Huomattu on!
Faneja täällä paljonki???
Mikä on bändin paras ja huonoin biisi?
Onko se huonoinkaan huono?
Upean omaperäistä on!
5
1280
Vastaukset
- Floyd-fani
Huonointa biisiä en keksikään. Enkä oikeastaan parastakaan. Black side of the moon -albumilla on monta helmeä. Myös Division bell - ja Momentary lapse of reason -levyt ovat mielestäni huippua. Shine on you cry diamond ja Atom heart mother myös hienoja biisejä.
Pink floydilla on aivan loistavaa tunnelmamusiikkia. - thatshit
Bark side of the moon ja money.
- RichardWrightObsession
Itse olen bändin SUUURI fani. Heidän musiikkinsa on vain hienoa ja upeaa.
Koko bändi on kiinnostava ja koukuttava. Ahhhh, ihailen heitä jokaista Barrettista Masoniin niin paljon!❤ Olen teini, joten minulla ei ikinä ollut chäänssejä tietää minkälaista se oikeasti oli silloin 70-luvulla oli. :(
Hmmm... Paras biisi. Paha kysymys. Kyllähän ne jotkut Sydin biisit ovat niin nerokkaita ja kauniita. Henk.koht. suosikki häneltä on kyl Flaming. Mutta ehkä kaikista kappaleista paras on ECHOES, heidän yli 20 minuutin mestariteos. Gilmourin ja Wrightin äänet yhdessä, kitarasoolot, groovyt bassolinjat, kauniit sanat, se progessiivisuus! Ei voi olla rakastamatta!
Sitten huonoin... Jotkut pitävät näitä ei albumilla olleita hyvin varhaisia kappaleita, kuten Sydin Apples and Orangesia, Scream thy last screamia ja Wrightin It Would Be So Niceä huonoina, mutta jonkun oudon preferennsin takia minä rakastan niitä. Oma "inhokkini" on Watersin Julia Dream. Sekin varhainen single. Ei yhtään Floydmainen kappale, mutta silti ihan kiva. Joten huonoinkin biisi on hyvä. - Anonyymi
PARHAAT BIISIT
THE WALL
SHINE ON CRAZY DIAMOND
ECHOES
HAVE A CIGAR
HUONON
1980-L PUOLIVÄLIN TUOTANTO- Anonyymi
Ihtelle toimii parhaiten yleensä kappaleet jotka ei ole niitä hittejä. Terveisin aloituspostaaja. Sama ilmiö tapahtuu hyvin monien muidenkin musanimien kohalla, että itselle ei toimi aina niin hyvin ne tunnetut hitit vaan kappaleet, jotka ei hittejä. Toki on hittibiisejä, jotka kolahtaa.
Pink floyd on siitä erinomainen, että harvoin tehneet sekundaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361398
Olet aika nokkela nainen
Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin811243Älä nainen vaivu
Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.691211Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M1431182Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova981141Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."
Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin121071Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?
Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h78982Älä mene.....
Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.63902- 49857
- 37816