Nyt saadaan vihdoin kunnon tutkimus

hyvä.asia

siitä mitä maahanmuutto maksaa, persut sai tämän aikaan.

Viherhyysäreiden mielestä tuollainen tutkimus herättää "pahaa verta", mutta mitä ihmeen pahaa verta se herättää kun totuus selvitetään. No, vihreät ovat aivan kuutamolla asioista.

12

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1750

      Totta kai herättää pahaa verta kun asioita selvitetään. Aikaisemmin tehtiin valtion budjettia musta tuntuu -menetelmällä. Hyvä että kansa on herännyt ja käynyt äänestämässä.

    • Kaikkeasitäonkin

      AI minä aivan luulin että se teidän perusbensiinistä tekemä "selvitys" asiasta olisi ollut "täydellinen"? Näinhän te persut ainakin yritätte täällä selvittää. Vähän kyllä luulen että kyseinen puolueeton selvitys tulee olemaan melkoinen pettymys persuille. Varsinkin kun senkin tekeminen maksaa pirun pitkän euron.

      • Tuota puolueetonta tutkimusta tekevät ja tulevat tekemään samat tutkijat, joita rasistit ovat kutsuneet mokuttajiksi ja mamuttajiksi. Mainiota että yhteiskuntatieteiden rahoitusta ja maahanmuuton tutkimusta yliopistotasolla lisätään. Kaikki voivat oppia jotakin.


      • aaahhaaaaa
        tuntemattomatsotilaat kirjoitti:

        Tuota puolueetonta tutkimusta tekevät ja tulevat tekemään samat tutkijat, joita rasistit ovat kutsuneet mokuttajiksi ja mamuttajiksi. Mainiota että yhteiskuntatieteiden rahoitusta ja maahanmuuton tutkimusta yliopistotasolla lisätään. Kaikki voivat oppia jotakin.

        Viherpunikit eivät pääse sitä tutkimusta tekemään.


      • aaahhaaaaa kirjoitti:

        Viherpunikit eivät pääse sitä tutkimusta tekemään.

        Lopulta ne tekijät kuitenkin viherpunikeiksi leimataan, kun tulos ei persuleita miellytä.


    • tutkijanlottovoitto

      Himanen olisi varmaan hyvä tekemään tutkimusta ja ainakin 700 tonnia pitää varata hynää siihen.

    • jörni

      Tyllee källiiks myttä kännättää!

    • Outo juttu, että nyt pitäisi tehdä uusi tutkimus samasta asiasta veronmaksajien rahoilla, vaikka persut esittelivät ennen vaaleja omien sanojensa mukaan oikeaa tutkimusraporttia maahanmuutosta. Halutaanko uudella tutkimuksella erilaiset tulokset, vai miksi se tehdään?

      • Kaikkeasitäonkin

        Tätäthän minäkin tässä juuri ihmettelin. Kysymys siis kuuluu että jos vasta nyt saadaan "lopullinen totuus" niin kuin avajaa vakuttaa, niin valehtelivatko persut sitten aikaisemmassa tutkimuksessa ihan tahallaan...


      • Kaikkeasitäonkin kirjoitti:

        Tätäthän minäkin tässä juuri ihmettelin. Kysymys siis kuuluu että jos vasta nyt saadaan "lopullinen totuus" niin kuin avajaa vakuttaa, niin valehtelivatko persut sitten aikaisemmassa tutkimuksessa ihan tahallaan...

        Ehkä persut kertovat uuden tutkimuksen valmistuttua, kumpiko niistä on oikein tehty?


      • Perssoni
        Liike kirjoitti:

        Ehkä persut kertovat uuden tutkimuksen valmistuttua, kumpiko niistä on oikein tehty?

        Heh. Näin varmaankin tapahtuu.


      • iiiiiikkiiii
        Kaikkeasitäonkin kirjoitti:

        Tätäthän minäkin tässä juuri ihmettelin. Kysymys siis kuuluu että jos vasta nyt saadaan "lopullinen totuus" niin kuin avajaa vakuttaa, niin valehtelivatko persut sitten aikaisemmassa tutkimuksessa ihan tahallaan...

        No kato kun vihervasurit eivät usko persujen tutkimusta, siinä se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe