AIG: v tapaturma yms. on huijausta koska ei ymmärrä lääkärin antamia E-lausuntoja vaan selittelevät maasta taivaaseen syitä yms.
AIG:n huijaus
9
5566
Vastaukset
- Tyrmistynyt
AIG:n huijaus. Täysin laittomasti E-lausunnon lääkärin tapaturman lausunnon muuttaminen aivan toiseksi kuin STM:n antamien ohjeiden mukaan. Miksi AIG vakuutusyhtiö voi Suomessa mellastaa ja huijata ihmisiä lupaillen asiantuntijuutta, mutta ei AIG:llä ole asiantuntija lääkäreitä eikä muutakaan asiantuntijaa kuin vakuutuksien päättömiä lupauksia. Linnaan koko porukka!
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi lukea ne vakuutusehdot ennen kuin ottaa vakuutuksen.
- plaaah_tyhmyydelle
Aig:llä ei ole omia lääkäräreitä. Ei tavallisia tai erikoislääkäreitä. Korvaukset maksetaan oman lääkärin todistusta vastaan.
Korvaustaulukkokin tulee asiakirjojen mukana.
tuo linnaan koko porukka kommentti, kyl kirvotti päivän parhaat naurut. Kiitos siitä! - Anonyymi
Toden totta,mieletön business .ei korvaa mitään vaikka lääkärin todistus kertois mitä.välttäkää ihmeessä ko.yhtiötä,ette saa kolikkoakaan vaikka miten asian todistat.suuri huijaus .
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Vuonna 2021 sain korvauksen hyvin nopeasti lääkärintodistuksella. Ei mitään muttia tai mutkia matkassa. Kyseessä oli lievä fyysinen tapaturma, jonka kulukustannuksia en etukäteen osannut arvioida. Maksoivat sopimuksen mukaisesti kertakorvauksen, riitti hyvin. Palvelu pelasi hyvin.
- Anonyymi
Taidat olla töissä siellä..
- Anonyymi
Mulle tuli lasku tältä firmalta vaikka en ole koskaan tehnyt mitään sopimusta näiden kanssa. En aio maksaa.
- Anonyymi
Yhden kerran joutunut AIG:ltä anomaan. Murtunut nilkka. Ei yhden yhtä kysymystä vaan pelkästään rahat tilille. Taitaa nämä valittajat olla niitä jotka ensin toivoo että jokin olisi eri tavalla ja sitten alkaa jo uskomaan siihen. Jos siinä lääkärintodistuksessa lukee että teillä on vamma, joka sisältyy vakuutukseenne niin rahat tulee. Jos näin ei ole niin rahoja ei olisi pitänyt edes lähteä pyytämään.
- Anonyymi
Taidat olla töissä siellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752