Trollaus on kivaa.
Trollaus on kivaa.
48
2396
Vastaukset
- Toivotaanniin
Kasvaisit aikuiseksi höppänä. Jonakin päivänä puhkeat kukkaan.
- IltalehdenÄlykkäinOlento
Ime munaas.
- IltalehdestäPäivää
ime mun munaaa vitun kyrpä
- NauraaKuollakseen
perkele mä sain sian pillua.
- chef_cuukin
NauraaKuollakseen kirjoitti:
perkele mä sain sian pillua.
Ravintolassako? Tilasitko sitä vasiten?
- TeiniJonneJoraaJou
Turpa kiinni apinanlöyhkä.
- Tämäonnautinto
Ihanaa vihdoinkin löysin oikean paikan kirjoittaa
- rrrnio_thö_troll
.
"**rnio thö Greitest Troll on öörth"
. - wiisasta
http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Uusi-salakuljetussuunnitelma-Aarnio-oli-valmistelemassa-jo-uutta-huumekauppaa/909342?pwbi=3a50a77ec5141d6d2d4206642ba9ca47
Ja warmuuden wuoksi tinyurlin kautta: http://tinyurl.com/hbyxr69
Warmistus warmaankin on wiisasta. - ananananananas
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/krp-n-rikostarkastaja-aarnio-sotkujen-jalkeisesta-ajasta-nyt-yhteistyo-toimii/6827442
Näköjänsä ei ole mitään merkkejä trollauksesta, asiat sujuvat mainiosti.
- uwotm9
Trolloloooooododsdodsddsdhfdsbhfdhfgdshfgfdghfdf5d54fd54fd5fds5fd5sgf5dgd567dg67g67dufdf9d9g89dg9ggdgsdsfdsgd
- HuudaMua
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/853704/Venajatrollaus hiljeni Suomeen kohdistuvat lokakampanjat vahentyneet
Rokkentrolli on kivaa, mutta siihenkin voi hetkellisesti uuvahtaa. Keväällä sitten, kun tilhet karjuu puissa, jatketaan virkein mielin. - HulluVammainen666
Haista vittu kyrpäperse:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- JumalaAuttaaSinuakin
Sairas kommentti. Miksi olet noin ilkeä?
- Tässäsulleohjeet
Tumppaa läpees. vitun dille voit hyppää järveen jos osaat.
- NauraaKuollakseen
tapa ittes juhakanerva olet kasa paskaa
- hahahahhaha
ime munaa homokulli
- Kyrvapippelo
Muuten ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity penikseen mitenkään.
- VähänSäOotLOL
Penis mainittu:D
- LOLMikäPelle
haista jo vittu kanerva me tajuttiin että sä oot luuseri. saatko sä ihan palkkaakin valehteluistasi:D
- koillispasaati
Olet sisäisesti tyhjä ja ontto ihminen ap. On ihan oikein että sinunlaiseen mätämunaan iski parantumaton sairaus.
- MaailmanJumala
lutkuta kyrpääs LOL
- VladimirPuutiainen
Pärpärpörpörpärpörpörpörinäääääääääääääääääääääääääääääääääääääävcyvuvjbibkbivihonkvljg kjiffugihoobbigigigiguhhihihibhobkbkbi nnhonnnnnnlnknohhohonojonojo hyvät joulut 7 ei voi tehdä mitään muuta kuin mitä se tekee sitä, että se on 8 8.nibelno.
- wäisci
Mitä numerot yleensä tekevät? Käyvätkö numerot töissä, eivät ne ainakaan eläkkeellä ole.
Näitä ei ole tullut paljonkaan pohdittua. Esimerkiksi, voisiko mikään olla numerompi kuin numero? Itse olin nuorena melkoinen nunnero, mutta numeroa minusta ei koskaan tullut. Sentään kerran näin kuutosen, se oli ilmeisesti alunperin ollut ykkönen, mutta oli sittemmin kuudentunut.
Numerot ovat siitäkin jänniä, että ne eivät ole itseään suurempia eivätkä pienempiä, ne ovat täsmälleen sitä, mitä ovat.
Tee itsellesi lopuksi rehellinen ja suora kysymys: Olenko minä nummero vai pummero!
- Kökkötraktori
Googlatkaa DarthTrololoo ja ottakaa mallia.
- FaktaaSankarista
Sisäinen sankari, niin, tässä keskustelussa on viestejä urheasta sisäisestä sankarista. Lisää faktaa muiden puolesta esimerkillisesti taistelevasta sisäisestä ritarista:
http://www.mikrobitti.fi/2017/03/oppilaat-saastivat-kasipyyhkeista-johtajan-epaillaan-kavaltaneen-miljoonien-tietokonerahat/
Oppilaat joutuivat puolittamaan säästösyistä jopa käsipyyhepaperit Helsingin ala-asteilla samaan aikaan, kun kaupungin opetusviraston tietohallintopäällikön epäillään kavaltaneen lähes yhdeksän miljoonan euron arvosta koululaisten tietokoneiden hankkimiseen tarkoitettuja rahoja. - HaluammeLööppejä
Kuolkaa kaikki heti nyt.
