Olen useamman kerran palstalla huomannut puhuttavan jostain Reijo Leppäsestä. Ilmeisesti hän on paikkakunnalla jollain tapaa merkittävä henkilö. Voisiko joku ystävällisesti selventää minulle, millä tapaa hän Ikaalisissa vaikuttaa? Onko hän kenties yrittäjä, virkamies, poliitikko vai jollain muulla tapaa näkyvä henkilö. Aivan turha tyyppi hän ei voi olla kun on saanut tälle palstalle "tädin".
Reijo Leppänen?
17
1129
Vastaukset
- ewertyui
Kaikille tiedoksi, että suurin osa palstan viesteistä tulee yhden ja saman homoääliön IP-osoitteesta.
- onnistuminen
Kerrankin osuit napakymppiin ainakin tämän ketjun kohdalla
kun otetaan huomioon viestiäsi edeltävä juttu. onnistuminen kirjoitti:
Kerrankin osuit napakymppiin ainakin tämän ketjun kohdalla
kun otetaan huomioon viestiäsi edeltävä juttu.Asiatonta. Miksi asialliseen kysymykseen pitää vastata moisella loukkaavalla tavalla?
- JarmoHoikkalaTäti
Jarmo Hoikkala tuo tätä nimeä aivan turhaan palstalle.
- Anonyymi
Mikä hoikkalan motiivi on?
- Anonyymi
mode tuo hoikkallaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode tuo hoikkallaa
sierrallaanko ja kuljetettavalla kurat housussa?
- Dallara
Tämä Myllishän nämä jutut pääosin kirjottelee!!!
- myllisonmyöshomo
Onko myllis hoikkalan valeprofiili ??Tod.näk.
- hinureita
seppo_myllis kirjoitti:
Ei ole.
Tunnutte ainakin olevan samalla puolella??!!
hinureita kirjoitti:
Tunnutte ainakin olevan samalla puolella??!!
paskat. En ole kenenkään puolella. Vähiten hoikkaloiden
- JarmoHoikkalaTäti
seppo_myllis kirjoitti:
paskat. En ole kenenkään puolella. Vähiten hoikkaloiden
Nyt kuulostaa miehen puheelta.
- hymyilevä.hiihtäjä
Tädin proknoosit eivät ole vielä koskaan osuneet kohdilleen.
- Anonyymi
JarmoHoikkalaTäti kirjoitti:
Nyt kuulostaa miehen puheelta.
myllis ei ole edes mies
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741