trsnsdeville jällee uutta työnjohtoa

tiedotustaseurataan

Saatiin hakunilaan takaisin Mäenpää ja tuupakkaan Vasilijev siinä on miehillä hommaa oikaista kirjo!

32

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuupakasssa

      joo tää vasiljeffi on joku dippainssi ja jutut sen mukasia ja niin firmaaan kallistunut etttttä

      • kirjeensaanut

        Onko sama mies joka jakoi kirjekuoret?


      • mulkkumies
        kirjeensaanut kirjoitti:

        Onko sama mies joka jakoi kirjekuoret?

        kylllä


      • busman22

        Miten tuollainen voi johtaa bussifirmaa jolla ei ole edes korttia!!?


      • korttikeijo

        En ole tiennytkään että kortilla johdetaan bussifirmoja. Mielenkiintoista, mielenkiintoista.
        Johtihan rätykin akt.tä monta vuotta ja sillä ei ole ikinä ollut korttia. vai senkö takia timpin hommat menikin niin perseelleen? Ja tampereella ammattiosastoa johtaa henkilö jolla ei ole korttia. Onko sekin laitonta?


      • entehnyt
        busman22 kirjoitti:

        Miten tuollainen voi johtaa bussifirmaa jolla ei ole edes korttia!!?

        Onhan sillä dösäkortti kuulemma on vielä hyvä mies ohjaamaan linjaliikennettä kun ymmärtää jotain dösist mutta peto on irti jossei tee niin kun hän tahtoo


    • törkynen

      eihän asia mitään minulle kuulu mutta matkustajan näkökulmasta olisi yhtiön panostettava vaikkapa autojen huoltoon ja siisteyteen ja ehkäpä muutamalle ulkomaan elävälle tekisi hyvää suomen kielenopetus, nyt ainakaan ei voi valittaa kuskipulaa...

    • kuljettaja

      Kyllä alkaa asiat hoitumaan ja kalusto paraneen näiden johtajien myötä! Vasilijevikin pyörittää linjoilta autoja pois minkä kerkiää

      • Alavaihdettu

        Pikkulinnut lauloi ja vähän isommatkin liverteli , että Helbiltä vapautui palveluksesta työnjohtotehtävissä palvellutta väkeä. Miksei sieltäkin ikäänkuin lonka-sopimukseen verrattavissa olevin menetelmin siirrettäisi automaattisesti työnjohtoakin , ettei jäisi tyhjän päälle ?


      • kuskina

        Jaa tomppa...siinä on ainut nuori mies jonka minä tunnen joka tuntuu olevan ymmärtäväinen ja reilu! juurikin tänään puhuimme taukolafkas et hänen tarvis pysyä talossa jot saatais homma toimiiin jälleen


      • linja650
        kuskina kirjoitti:

        Jaa tomppa...siinä on ainut nuori mies jonka minä tunnen joka tuntuu olevan ymmärtäväinen ja reilu! juurikin tänään puhuimme taukolafkas et hänen tarvis pysyä talossa jot saatais homma toimiiin jälleen

        hän tekee minulle hyvä lista ni minä pääsen perhen luoksi joka viikonloppu pitkälle vapaalle. Minä pyydän vapaa hän anta minulle vapaa mutta hän sano että hän pyytää minä teen pitkä päivä. Minä ei anna mitään negatiivinen asia. Hän on hyvin sydänmellinen nuori mies. Hän ymmärtä ongelma, hän kirjoitta se ylös tietokone ja hän laittaa asia korjatuksi. Hän sanoi minulle että asian pitää mennyt aina puolin ja toisin. Minä olen pahoillani että hän lähteä opiskelema takaisin syksy. Mutta minä olen ollut työssä myös tämä hakunila mies mäenpää ja hän on myös hyvä mies mutta ei ota hermoa yhtään, minä hoidan asia myös välillä hänen kanssa


      • justjustjustjust
        kuskina kirjoitti:

        Jaa tomppa...siinä on ainut nuori mies jonka minä tunnen joka tuntuu olevan ymmärtäväinen ja reilu! juurikin tänään puhuimme taukolafkas et hänen tarvis pysyä talossa jot saatais homma toimiiin jälleen

        Talossako tollainen mulkku mikä ei anna pekkasia sillonkun tarvis! Mielessä sillä ei oo muutakun firma firma firma autot autot siisteys siisteys!!! Vittu jaksaa kravatin käytöstä ja firman imagosta vinkua! Kertoo takahuoneelle kuinka listat pitää tehdä kelle pekkaset annetaan ja kelle pyhäajot laitetaan


      • nobinamiieeeskoohta
        kuskina kirjoitti:

        Jaa tomppa...siinä on ainut nuori mies jonka minä tunnen joka tuntuu olevan ymmärtäväinen ja reilu! juurikin tänään puhuimme taukolafkas et hänen tarvis pysyä talossa jot saatais homma toimiiin jälleen

        Nuori parikybänen sälli otti ja lähti takaisin skoleen olihan se jopa kolme kuukaut duuniski


      • aurinkotätilentokentältä
        nobinamiieeeskoohta kirjoitti:

        Nuori parikybänen sälli otti ja lähti takaisin skoleen olihan se jopa kolme kuukaut duuniski

        Te jotka kritisoitte ette todennäköisesti ollut hänen kanssaan tekemisissä. Hän teki työnsä hyvin ja ymmärsi paljon enemmän kuljettajia kuin edeltäjänsä. Kritiikkiä hän antoi mutta huumorilla jöystettynä niinkuin esimiehen pitääkin. Olen ollut ko yhtiön palveluksessa vuosikymmenet ja nähnyt monet pomot mutta tämä oli parhaimpia. Suuret kiitokset hänelle! Ja te jotka täällä kritisoitte, katsokaa peiliin ja sieltä näkyy irtisanottu kuski eikö näin.


    • maisteriäo163

      Veolian toiminta täällä suomessa on katoavaa kansanperinnettä. Ei kohta ole niillä linjan linjaa.

    • helbbbb

      No helbille nyt pääsee ajojärjestelijäks kaikki ja eikös niit oo enemmä ku kuskeja

      • Partajugi

        On käynyt kuulemma kysymässä Helbillekin kesäheikiksi , sekä työnjohtotehtäviin tämä lähtölukemat puhaltanut Kähärä Hanurilasta.
        Pojat sano R.torin montussa että ei se heidän Syvämulkku palkannut sitä jo sen töppäilyittenkin takia , sekä muutenkaan sinne ei nyt voi ketään ottaa kun rekrytointikielto. Mutta kukas sen koiran hännän nostaa ellei doggi itse.


      • hakunila
        Partajugi kirjoitti:

        On käynyt kuulemma kysymässä Helbillekin kesäheikiksi , sekä työnjohtotehtäviin tämä lähtölukemat puhaltanut Kähärä Hanurilasta.
        Pojat sano R.torin montussa että ei se heidän Syvämulkku palkannut sitä jo sen töppäilyittenkin takia , sekä muutenkaan sinne ei nyt voi ketään ottaa kun rekrytointikielto. Mutta kukas sen koiran hännän nostaa ellei doggi itse.

        Kuka on kysynyt? Ari kähärä?


    • Partajugi

      Olen täysi riemuidiootti ja pahimman luokan spede.
      T. Partajugi

      • Japevarhasta

        Ei tänne oteta etenkään jos haukutaan Syvämulkuksi pidettyä päällikköämme. Pyöräilyn suosion onneksi kasvaessa reppanoiden ja luusereitten määrä näissä duuneissa vähenee. Naurakaa vaan mun pöksyilleni , niin kusee omaan punttiin.


    • Esko-Järvenpäästä

      Elkööhän pojaat puhuko, että kikkura olis käynyt kysymässä homma Transdeville tai Hebuli, ei varmana ole, tommosiin rupusakkeihin ei mies eksy, hällä on sen verran meriittiä ja kokemusta, että varmana löytyy jonossa työpaikkoja, oikeitakin mestoja ja tuntee puolueessakin isoja kihoja, jotka kyllä työpaikan hommaa.
      Nobinalla ehkä tuli pikku juttu, mutta So what, kaikilla meillä voi käyrä niin ja on kyllä alalla ja oli talossa parhaita miehiä, ihan ykkösiä, joten älkee puhuko paskaa.

      • Partajukka

        Kyllä se pintamies , oikeestaan nainen, pintailee tätänykyä työkkärissä ja sossun luukulla. Ykkösellä ei kuitenkaan ykkösiä päällä ,vaan samat lököttävät pöksyt kuin silloin kerran kaljoilla Helmessä kun ei vielä rohjennut tulla pöytään.


      • xxxxxxxxxxhh
        Partajukka kirjoitti:

        Kyllä se pintamies , oikeestaan nainen, pintailee tätänykyä työkkärissä ja sossun luukulla. Ykkösellä ei kuitenkaan ykkösiä päällä ,vaan samat lököttävät pöksyt kuin silloin kerran kaljoilla Helmessä kun ei vielä rohjennut tulla pöytään.

        Terve jugi


      • Partajugi

        Terve vaan ,terve ! Koirannaama ! Harmi kun Myllymäellekään et päässyt eikä Syvämulkku huolinut Helbillekään. Ihan sitä lemmikkiä on täällä Hanurilassa vähäsen ikäväkin.


      • käkäkää

        Eikä pääse


      • Partajugi

        On se kuulemma päässyt ainakin sossunluukuille. Noh...pohjalta pääsee ainoastaan ylöspäin. Ainahan sen tapa oli toisia haukkua reppanoiksi. Kuinkas nyt suu pannaan ?


    • Amatitaito

      Transtevin työnjohto on täysin ammattitaitotonta joka varikola. Aivan sama onko hakunila tuupaka vaiko espoo kyseesä. Nopinalla ollaan ammattilaisia siinäkin asiasa. Sielä osatan hoitaa työnjohto kunnola.

    • Työnjohtoa

      mitä miähiä. Sielä trsntevin työnjohdossa oikein on? On ristiriitaista tiatoa niistä. Onko talonpäin vai kuskien puolella? Varmaan ovat täysin taloonpäin kun ovat saaneet pitää työnsä. Ovat varmasti hyviä polkemaan duunaria.

      • silli1

        eikö ole ihan normaalia,että kaikki työntekijät ovat taloon päin?


      • km622

        Itse olen ajanut vantaan molemmilla varikoilla ja mielestäni kummassakin työnjohto on asiallista. Joskus olen kuullut metsän vastaavan niinkuin sinne huudetaan. Tuupakassa ajoin viimeisenä ennenkuin siirto Nobinalle iski kohdalle. Ja kyllä, vironmiehiä on työnjohdossa, mutta hyvin suomea puhuvia henkilöitä. Työnjohdossa kaikki hyvin kokeneita kuljettaja taustaisia henkilöitä. Kuluneen vuoden aikana palkkasivat myös yhden uuden nuoren opiskelija mestarin, jonka ikää ja vastuualuetta jotkut kyseenalaistivat, mutta mielestäni hänkin hoiti erinomaisesti työtehtävänsä. Ikävä jäi yritystä kaikinpuolin. Toivottavasti voittavat uusissa kilpailuissa liikenteen takaisin hoidettavakseen.


    • työt

      on ammattitaidotonta on ja myös kielitaidotonta lokissakin vain viron sakkia ja se naurettava "peräkammarin poika" joka tekee vuorolistoja kun ei tiedä onko hän lääkäri ,psykoloki tai kenties ajomestari vuorolistat oli sen mukaisia

      • Partajugi

        No Naakka sieltä on kyllä onnistuttu häätämään, että suunta on ylöspäin.
        Toivottavasti ei tänne Nobinan Hanurilaan lennä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe