ei nettisivuilla, ei tv näytöllä.
Onkohan ollut 2 v aikana 1 kuukauttakaan jossa ei ole ollut selvää vikaa, viimeksi korjattiin ja saatiin kuntoon, tuli uusi vika, tallentaa usein liian lyhyesti ja joutuu tallentamaan seuraavan ohjelman varalle.
Varmaan taas tulee muutama vanha arvoton elokuva korvaukseksi, kuten usein ennenkin.
Ei voi tallentaa SONERA VIIHDE jääkiekkoa
En-suosittele_Sonera
1
<50
Vastaukset
- Aasiakas
Täyttä kuraa tuo on ollut jo pitkään, etenkin talletusten osalta. Muutenkin erittäin kankea käyttää. Ainoa, mikä tuossa toimii ongelmitta, on laskutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4011995
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol72800- 44757
Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.73677Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.56650- 39594
Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu22537- 80525
- 67524