattaa haista läpi mut ei sitä ulkona huomaa. Kiihottavalta tuntuu käyttää mällisiä farkkuja joita käytän lähinnä skeitatessa. Uudempia farkkuja en oo vielä kehdannu sotkea vaikka toki aina kommandona niissäkin ja hieman on saattanu kiimatippoja valua :3


      • freeballerboy
        Boi17 kirjoitti:

        Eiks ala sperma tuoksuu jos oot pitempää samoissa housuissa mihin laukesit? Miltä tuntuu pitää mällisiä farkkuja runkun jälkee?

        Ja talvella lumilautailu housut on ihan parhaat. Mitenkään ei huomaa läpi et on spermat roiskunu sisä puolella. Muutenkin ne tuntuu ihanalta niin ettei mitään alla. Suosittelen! Yks kaveri kuka on 17v kans käyttää talvella lumilautailu housuja kommandona :3


      • Boi17
        Temppuilija kirjoitti:

        Boi17: Laukeatko niihin collareihin sisälle ?

        Yleensä isoimmat lastit laukeen muualle mut sit aika nopee kulli takas housuihin nii collareihin valuu kyllä jälkimälliä ja kiimatippoja eli parit ekat ruiskaukset muualle loput collareihi:) kiimalimaa valuu kyl paljonki collareihin aina ku stondaa:D


      • Boi17
        freeballerboy kirjoitti:

        Ja talvella lumilautailu housut on ihan parhaat. Mitenkään ei huomaa läpi et on spermat roiskunu sisä puolella. Muutenkin ne tuntuu ihanalta niin ettei mitään alla. Suosittelen! Yks kaveri kuka on 17v kans käyttää talvella lumilautailu housuja kommandona :3

        Ootteko runkannu toisianne lautailuhousuissa?:D


      • freeballerboy
        Boi17 kirjoitti:

        Ootteko runkannu toisianne lautailuhousuissa?:D

        Joo ja ollaan vaihettu keskenään lumilautailu housuja. Edelleen niin ettei mitään alla :3 Talvella useinkin runkattu ulkona lumilautailu housuissa!


      • Hotboy97
        freeballerboy kirjoitti:

        Onks vuorelliset tuulihousut? :p Sellaset on ihan parhaat heti laskettelu/lumilautailu housujen jälkeen!

        Joo on niissä sellanen ohut vuori. Sisäpinta on melkein kuin lasketteluhousuissa.


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Joo on niissä sellanen ohut vuori. Sisäpinta on melkein kuin lasketteluhousuissa.

        No sit varmasti mukavat ja kiihottavat ilman alkkareita. Onks Adidas tuulihousut? :p


      • Hotboy97
        freeballerboy kirjoitti:

        No sit varmasti mukavat ja kiihottavat ilman alkkareita. Onks Adidas tuulihousut? :p

        Ei oo adidakset. Vois tänäänkin kokeilla.


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Ei oo adidakset. Vois tänäänkin kokeilla.

        Mul on adidas verkkarien lisäks yhet adidas tuulihousut ja itse asias käytin niitä just äsken ulkona. En oo pitkään aikaan käyttäny tuulihousuja mut kieltämättä tuntu kiihottavalta kun kikkeli heiluu vapaana :D ja tosiaan vuorelliset tuulihousut. Päivällä käytin chino housuja kommandona mut jotenki noi tuulihousut pitkästä aikaa tuntu vielä paremmalta!


      • Temppuilija
        Boi17 kirjoitti:

        Yleensä isoimmat lastit laukeen muualle mut sit aika nopee kulli takas housuihin nii collareihin valuu kyllä jälkimälliä ja kiimatippoja eli parit ekat ruiskaukset muualle loput collareihi:) kiimalimaa valuu kyl paljonki collareihin aina ku stondaa:D

        Boi17: Runkkaa sillä tavalla, että session päätteeksi annat lastien mennä kokonaan kollareihin sisälle.


    • freeballerboy

      Siis tänään aamu kiireessä puin farkut joihin olin runkannu eilen illalla. Huomasin tän oikeestaan vasta kouluun lähtiessä enkä enää viitsiny lähtee takas vaihtaa toisiin farkkuihin. Koulussa siis farkut joihin jääny jähmettynyttä spermaa :D Sillei farkkujen sepaluksen ympäristö tuntu jotenki oudolta kullia vasten :3 Tuntu kyl kiihottavalta :3

    • Hotboy97

      Tulin tos justiin taas lenkiltä. Tuulihousut ilman alkkareita jalassa. Kyllä tuntu kivalta.

      • freeballerboy

        Joo tuulihousut ilman alkkareita on ihan parhaat! Ainoastaan laskettelu/lumilautailu housut tuntuu vielä paremmalta ja ootan et ois sen verran viileempiä iltoja et vois kunnolla testaa uudet lautailu housut jotka hankin äskettäin :3 Ne on siis sellaset joita voi käyttää plus asteilla. Ohut vuori. Joku 8 tai 10 ei pitäs olla liian kuumat. Pakkasia varten on sit toiset toppavuorelliset ja toki ne on kans ihanat kommandona :3


      • freeballerboy

        @Hotboy97 sit ku viilenee ja illalla ulkona lähellä nollaa niin koita laskettelu housuja niin ettei mitään alla :3


    • freeballerboy

      Tuntu kiihottavalta pitkästä aikaa käyttää tuulihousuja ulkona, tietysti ilman alkkareita. Muuten lähinnä käyttäny farkkuja tai chinoita. Joskus Adidas verkkarit mut nyt tosiaan tuulihousut. Ihan parhaat housut kommandona! Muutama aste kun viilenee lämpötilat niin sit lumilautailu housut ja ulos runkkaamaan :3

    • Hotboy97

      Lenkillä kyllä kiihottavaa kun puoli kova penis hankaa kostunutta housun etumusta.

      • freeballerboy

        Oliks tuulihousut? Sit kun viilenee niin koita laskettelu housuja ulkona kommandona!


      • Pyöräilyhousut

        Pyöräillessä käy sama juttu pyöräilyhousuissa. Aina näkyy vähän tai joskus enempikin kiimalimaa niissä lenkin jälkeen...


      • haluukatsoa
        freeballerboy kirjoitti:

        Oliks tuulihousut? Sit kun viilenee niin koita laskettelu housuja ulkona kommandona!

        missä päin liikut olis kiihottavaa nähdä sun pullotus ;)


    • freeballerboy

      Äsken testasin uudet lumilautailu housut ulkona eikä ollu erityisen kuumat koska ne ei oo toppa vuorelliset vaan hieman ohuemmat. Veden pitävät ja lumilautailuun tehty kuitenkin nolla keliin ja plus asteille. En eilen runkannu joten seisokki oli todella kova kun vedin lautailu housut paljaalle iholle tietysti myös kulli paljaana ja ulkona kävellessä kiimatippoja valu nopeesti housujen sisään. Kävin pimeessä metsässä kädellä eikä menny kauaa et lens spermat. Taitaa olla kyl parhaat housut ikinä kommandona ja eiköhän tos myöhemmin syksyllä kehtaa käyttää ihan koulussa ja kaupungilla! Talvella sit paksummat topatut lautailu housut ilman alkkareita :3

    • Boi1

      Ite käytän tommosia paksuja ajohousuja ajaessa nii ilman boksereita, tosi lämpimät ja pitää vettä ja tuulta tietty, uskomattoman kiihottavaa ku mukavan liukas sisävuori ja ajaessa vähän tärisee tietty nii kulli hankaa etumukseen joka on jo kyllästetty kiimalimalla;)

      • freeballerboy

        Muistuttaaks ne ajohousut jonkun verran laskettelu housuja? :3 mul alko seisoo kun luin että käytät niitä ilman boksereita :3


      • Boi1

        Joo todellaki muituttaa. Sisävuoraus hyvin samanlainen kuin lasketteluhousuissa. Joo ei mikää ihme jos stondaa ku onha se kiihottavaa. Kerran yhen hyvän kaverinkaa semmonen tosi timmi hokiboi nii se oli mun kyydissä ja silkää ei ollu boksereita ajohousujen alla nii tunsin ku sil alko stondaa ku se on tietty mua ihan vasten;D Ihan tahalleen vähä aikaa "hieroin" peppuu sen etumusta vasten;D Sit illal huomasin ku mentii saunoo yhessä nii sil oli kiimalimaa tullu housun etumukseen ihan kunnolla;) vissiin stondannu koko matkan:D


      • freeballerboy
        Boi1 kirjoitti:

        Joo todellaki muituttaa. Sisävuoraus hyvin samanlainen kuin lasketteluhousuissa. Joo ei mikää ihme jos stondaa ku onha se kiihottavaa. Kerran yhen hyvän kaverinkaa semmonen tosi timmi hokiboi nii se oli mun kyydissä ja silkää ei ollu boksereita ajohousujen alla nii tunsin ku sil alko stondaa ku se on tietty mua ihan vasten;D Ihan tahalleen vähä aikaa "hieroin" peppuu sen etumusta vasten;D Sit illal huomasin ku mentii saunoo yhessä nii sil oli kiimalimaa tullu housun etumukseen ihan kunnolla;) vissiin stondannu koko matkan:D

        Mul kikkeli lähes räjähtää kohta :3


      • Temppuilija

        freeballerboy: Sama tilanne täällä.


    • Hotboy97

      Mul on sellaset haltin tuulihousut jossa liukas ja joustava sisäpinta. Ne on kyllä muutenkin tosi hyvät jalassa, aika ihon myötäset.

      • freeballerboy

        No tost ei ois enää iso kynnys koittaa lasketteluhousuja niin ettei mitään alla ;)


    • ghtth

      vieläkö ootte runkannu verkkareitten tai kollareitten sisällä?

      • freeballerboy

        Aina välillä Adidas verkkareihin. Useimmin kuitenkin farkut tai chino housut mutta verkkarit ihan kiihottavaa vaihtelua :3


      • Hotboy97

        Tulin tunti sitten lenkiltä ja oli tuulihousut ilman alkkareita ja nyt seisoo verkkareissa. Illalla varmaan lasti lentää.


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        Tulin tunti sitten lenkiltä ja oli tuulihousut ilman alkkareita ja nyt seisoo verkkareissa. Illalla varmaan lasti lentää.

        Ootsä vielä koittanu ulkona laskettelu housuja ilman alkkareita?


      • Hotboy97
        freeballerboy kirjoitti:

        Ootsä vielä koittanu ulkona laskettelu housuja ilman alkkareita?

        En oo ulkona kun ei oo vielä niin kylmä ollu. Mul vaan sellaset paksut lasketteluhousut.


      • freeballerboy
        Hotboy97 kirjoitti:

        En oo ulkona kun ei oo vielä niin kylmä ollu. Mul vaan sellaset paksut lasketteluhousut.

        Koita viimeistään sit ku on pakkasen puolella! Entä ootsä viime aikoina pitäny farkkuja tai chinoita ilman alkkareita? :3


      • Hotboy97
        freeballerboy kirjoitti:

        Koita viimeistään sit ku on pakkasen puolella! Entä ootsä viime aikoina pitäny farkkuja tai chinoita ilman alkkareita? :3

        Joo farkkuja välillä.


      • dcsk8
        Hotboy97 kirjoitti:

        Joo farkkuja välillä.

        Tuleeks kiimatippoja helposti? Mul ainakin tulee kun käytän farkkuja kommandona :D


      • Temppuilija

        Tänään viimeksi laukesin löysiin kollareihin sisälle.


      • Temppuilija
        Temppuilija kirjoitti:

        Tänään viimeksi laukesin löysiin kollareihin sisälle.

        Myöhemmin illalla ehkä uudestaan sessio samat kollarit jalassa.


      • Freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        Myöhemmin illalla ehkä uudestaan sessio samat kollarit jalassa.

        Temppuilija: sun kik? Helpompi jutella siel.


      • Temppuilija
        Freeballerboy kirjoitti:

        Temppuilija: sun kik? Helpompi jutella siel.

        Freeballerboy: Laita oma nikkisi tänne niin otan yhteyttä.


      • Freeballerboy
        Temppuilija kirjoitti:

        Freeballerboy: Laita oma nikkisi tänne niin otan yhteyttä.

        Temppuilija: kysyin tossa just sun nikkiä jos luit sen viestin. :D Siis jos haluut olla yhteydessä niin laita sun nikki...


      • Temppuilija

        Temppuilija1


      • Hotboy97
        dcsk8 kirjoitti:

        Tuleeks kiimatippoja helposti? Mul ainakin tulee kun käytän farkkuja kommandona :D

        Tulee vaikka käyttäs mitä mitä housuja kommandona :D


      • Hotboy97
        Temppuilija kirjoitti:

        Tänään viimeksi laukesin löysiin kollareihin sisälle.

        Käytätkö aina kollareita? Minkä merkkisii? Mitä teet session aikana?


      • Temppuilija
        Hotboy97 kirjoitti:

        Käytätkö aina kollareita? Minkä merkkisii? Mitä teet session aikana?

        Käytän aina kollareita. Esim. juuri nyt jalassa starterin harmaat kollarit. Teen yksinkertaisia trikkejä kalulla masturbaatio session aikana.


      • harmaatcollarit
        Temppuilija kirjoitti:

        Temppuilija1

        Temppuilija: lisäsin sut ku huomasin että olit laittanu ton nikin tähän. Laitoin viestii mut ei näytä menevän perille viestit sulle kikissä...


      • Temppuilija
        harmaatcollarit kirjoitti:

        Temppuilija: lisäsin sut ku huomasin että olit laittanu ton nikin tähän. Laitoin viestii mut ei näytä menevän perille viestit sulle kikissä...

        Moi. Heräsin vasta äsken ja avasin samalla kikin. Viestit olivat tulleet perille.


      • Temppuilija

        freeballerboy: Juuri aloittamassa päivän ensimmäistä sessiota.


      • harmaatcollarit
        Temppuilija kirjoitti:

        Moi. Heräsin vasta äsken ja avasin samalla kikin. Viestit olivat tulleet perille.

        Ok. Tuo kik toimii keskustelualustana. Oliks tossa sul joku logiikka että luet viestit muttet vastaa mitään vaan kirjotat tänne sun vastauksen. :DD Ootsä siis joku vanha ukkeli joka ei osaa käyttää kikkii vai muuten vaan outo?


      • Temppuilija

        Olen nuori aikuinen ja en vain ole ehtinyt vastata kikissä.


      • harmaatco
        Temppuilija kirjoitti:

        Olen nuori aikuinen ja en vain ole ehtinyt vastata kikissä.

        Outoo että ehdit kirjotella tääl muttet ehdi vastailla kikissä. Haisee vahvasti feikiltä.


    • dcsk8

      Mä olin tänään kaupungilla lasketteluhousuissa ilman boksereita. Tarkeni todella hyvin ja samalla kiihottava tunne kun ei mitään alla. Nettifoorumien perusteella yllättävän monet on tota koittanu!

    • addufetissi

      Tänään menen lasketteluhousuista Tampereelle...

    • skaterdude

      Aattelin huomenna mennä kaupungille lasketteluhousuissa niin ettei mitään alla. Seisoo jo valmiiks :D

    • kelkkaboy

      Mulla taas on kaapissa ARTIC CAT satiini-nylon pintaiset moottorikelkka housut. Arvaa kuinka monta kertaa oon lauennut niihin sisälle. Hitto että on kiihottavaa riisua ihan alasti ja nukkua koko yö ne saatanan kiihottavat kelkkahousut jalassa. Oon lauennut ainakin parikymmentä kertaa niihin sisälle. Talvella voi ihan reilusti mennä kaupungille kävelemään ne vitun kiihoittavat kelkkahousut jalassa ja kyrpä seisoo koko ajan. Hirveä nylon kahina vaan kuuluu kun kävelee kaupungilla ja kyrpä seisoo koko ajan ja hankaa sitä liukasta pintaa niissä housuissa.

    • Boxuboy

      Mulla mun satiinisissa Aku Ankka boxereissa alkaa seisoo ehkä herkimmin. Sit verkkareissa ja kollareissa tuntuu sillai hyvältä että voi valua liukasta nestettä, samoin pitkiskalsareissa. Noihin kaikkiin on tullu vedettyä spermat, joskus kans kilpahiihtopukuun tai juoksutrikoisiin elvistellessä peilin ees ;)

    • Hotboy97

      Löysin kaapista vanhat vuorelliset tuulihousut. Sisä pinta oikeen liukasta nylonia, ne nytkin jalas.

