mikä on toistunut täällä Suomi24 :n Köyhien asialla osiossa jo useiden vuosien ajan, ainakin jo vuodesta 2008 alkaen:
"JOKU" kirjoittaa aivan SAMAAN AIKAAN vanhemmat.com :ille ja tähän KA -osioon!?
Tässä tämän päiväinen esimerkki:
"joku" kirjoitti vanhemmat.com :ille / 14.5.2015 - klo 16:18
http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=7153&start=30
"Tor Tou 14, 2015 4:18 pm Viestin aihe:
Mielisairaat päivystää rastilla http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/koyhien-asialla"
sitten "joku" kirjoitti tänne ja tähän osioon / 14.5.2015 - klo 16:20
(SIIS 2 min EDELLISESTÄ VIESTISTÄ!)
"On taas aika kiittää kaikkia lahjoittajia"
Siis:
"joku" kirjoittaa ENSIN, että "mielisairaat päivystää rastilla..." (linkki tänne)
ja heti parin minuutin päästä "joku" kirjoittaa tuohon linkin osoittamaan osioon
ja kiittää "jostain lahjoituksista"?! Voisiko kyseessä olla SAMA kirjoittaja?
Voisiko joku olla niin pahoin mielisairas, että menee ensin toisaalle ilmoittamaan,
että "nyt mielisairaat kirjoittavat tuonne" - ja sitten hän menisi itse kirjoittamaan
osioon, mihin hän on pari minuuttia aikaisemmin linkannut?
Voiko kukaan olla noin pahoin mieleltään sairas, että tekee ensin "itsediagnoosin" omasta mielensä sairaudesta ja menee sitten itse kirjoittamaan itselleen?
Tuleekohan tuolle mielisairaalle tuosta jotenkin parempi olo?
Kuka voi olla NOIN PAHOIN psyykesairas? Kirjoittelee itse itselleen?
Kuka muu teistä on huomannut tämän
samanAsian
2
84
Vastaukset
- Yksintatinkanssa
Sen on pakko, kun kukaan muu ei kirjoita sille, paitsi poliisi,oikeuslaitos, haastemies ja uo-mies.
- LukekaaTarkasti
tämän viestiketjun aloittanut kirjoitus. Siitä näkee selvästi miten mielisairas joku ihminen voikaan olla. Totta kai nuo kaksi viestiä ovat saman ihmisen kirjoittamia, nehän on käytännössä kirjoitettu aivan samaan aikaan. Kaikkihan tietää kuka tuo mielisairas kirjoittaja on, se hulluushan ihan paistaa sen kotisivuilta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013