mikä on toistunut täällä Suomi24 :n Köyhien asialla osiossa jo useiden vuosien ajan, ainakin jo vuodesta 2008 alkaen:
"JOKU" kirjoittaa aivan SAMAAN AIKAAN vanhemmat.com :ille ja tähän KA -osioon!?
Tässä tämän päiväinen esimerkki:
"joku" kirjoitti vanhemmat.com :ille / 14.5.2015 - klo 16:18
http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=7153&start=30
"Tor Tou 14, 2015 4:18 pm Viestin aihe:
Mielisairaat päivystää rastilla http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/koyhien-asialla"
sitten "joku" kirjoitti tänne ja tähän osioon / 14.5.2015 - klo 16:20
(SIIS 2 min EDELLISESTÄ VIESTISTÄ!)
"On taas aika kiittää kaikkia lahjoittajia"
Siis:
"joku" kirjoittaa ENSIN, että "mielisairaat päivystää rastilla..." (linkki tänne)
ja heti parin minuutin päästä "joku" kirjoittaa tuohon linkin osoittamaan osioon
ja kiittää "jostain lahjoituksista"?! Voisiko kyseessä olla SAMA kirjoittaja?
Voisiko joku olla niin pahoin mielisairas, että menee ensin toisaalle ilmoittamaan,
että "nyt mielisairaat kirjoittavat tuonne" - ja sitten hän menisi itse kirjoittamaan
osioon, mihin hän on pari minuuttia aikaisemmin linkannut?
Voiko kukaan olla noin pahoin mieleltään sairas, että tekee ensin "itsediagnoosin" omasta mielensä sairaudesta ja menee sitten itse kirjoittamaan itselleen?
Tuleekohan tuolle mielisairaalle tuosta jotenkin parempi olo?
Kuka voi olla NOIN PAHOIN psyykesairas? Kirjoittelee itse itselleen?
Kuka muu teistä on huomannut tämän
samanAsian
2
<50
Vastaukset
- Yksintatinkanssa
Sen on pakko, kun kukaan muu ei kirjoita sille, paitsi poliisi,oikeuslaitos, haastemies ja uo-mies.
- LukekaaTarkasti
tämän viestiketjun aloittanut kirjoitus. Siitä näkee selvästi miten mielisairas joku ihminen voikaan olla. Totta kai nuo kaksi viestiä ovat saman ihmisen kirjoittamia, nehän on käytännössä kirjoitettu aivan samaan aikaan. Kaikkihan tietää kuka tuo mielisairas kirjoittaja on, se hulluushan ihan paistaa sen kotisivuilta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982