      • skaterdude

        Koita lasketteluhousuja kommandona joku päivä!


      • Hotboy97
        skaterdude kirjoitti:

        Koita lasketteluhousuja kommandona joku päivä!

        Oon monestikin koittanu


      • skaterdude
        Hotboy97 kirjoitti:

        Oon monestikin koittanu

        Myös ulkona yleisillä paikoilla?


    • Geygi

      ite 16v, tänään runkkasin mutsin nahkaisessa moottoripyöräpuvussa salaa kun mutsi töissä.

    • aaaaaaahhhh

      Runkkasin tänään pojan motocross housuihin. Aika mällit lensi sinne sisälle.

    • kommandot

      mä kokeilin kommandohousuja laskettelijana tässä yks päivä. oli kyl kiva kun muna hinkkas sitä sileetä kangasta ja spermaa tuli kunnolla. mut nyt alkaa olla ongelma ku en keksi enää uusia nimimerkkejä että voisin jatkaa tätä fantasiamonologiani. oisko kellään ideoita?

    • temppuilija

      Tommi.poika: Tarvitset kokeilua varten 3-4 sellaista välinettä jotka saat hyvin sopimaan kalun varren ympärille sen ollessa seisokissa. Aseta välineet kollareiden lahkeiden sivustaan (kaksi välinettä kumpaankin sivustaan). Taskun kautta tai kollareiden ulkopuolelta käsin aseta lahkeen sivustassa oleva väline kalulle. Ota kalu näkyville kollareiden alta ja varmista, että väline pysyy hyvin paikoillaan kalun varren ympärillä ja sen jälkeen kalu takaisin housujen alle. Samalla tavalla siirrä väline taskun kautta tai kollareiden ulkopuolelta käsin takaisin lahkeen sivustaan. Taas kalu näkyville housujen alta ja varmista, että väline on poissa kalun varren ympäriltä. Sama homma kaikkien välineiden kanssa ja sen jälkeen jatkat session loppuun kollareiden alla.

    • Hotboy97

      Oon täs kesän aikana liikkunut mm. Kollareissa kommandona ja jos rupee julkisilla paikoilla pullottaa niin laitan kalun yläresorin alle ylöspäin niin ei näy. On muuten kiihottavaa

      • temppuilija

        Sama täällä. Viimeksi tänään lenkillä oli kollarit kommandona jalassa ja tuntuvat hyvältä pitää ilman mitään muuta niiden alla.


    • Temppuilija

      Mä tykkään pitää kollareita niin ettei mitään alla. Ja vieläpä capilla temppuilla niin ettei mitään alla. Aika haastavaa ilman käsiä mut onnistuu usein koska ei mitään alla. Sileä kangas on parasta chinoissa niin että vaan lautailuhousut päällä eikä mitään alla.

      • kollarifani

        Temppuilija: kerrotko lisää tuosta, että miten käytät cäppiä ja mihin


    • Kollarifani

      Juuri nyt jack&jonesin löysät kollarit jalassa ilman mitään muuta niiden alla

      • Slimguy1988

        Ooks määllänny niihin ? Kotona vai julkisesti?
        Ite on runkannu valkosiin sali shortseihin ;)
        Ja boksereihin tietty..


      • kollarifani

        Slimguy1988: Olen kyllä lauennut kyseisiin kollareihin sisälle ja ihan kotosalla ollessa. Voisi taas myöhäisillan huviksi laueta niihin sisälle.


      • kollarifani

        Vaihdan kyseiset kollarit kohta jalkaan ja aloittelen sessiota sen jälkeen.


      • Slimguy1988

        Kiihottaisko skype? ;)


      • kollarifani

        Ei ole skypeä käytössä


      • kollarifani
        Slimguy1988 kirjoitti:

        Ooks määllänny niihin ? Kotona vai julkisesti?
        Ite on runkannu valkosiin sali shortseihin ;)
        Ja boksereihin tietty..

        Voitko runkata uudestaan ne salishortsit jalassa ja session päätteeksi laueta niihin sisälle ?


    • kollarifani

      No niin. Jack&Jonesin kollarit vaihdettu jalkaan ja sessio on valmis alkamaan

      • kollarifani

        Oli kyllä todella hyvä sessio jack&jonesin kollareilla ja laukesin niihin sisälle todella voimakkaasti.


      • verrariiiit

        Runkkaa verkkareissa ja laukea niihin. Kiiltävä verkkarikangas on paljon eroottisempaa kun ankeat kollarit.


      • kollarifani

        Voisin runkatakin verkkareihin. Käyn ensin suihkussa ja palaan asiaan yhdentoista jälkeen.


      • kollarifani

        Jossain vaiheessa aamupäivän aikana testaan uudestaan adidaksen kiiltäväpintaiset shortsit ja laukean niihin sisälle.


    • Nyloneissa

      Mä käytän sukkahousuja farkkujen alle, mukava hieroa taskun kautta kiimat sukkiksille esim. kaupassa.

      • kollarifani

        Nyloneissa: pitkätkalsarit kollareiden alla ajaa melkein saman asian.


    • kollareihin

      kollarifani: miten voimakkaan siemensyöksyn sait kollareihin?

      • kollarifani

        Kohtuu voimakkaan.


      • kollareihin

        miten voimakas oli kohtuu voimakas siemensyöksy jonka sait kollareihin?


      • kollarifani

        Sen verran voimakas, että kollareiden etumus kastui ihan kunnolla. Tänään tarkoitus tehdä sama pyjamahousuille.


      • kollareihin
        kollarifani kirjoitti:

        Sen verran voimakas, että kollareiden etumus kastui ihan kunnolla. Tänään tarkoitus tehdä sama pyjamahousuille.

        Hyvä. Etumuksen tuleekin kastua aina runkatessa. Etuaukollisissa housuissa lisää spermaa saa helposti pyytämällä kaverin laukeamaan aukosta sisään jolloin etumus on todella voimakkaasti spermassa ja sitä on roiskunut myös munalle joka entisestään lisää oman siemensyöksyn voimakkuutta.

        Oletko koskaan ottanut cappia mukaan runkkailuun?


      • kollarifani

        kollareihin: Täsmennä kysymystäsi


      • kollareihin
        kollarifani kirjoitti:

        kollareihin: Täsmennä kysymystäsi

        Täsmennettynä: oletko koskaan ottanut cappia mukaan runkkailuun?


      • kollarifani

        kollareihin: Ihan päässä olen pitänyt. Entä sinä ?


      • Anonyymi
        kollareihin kirjoitti:

        Hyvä. Etumuksen tuleekin kastua aina runkatessa. Etuaukollisissa housuissa lisää spermaa saa helposti pyytämällä kaverin laukeamaan aukosta sisään jolloin etumus on todella voimakkaasti spermassa ja sitä on roiskunut myös munalle joka entisestään lisää oman siemensyöksyn voimakkuutta.

        Oletko koskaan ottanut cappia mukaan runkkailuun?

        Muutama päivä sitten viimeksi käytin cappia runkkailun aikana.


      • Anonyymi
        kollareihin kirjoitti:

        Hyvä. Etumuksen tuleekin kastua aina runkatessa. Etuaukollisissa housuissa lisää spermaa saa helposti pyytämällä kaverin laukeamaan aukosta sisään jolloin etumus on todella voimakkaasti spermassa ja sitä on roiskunut myös munalle joka entisestään lisää oman siemensyöksyn voimakkuutta.

        Oletko koskaan ottanut cappia mukaan runkkailuun?

        kollareihin: Milloinkas itse olet käyttänyt cappia runkkailun ohessa ?


    • Pyon

      Mulla on tällä hetkellä sellasta kahisevat housut jalassa, eikä mitään alkkareita alla, niissä kun on liukas, kiiltävä vuori, niin :P Ja kiihotun housujen kahinasta. Kun oot ollut kaupungilla tms. niin alkaa hiostamaan ja siitäkin kiihottuu

      • kollareihin

        Kuulostaa todella kiimaiselta. Itsellä useimmiten kaupungilla jalassa vain chino housut niin ettei mitään alla. Olisi kiihottavaa kokeilla hieroa kovaa munaasi kahisevien sisäpinnalta sileiden housujen läpi. Varmasti kaikki muodot tulisi todella hyvin esiin ja jos laukeaisit voimakkaasti niin mahdollisesti mälliä tihkuisi myös kankaan läpi.


      • kollarifani

        Kohta aloittamassa sessiota Björn Borgin shortsit jalassa ilman mitään muuta niiden alla.


    • kallemasa

      Onko tihkumies jo puuhassa

    • Tuulihousupoju

      Tämä päivä karhun vuorelliset tuulihousut jalas kommandona. Kyllä tuntuu kivalle ;)

    • biboy29w

      Mulla taas usein trikoot kommandona... ihana hyväillä terskaa niiden läpi ja antaa mällien lentää, sit ei kyl enää pysty samoissa ihmisten ilmoille menee :D

      • Anonyymi

        Sama itellä muuten, mutta tulee lenkkiä jatkettua sen kummempia häpeilemättä vaikka mällit trikoissa näkyiskiin. Sitä ei kukaan kattele sen kummemmin ja jos on katsoakseen niin ei kyllä pahemmin tunnu järkyttävän. Ylipäätään asenteet tuntuu olevan neutralisoituneen miesten lenkkeilyyn trikoissa


    • Itse kiihotun kun menen urheiluliikkeeseen ja haen sieltä ulkoiluhousut ja sadetakin ja menen sovituskoppiin päästämään lastit housuihin ja sadetakki päällä tukee mun runkkaamistani. Se on oikeesti tosi ihanaa ja saan siitä hyvän mielen. Vien joskus lopuksi ne lastitut housut takas samaan paikkaan mistä otin ne ja poistun liikkeestä. :)

    • Tuulihousupoju

      Oishan se kiva olla tuulihousuissa kommandona ja joku hierois housun etumuksen ihan märäks.

    • tweryery

      Oon vanhempi mut tykkään olla kommandona ja esim hississä jos rapussa ei oo ketään ni runkata käsi farkussa tai shortseissa ja laueta... shortseissa tulee mällit lahkeistakin mut muutenkin housut kastuu siinä kiihottavasti

    • erwrwqtqw

      täällä, ks nuortenpalstan kommandokeskustelu

    • Anonyymi

      Vieläkös tämä keskustelu on voimissaan millään tavalla ? Voisi kohta vetää session löysät kollarit jalassa ja session päätteeksi laueta niihin sisälle.

    • Anonyymi

      Jep, addun verkkarit jalas kiva runkkailla ja laueta vaan niihin, tai sit tuuliasussa.

      • Anonyymi

        Oletko milloin viimeksi lauennut verkkareihin sisälle ?


