Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Trollaus on kivaa.

dfsifiofdsoisdfiosdfoi

Trollaus on kivaa.

48

2319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotaanniin

      Kasvaisit aikuiseksi höppänä. Jonakin päivänä puhkeat kukkaan.

      • IltalehdenÄlykkäinOlento

        Ime munaas.


      • IltalehdestäPäivää

        ime mun munaaa vitun kyrpä


      • NauraaKuollakseen

        perkele mä sain sian pillua.


      • chef_cuukin
        NauraaKuollakseen kirjoitti:

        perkele mä sain sian pillua.

        Ravintolassako? Tilasitko sitä vasiten?


      • TeiniJonneJoraaJou

        Turpa kiinni apinanlöyhkä.


      • Tämäonnautinto

        Ihanaa vihdoinkin löysin oikean paikan kirjoittaa


    • kommenttia
    • uwotm9

      Trolloloooooododsdodsddsdhfdsbhfdhfgdshfgfdghfdf5d54fd54fd5fds5fd5sgf5dgd567dg67g67dufdf9d9g89dg9ggdgsdsfdsgd

    • HuudaMua
    • HulluVammainen666

      Haista vittu kyrpäperse:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • JumalaAuttaaSinuakin

        Sairas kommentti. Miksi olet noin ilkeä?


      • Tässäsulleohjeet

        Tumppaa läpees. vitun dille voit hyppää järveen jos osaat.


      • NauraaKuollakseen

        tapa ittes juhakanerva olet kasa paskaa


    • hahahahhaha

      ime munaa homokulli

      • Kyrvapippelo

        Muuten ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity penikseen mitenkään.


      • VähänSäOotLOL

        Penis mainittu:D


      • LOLMikäPelle

        haista jo vittu kanerva me tajuttiin että sä oot luuseri. saatko sä ihan palkkaakin valehteluistasi:D


    • koillispasaati

      Olet sisäisesti tyhjä ja ontto ihminen ap. On ihan oikein että sinunlaiseen mätämunaan iski parantumaton sairaus.

      • MaailmanJumala

        lutkuta kyrpääs LOL


    • VladimirPuutiainen

      Pärpärpörpörpärpörpörpörinäääääääääääääääääääääääääääääääääääääävcyvuvjbibkbivihonkvljg kjiffugihoobbigigigiguhhihihibhobkbkbi nnhonnnnnnlnknohhohonojonojo hyvät joulut 7 ei voi tehdä mitään muuta kuin mitä se tekee sitä, että se on 8 8.nibelno.

      • wäisci

        Mitä numerot yleensä tekevät? Käyvätkö numerot töissä, eivät ne ainakaan eläkkeellä ole.

        Näitä ei ole tullut paljonkaan pohdittua. Esimerkiksi, voisiko mikään olla numerompi kuin numero? Itse olin nuorena melkoinen nunnero, mutta numeroa minusta ei koskaan tullut. Sentään kerran näin kuutosen, se oli ilmeisesti alunperin ollut ykkönen, mutta oli sittemmin kuudentunut.

        Numerot ovat siitäkin jänniä, että ne eivät ole itseään suurempia eivätkä pienempiä, ne ovat täsmälleen sitä, mitä ovat.

        Tee itsellesi lopuksi rehellinen ja suora kysymys: Olenko minä nummero vai pummero!


    • Kökkötraktori

      Googlatkaa DarthTrololoo ja ottakaa mallia.

    • FaktaaSankarista

      Sisäinen sankari, niin, tässä keskustelussa on viestejä urheasta sisäisestä sankarista. Lisää faktaa muiden puolesta esimerkillisesti taistelevasta sisäisestä ritarista:

      http://www.mikrobitti.fi/2017/03/oppilaat-saastivat-kasipyyhkeista-johtajan-epaillaan-kavaltaneen-miljoonien-tietokonerahat/

      Oppilaat joutuivat puolittamaan säästösyistä jopa käsipyyhepaperit Helsingin ala-asteilla samaan aikaan, kun kaupungin opetusviraston tietohallintopäällikön epäillään kavaltaneen lähes yhdeksän miljoonan euron arvosta koululaisten tietokoneiden hankkimiseen tarkoitettuja rahoja.

    • HaluammeLööppejä

      Kuolkaa kaikki heti nyt.

    • Iltiksentoimittaja

      Olethan kuollut jo. Haluamme trollata ihmisiä.

      • BatmanForever

        Olet vähän sairas. Mene hoitoon,


      • Cantstoplaughing

        Haista vittu. Toivon hidasta kuolemaa molopäille.


      • valehteluonpiilomme

        Mitä helvettiä täällä tapahtuu?

        Lukekaa iltistä, jos haluatte lukea paskaa.


      • OnSeVaanHienoo

        Pippeli


      • Syöpäämedialle

        Tunge sperma perseesees.


    • Pyry_96

      On ihmisiä, jotka yrittävät trollata ja on ihmisiä, jotka on syntynyt näppis kädessä. Minä en kuulu niihin lahjakkaisiin.

      • HulluPulupoika

        Lutkuta munaas. Vittu mitä paskaa sä jauhat,


    • NauraaKuollakseen

      Kyllä hirveästi on pelkästä tuurista kiinni päihteitä kokeilevien teinien kanssa. Muistan omilta nuoruusvuosiltani lukemattomia kertoja, jolloin kavereilla sattui olemaan onni myötä mutta yhtä hyvin olisi voinut henki lähteä. Kännissä ajamista, uimista, nuotioihin kaatumisia, erinäköisistä paikoista tippumisia yms. Ja nämä tyypit ovat nykyään ihan menestyvää porukkaa, kaikilla korkeakoulutus ja hyvät duunit. Jos jotain olisi käynyt, olisi se toki ollut omaa syytä, mutta ei kyllä mielestäni suoraan kerro mistään "aikuisuuteen riittämättömästä" älykkyydestä. Nuoret ovat uhkarohkeita ja kuvittelevat olevansa kuolemattomia. Ikä tuo perspektiiviä aikanaan (ainakin yleensä).

      Olisivatpa jääneet kitumaan jonnekin. Vastenmielisiä paskoja tuollaiset juopot ja muut aineiden kanssa pelleilijät.

      • NauraaKuollakseen

        Joko on lisää toimittajia kuollut? Kanerva on ainakin ihan vitun turha ihminen


    • NauraaKuollakseen

      Kun kyseessä on 16-vuotias, ei älystä voi hirveästi vetää johtopäätöksiä. Itse en ole maalannut itseäni koskaan spraymaalilla, mutta muutoin käyttäydyin tuossa iässä masennuksen vuoksi monellakin tapaa itsetuhoisesti ja suhtauduin välinpitämättömästi terveyteeni ja kehooni. Esim. päihteitä, viiltelyä, kerran jopa humalaisen kaverin mopon kyydissä ilman kypärää metsässä ajelulla. En tiedä, olinko muutoinkin synkkyyteen taipuvainen, mutta suurin sysäys tuli siitä, kun tulin raiskatuksi. Olin kuitenkin vasta lapsi, enkä tunne-elämältäni niin kehittynyt, että olisin osannut käsitellä asiaa tai hakea apua. Väitän, että älyssäni ei ollut vikaa, muutama L tuli ylioppilaskirjoituksista ja yliopistokoulutuksenkin onnistuin hankkimaan. Me emme tiedä tuon pojan tarinaa, joten turha spekuloida, johtuiko hänen käytöksensä tyhmyydestä, pahasta olosta vai mistä.

      No olisiko tuosta pahasta olosta, DAAAAA!

    • JumalaAuttaaIhmistä

      Tässähän myrkytettiin poika ulkoapäin. Iho on ihmisen suurin organismi. Eihän koko ihon maalaamista tukkoon kestä kukaan.

      Olisiko kannattanut miettiä kaksi kertaa, ennen kuin tekee jotain näin daijua. Minä ainakin olen järkevä ihminen.

    • JumalaRankaiseeSyntistä

      Miehen sukulaiset huijaavat Kelalta rahaa. Perheen kahdelle aikuiselle (18 ja 19v.) on hankittu asunnot, jonka vuokrat Kela maksaa. Todellisuudessa lapset asuvat vanhempiensa luona ja vanhemmat vuokraavat asuntoja muille henkilöille. Eli nostavat perusteetta asumistukea ja saavat vuokratuloja asunnoista. Lisäksi perhe saa rahaa pimeästä (pienimuotoisesta) yritystoiminnasta sekä isoja summia käteistä rahaa muilta sukulaisilta samalla, kun nostavat Kelan etuuksia ja toimeentulotukea. Asia vaivaa minua kamalasti, sillä itse olen hyvin rehellinen ja lainkuuliainen ihminen. Onko oikein käräyttää miehen sukulaiset? Mies ei itsekään tästä pidä ja on sen kyllä sukulaisilleen ilmaissut, mutta ei kuitenkaan halua heitä käräyttää (minkä ymmärrän).

      Hyi hitto. Toivottavasti joku narauttaa ja joutuvat kärsimään pitkään ja hartaasti. Oksettavia mätäpaiseita.

    • Paitsijosonkanerva

      Toivottavasti ei tämä tarina päätyisi jokeen!

    • ElämääEiole

      VITTU ONKO MIKÄÄN TODELLISTA SAATANA! MIETTIKÄÄ ONKO. MISTÄ UNIVERSUMI SYNTYI? EI MISTÄÄN NIIN MIKSI ME EDES ELETÄÄN TÄÄLLÄ... NO VITTU TROLLATAAN TIETENKIM XD.

      • helewetin.helewetti

        Helewetin helewetti syöksykää kaikki sementtiin!!!!!11!11!11!!1!1!!!11!!!1!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe