Upean omaperäistä on!

MrJuha82outolintu

Huomattu on!
Faneja täällä paljonki???

Mikä on bändin paras ja huonoin biisi?
Onko se huonoinkaan huono?

5

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Floyd-fani

Huonointa biisiä en keksikään. Enkä oikeastaan parastakaan. Black side of the moon -albumilla on monta helmeä. Myös Division bell - ja Momentary lapse of reason -levyt ovat mielestäni huippua. Shine on you cry diamond ja Atom heart mother myös hienoja biisejä.

Pink floydilla on aivan loistavaa tunnelmamusiikkia.

• thatshit

Bark side of the moon ja money.

• RichardWrightObsession

Itse olen bändin SUUURI fani. Heidän musiikkinsa on vain hienoa ja upeaa.
      Koko bändi on kiinnostava ja koukuttava. Ahhhh, ihailen heitä jokaista Barrettista Masoniin niin paljon!❤ Olen teini, joten minulla ei ikinä ollut chäänssejä tietää minkälaista se oikeasti oli silloin 70-luvulla oli. :(

Hmmm... Paras biisi. Paha kysymys. Kyllähän ne jotkut Sydin biisit ovat niin nerokkaita ja kauniita. Henk.koht. suosikki häneltä on kyl Flaming. Mutta ehkä kaikista kappaleista paras on ECHOES, heidän yli 20 minuutin mestariteos. Gilmourin ja Wrightin äänet yhdessä, kitarasoolot, groovyt bassolinjat, kauniit sanat, se progessiivisuus! Ei voi olla rakastamatta!

Sitten huonoin... Jotkut pitävät näitä ei albumilla olleita hyvin varhaisia kappaleita, kuten Sydin Apples and Orangesia, Scream thy last screamia ja Wrightin It Would Be So Niceä huonoina, mutta jonkun oudon preferennsin takia minä rakastan niitä. Oma "inhokkini" on Watersin Julia Dream. Sekin varhainen single. Ei yhtään Floydmainen kappale, mutta silti ihan kiva. Joten huonoinkin biisi on hyvä.

• Anonyymi

PARHAAT BIISIT
      THE WALL
      SHINE ON CRAZY DIAMOND
      ECHOES
      HAVE A CIGAR
      HUONON
      1980-L PUOLIVÄLIN TUOTANTO

• Anonyymi

Ihtelle toimii parhaiten yleensä kappaleet jotka ei ole niitä hittejä. Terveisin aloituspostaaja. Sama ilmiö tapahtuu hyvin monien muidenkin musanimien kohalla, että itselle ei toimi aina niin hyvin ne tunnetut hitit vaan kappaleet, jotka ei hittejä. Toki on hittibiisejä, jotka kolahtaa.

Pink floyd on siitä erinomainen, että harvoin tehneet sekundaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      59
      3727
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      87
      3118
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      69
      2326
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1530
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1319
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      87
      1169
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      29
      1039
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      991
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      965
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      952
    Aihe