    • Anonyymi

      koska ite olet lauennut verkkareihi

      • Anonyymi

        Viimeksi joskus kesällä. Yleensä laukean kollareihin sisälle.


    • Anonyymi

      käyttääks tätä ryhmää enää kukaa

      • Anonyymi

        Kyllä käyttää. Kohta olisi tarkoitus alkaa valmistella sessiota Niken shortsit jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käyttää. Kohta olisi tarkoitus alkaa valmistella sessiota Niken shortsit jalassa.

        Vielä samaa merkkiä oleva Niken snapback lippis päähän lippa taaksepäin ja sessio on valmis alkamaan. Valmisteluiden aikana katson jotain aiheeseen sopivaa materiaalia chaturbatesta.


    • Anonyymi

      No en oo enää ihan parikybänen, mutta tykkään päästää mällit housuihin, useimmiten kurahousuihin, joko sisälle tai päälle. Useemmat lastit kun vetää etenkin siihen ulkopinnalle ja jättää valumaan/kuivuu, niin näyttää viikon päästä aika pervolle. Tosin se haju ei oo pidemmän päälle niin kiva eli joutuu huuhtoo just kun kurikset alkaa olee ihan spermalla kuorrutetut ;-) T. kurahousukundi

    • Anonyymi

      En oikeestaan, mut tykkään kulkee aik paljon commandona farkuilla niin että vetoketju on ”vahingossa” jääny auki. Välillä saattaa lipsahtaa uloskin

    • Anonyymi

      Moi itsellä on tyyny illalla sängyssä tumputtaa siihen hieromalla siihen joskus metsässä sammalleseen ja maassa olevaan reikkään siis pehmeään.:)

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko täällä enää mitään toimintaa jäljellä ?

    • Anonyymi

      Olen jo vanha, mutta aivan nuorena jo olin hulluna farkkuihin. Siihen aikaan oli tosi tiukat farkut muotia ja erityisesti Levikset. Farkuissa runkkaaminen on kiihottavinta.

      • Anonyymi

        Vuosia sitten kävin Tampereella Kaihari Centerissä. Otin hyllystä pienehköt naisten farkut ja menin miesten puolelle sovittamaan. Temppuilin farkut jalkaan, jolloin tuli kova seisokki. Piti tumputtaa, satsi meni lahkeeseen. Otin farkut jalasta, pyhin kaluni niihin. Laskostin farkut nätisti, vein takaisin hyllyyn.


    • Anonyymi

      Juuri toin vaatehuoneesta omalle sängylle ainakin kolmet erilaiset kollarit ja myöskin saman verran kollarishortseja ainakin tunnin mittaista sessiota varten. Palstan väki saa päättää, että ammutaanko lastit kollareihin vai shortseihin sisälle.

    • Anonyymi

      No voit valita ite

      • Anonyymi

        Ok. Käytän alkuun kollareita ja session puolivälin paikkeilla vaihdan shortsit jalkaan ja session lopuksi sitten laukean kollareihin sisälle.


    • Anonyymi

      kahiseviin tuulisadeasuihin runkkailen ihan päivittäin.jykylässä olis tällainen kaveri

    • Anonyymi

      Juuri aloittamassa sessiota Adidaksen verkkarit jalassa.

    • Anonyymi

      Kyllä kiiltäväpintaiset adidaksen verkkarit, tuulihousut tai shortsit ovat parhaita! Kokeilkaas vetää kortsu kalun päälle ja aah... Voi laskea mällit ulos vapaasti kenenkään huomaamatta salaa. Eikä housut kastu enää näkyvästi muille.

      • Anonyymi

        Tämäkin on tultu kokeiltua. Itse tykkään enemmän purkautua housuihin sisälle.


    • Anonyymi

      Todella kiihottavaa lukea tämän ketjun kommentteja. Tekee mieli purkaa lastit pyjamahousuihin sisälle.

    • Anonyymi

      Aiheeseen liittyvä chaturbate huone jossa laukean housuihin kahtena - kolmena iltana viikossa yleensä iltakahdeksan ja iltakymmenen välillä. Lähetys mahdollisesti tänäiltana mainittuun aikaan. Tervetuloa katsomaan ja nauttimaan.

      https://chaturbate.com/p/dicktricks2022/?tab=bio

      • Anonyymi

        Kik messengerissä sama käyttäjätunnus Dicktricks2022


    • Anonyymi

      No siinä sitä on haiseva sotku. 😵

    • Anonyymi

      Edellisviikolla tilasin Sinfulin verkkokaupasta itsetyydytysholkin joka todennäköisesti saapuu perille lähipostin toimipisteeseen tänään ja heti kun se on saapunut perille ja olen saanut noudettua sen niin luvassa show sen kanssa chaturbatessa.

    • Anonyymi

      Paketti on saapunut perille paikalliseen postin toimipisteeseen josta lähden sen hakemaan ihan hetkisen kuluttua ja todennäköisesti show chaturbatessa noin 45 - 50 min kuluttua.

    • Anonyymi

      Paketti noudettu lähipostin toimipisteestä ja laitan lähetyksen tulille chaturbatessa kunhan saan vaatteet vaihdettua.

    • Anonyymi

      Hukkaan heitettyä. Kyllä minä puran lastit naisen pilluun tai suuhun. Se se on kiihottavaa eikä mikään housuihin plöröily.

    • Anonyymi

      Mielestäni kaikkein seksikkäintä on hyvin istuvat nahkahousut pehmeää nahkaa, ilman alushousuja tietysti. Kävellessä silkkivuori mukavasti sivelee reisiä. Voi hiukan hyväillä etumusta ja pakaroita. Sileä pehmeä nahka tuntuu käteen tosi kiihottavalta. Nahkahousu pitää kävellessä sellaista vähän narisevaa ääntä. Tämä kun tapahtuu keltaisen ruusun käytävällä ei yleensä tarvitse laueta housujen sisään, jos ei välttämättä halua. Melkein aina löytyy halukas suu imemään. Vetoketju auki ja itse voi jatkaa nahkahousujen koskettelua ja kohta hengitys kiihtyy huohotukseksi ja raivoisan nautinnollinen orgasmi tulee. Kun tämä korona helpottaa niin taas Keltsuun. Siellä voi vapaasti paljastella ja julkirunkkailla ja nauttia kiihottavasta ilmapiiristä.

    • Anonyymi

      Nuorempana ajettiin kakspäällä kaverin kanssa skootterilla yhdelle syrjäisemmälle laavulle. Oli hieman sateinen ilma ja kummallakin semmoset väljät liukaspintaiset tuuli/sadehousut. Tunsin metsätiellä, kun kaverilla rupes seisomaan. Ajoin tahallani sit pikkusen etukenossa et mun peppu hiero sen etumusta, sen kalu meni ihan kivikovaks ja sojotti pystyssä. Kun päästiin perille niin nousin seisomaan siinä skootterin päällä ja sanoin, että tee mitä haluat. Kaveri sitten paino sen tuulihousuissa olevan seisokkinsa mun liukkaitten pakaroitten väliin ja pani "housujen läpi" peppuun. Oli jotenkin niin kiihottavaa, että laukesin itekkin housujen sisälle. Ei oo enään puhuttu asiasta, mutta tekis vielä mieli uusia tämä sessio ;)

      • Anonyymi

        Mä voisin olla kyllä ton kaverin tilalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin olla kyllä ton kaverin tilalla :)

        Tekis kyllä mieli vielä uudestaankin ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ajaton aihe ja ketjussa siihen eri variaatioita.

      Oletteko kokeilleet laittaa alle joitan väljiä satiini-urheilushortseja (joista sisähousut pois) tai naisten sopivan väljiä lahkeellisia satiinialushousuja .... joiden ansiosta sauva saa liikkuessa sileää hierontaa. Saattaisi toimia myös pyöräillessä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kiihottavalta. Joskus tulee käytettyä shortseja joista on leikattu se sisähousu pois ja lauettua niihin sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kiihottavalta. Joskus tulee käytettyä shortseja joista on leikattu se sisähousu pois ja lauettua niihin sisälle.

        Minkä merkkiset shortsit ja millasta kangasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä merkkiset shortsit ja millasta kangasta?

        topstreetwearista ostin aikaisemmin kuluneen kesän aikana Yhdysvaltain lipun väreissä olevat shortsit joissa oli sisähousu jonka leikkasin pois.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Trikoisiin joskus tulee lauettua ja siinä tulee lenkkiä jatkettua sen kummempia häpeilemättä vaikka mällit trikoissa näkyiskiin. Sitä ei kukaan kattele sen kummemmin ja jos on katsoakseen niin ei kyllä pahemmin tunnu järkyttävän. Ylipäätään asenteet tuntuu olevan neutralisoituneen miesten lenkkeilyyn trikoissa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juuri nyt kovana ja työstän kalua hitaasti kohden loppuhuipennusta/siemensyöksyä pyjamahousujen alla.

    • Anonyymi

      Kohta olisi tarkoitus aloittaa sessio löysien pyjamahousujen alla ja myöskin laueta niihin sisälle.

    • Anonyymi

      Vieläks joku käyttää tätä ryhmää?

      • Anonyymi

        Silloin tällöin.


    • Anonyymi

      Up!

    • Anonyymi

      Supertiukat pyöräilyhousut niin että pussit ja kyrpä pullottaa kaikki oikeasta lahkeesta.

    • Anonyymi

      Up!

    • Anonyymi

      Vieläkö tässä keskusteluketjussa on toimintaa ?

    • Anonyymi

      On täällä aika hiljaista. Täytyy lähtee laskemaan lastit Adidaksen verkkareihin.

      • Anonyymi

        Minkälaiset adidakset sul on?


    • Anonyymi

      Adidaksen verkkareita on paljon. Enimmäkseen vanhempaa tuotantoa ja useissa eri väreissä. Niihin on makeeta laskee sisälle.

      • Anonyymi

        Kuin usein tulee??


    • Anonyymi

      Keskimäärin joka toinen päivä.

    • Anonyymi

      Kerran runkannut ja lauennut bokserit jalassa, oli aika kuumaa ja tässä olisi tarkoitus toistaa tämä. Ai niin ja tähän kuului vielä se että vein sotketut mälliset bokserit eräälle naiselle jonka kanssa juttelin

    • Anonyymi

      Onks kellää mitään videoo aiheesta?

      • Anonyymi

        Löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy

        Mistä


    • Anonyymi

      Urheilushortseihin tulee laskettua lastit melko usein. Verkkarit ja tuulihousut ovat myös mainioita samaan käyttöön. Ei nyt ihan joka päivä, mutta joka toinen päivä nyt ainakin pitää hoitaa homma.

    • Anonyymi

      Shortsit tai verkkarit ovat parasta jalassa ja ilman alushousuja tietty. Niiden päältä on makeeta hieroa kalua ja laskea lopuksi kunnon mällit niihin. Siitä tulee ihana tunne. Täytyy illemmalla kokeilla taas.

    • Anonyymi

      Tiukkoihin treenihousuihin purskautan spermat ja collarit päällimmäisinä ei näy läpi koska tiukat treenihousut ei päästä läpi heiposti mehuja.

      • Anonyymi

        Millaiset treenihousut sul on?


      • Anonyymi

        Täälläkin on kokeiltu alusvaatteina tiukkoja trikoita, uimahousuja, urheilushortseja sekä boksereita ja päällimmäisenä aina verkkarit. Viikon kun on runkkaamatta ja sit hieroo verkkareiden päältä ja laskee mällit ulos, niin kyllä ne verkkaritkin aina kastuu. Käytän joskus kortsua, jos tulee hierottua kalua julkisilla paikoilla. Se on ikävää kulkea julkisilla paikoilla märissä verkkareissa.


    • Anonyymi

      tarkotuksella välillä pidättelen ja sitten kiihotuksesta tulee housuu vahingos

    • Anonyymi

      Ainakin mahdollista niin joko löysät collarit tai verkkarit jalassa, ilman kalsareita koiran kanssa lenkille. Kesällä joko kireät shortsit että pullotus näkyy muillekkin, tai löysät että voi runkkailla kävellessä.
      Välillä laitan nappikuulokkeista pornoa tulemaan, ne äänet saa kullin kyl tosi kovaksi

    • Anonyymi

      Mulla on vain sukkikset. Ei alkkareita.

    • Anonyymi

      Tiukat lyhyet trikoot ja verkkarit siihen päälle. Joskus käytän myös kortsua, silloin voi vapaasti laskea lastit ulos vaikka julkisilla paikoilla, esimerkiksi taskubiljardia pelaamalla. Joskus on trikoista huolimatta verkkaritkin kastuneet etupuolelta...

    • Anonyymi

      Minä usein runkkaan vaimon pikkuhousuihin ja tietysti käytettyihin.
      Vaimoni hyväksyy asian ja jos näkee pyykkikorissa spermaiset pikkuhousut niin minun pitää tyydyttää melkein heti vaimoni kunnolla naimalla kun vaimo tietää että nyt saa pitkäkestoisemman panon itselleen.
      Seksi on ihanaa ja kunnon laukeamiset pitää myös miehen eturauhasen kunnossa ja vaimoni tietää myös sen.

      M. 55v.

      • Anonyymi

        Itsekin runkkailen usein pikksrehin


    • Anonyymi

      Kylmemmillä ilmoilla tuulihousut ja lämpimämmällä säällä verkkarit. Ne on vaan niin kiihottavat. Niihin tulee laskettua roiskeet vähän väliä sisäpuolelle.

    • Anonyymi

      Juuri nyt työstän kalua harmaiden kollareiden alla. Kollareiden lisäksi yllä t-paita, huppari ja lippis lippa taaksepäin pidettynä.

      • Anonyymi

        Tuntui todella hyvältä purkautua kollareihin sisälle.


    • Anonyymi

      Jälleen aloittamassa sessiota kollareiden alla

      • Anonyymi

        Mulla sama, paitsi lisänä sukkahousut


    • Anonyymi

      Jälleen aloittamassa sessiota kollareiden alla.

    • Anonyymi

      Täälläkin on sessio vedetty maaliin. Alimmaisena jalkapallo trikoot ja päällä kiiltävät polyesteriverkkarit. Neljä satsia jaksoin vetää peräkkäin. Verkkarit on kaiken tämän jälkeen melko märät etupuolelta. Ei muuta kun trikoot ja verkkarit kuivumaan pyykkinarulle ja ite suihkuun. Joku päivä taas uudestaan.

    • Anonyymi

      Urheilushortsit oli sessiossa päällä tänään. Niiden alla ei ollut mitään. Oli mahtavaa purkautua niiden sisälle.

      • Anonyymi

        Laitahan urheilushortsit uudelleen sessiokäyttöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan urheilushortsit uudelleen sessiokäyttöön

        Urheilushortsit ovat olleet runkkukäytössä vuosikymmeniä ja niihin on lauottu tuhansia kertoja. Urheilushortsejakin on kymmeniä.


    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­ts­umme sinu­­t kä­ym­ään u­­ude­ss­­­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://allyak.com/H/I5e2K3

    • Anonyymi

      Minä olen tykästynyt nykyisin trikoisiin. Jako tight Basic 2.0 on hyvä ja halpa sekä kestävät runkkukäytössäkin. Ostin niitä eri värejä ja kokoja. Nyt on tiukkaa ja vielä vähän tiukempaa. Niihin on kiva laskea mällit sisälle. Yleensä päällä on vielä kollarit tai verkkarit.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisäänkäynti kaiki­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://armtown.com/H/L4o9G1

    • Anonyymi

      Vain ohuet slimfit stretch farkut sisällä ja kesällä. Talvella ulos lähtiessä toimii alushousina, ei mitään alkkareita.

    • Anonyymi

      Uu­s­­i s­­ek­­si­­tea­­tteri ava­­utu­­u Suome­­­en! Ku­tsumme kaikk­i­­­. Ilmo­it­­tau­­tumine­­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­­äl­­l­­­ä 👉 http://ameliachau.com/H/U1y3A5

    • Anonyymi

      Verkkarit ovat parhaat. Varsinkin sellaiset kiiltäväpintaiset kiihottavat. Cittari myy karhu pelto merkkisiä mustia verkkareita. Ne ovat saaneet sisäänsä jo kymmeniä kertoja kunnon mällit.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 216 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2524
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      299
      2229
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1791
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1701
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      115
      1321
    Aihe