- Iltiksentoimittaja
Olethan kuollut jo. Haluamme trollata ihmisiä.
- BatmanForever
Olet vähän sairas. Mene hoitoon,
- Cantstoplaughing
Haista vittu. Toivon hidasta kuolemaa molopäille.
- valehteluonpiilomme
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Lukekaa iltistä, jos haluatte lukea paskaa. - OnSeVaanHienoo
Pippeli
- Syöpäämedialle
Tunge sperma perseesees.
- Pyry_96
On ihmisiä, jotka yrittävät trollata ja on ihmisiä, jotka on syntynyt näppis kädessä. Minä en kuulu niihin lahjakkaisiin.
- HulluPulupoika
Lutkuta munaas. Vittu mitä paskaa sä jauhat,
Vain, jos sitä tehdään ympäristön kannalta kestävästi ja eläinsuojelu etusijalla.
https://www.igfa.org/About/Trolling-Speed-and-Bait-Position.aspx- NauraaKuollakseen
Kyllä hirveästi on pelkästä tuurista kiinni päihteitä kokeilevien teinien kanssa. Muistan omilta nuoruusvuosiltani lukemattomia kertoja, jolloin kavereilla sattui olemaan onni myötä mutta yhtä hyvin olisi voinut henki lähteä. Kännissä ajamista, uimista, nuotioihin kaatumisia, erinäköisistä paikoista tippumisia yms. Ja nämä tyypit ovat nykyään ihan menestyvää porukkaa, kaikilla korkeakoulutus ja hyvät duunit. Jos jotain olisi käynyt, olisi se toki ollut omaa syytä, mutta ei kyllä mielestäni suoraan kerro mistään "aikuisuuteen riittämättömästä" älykkyydestä. Nuoret ovat uhkarohkeita ja kuvittelevat olevansa kuolemattomia. Ikä tuo perspektiiviä aikanaan (ainakin yleensä).
Olisivatpa jääneet kitumaan jonnekin. Vastenmielisiä paskoja tuollaiset juopot ja muut aineiden kanssa pelleilijät.- NauraaKuollakseen
Joko on lisää toimittajia kuollut? Kanerva on ainakin ihan vitun turha ihminen
- NauraaKuollakseen
Kun kyseessä on 16-vuotias, ei älystä voi hirveästi vetää johtopäätöksiä. Itse en ole maalannut itseäni koskaan spraymaalilla, mutta muutoin käyttäydyin tuossa iässä masennuksen vuoksi monellakin tapaa itsetuhoisesti ja suhtauduin välinpitämättömästi terveyteeni ja kehooni. Esim. päihteitä, viiltelyä, kerran jopa humalaisen kaverin mopon kyydissä ilman kypärää metsässä ajelulla. En tiedä, olinko muutoinkin synkkyyteen taipuvainen, mutta suurin sysäys tuli siitä, kun tulin raiskatuksi. Olin kuitenkin vasta lapsi, enkä tunne-elämältäni niin kehittynyt, että olisin osannut käsitellä asiaa tai hakea apua. Väitän, että älyssäni ei ollut vikaa, muutama L tuli ylioppilaskirjoituksista ja yliopistokoulutuksenkin onnistuin hankkimaan. Me emme tiedä tuon pojan tarinaa, joten turha spekuloida, johtuiko hänen käytöksensä tyhmyydestä, pahasta olosta vai mistä.
No olisiko tuosta pahasta olosta, DAAAAA! - JumalaAuttaaIhmistä
Tässähän myrkytettiin poika ulkoapäin. Iho on ihmisen suurin organismi. Eihän koko ihon maalaamista tukkoon kestä kukaan.
Olisiko kannattanut miettiä kaksi kertaa, ennen kuin tekee jotain näin daijua. Minä ainakin olen järkevä ihminen. - JumalaRankaiseeSyntistä
Miehen sukulaiset huijaavat Kelalta rahaa. Perheen kahdelle aikuiselle (18 ja 19v.) on hankittu asunnot, jonka vuokrat Kela maksaa. Todellisuudessa lapset asuvat vanhempiensa luona ja vanhemmat vuokraavat asuntoja muille henkilöille. Eli nostavat perusteetta asumistukea ja saavat vuokratuloja asunnoista. Lisäksi perhe saa rahaa pimeästä (pienimuotoisesta) yritystoiminnasta sekä isoja summia käteistä rahaa muilta sukulaisilta samalla, kun nostavat Kelan etuuksia ja toimeentulotukea. Asia vaivaa minua kamalasti, sillä itse olen hyvin rehellinen ja lainkuuliainen ihminen. Onko oikein käräyttää miehen sukulaiset? Mies ei itsekään tästä pidä ja on sen kyllä sukulaisilleen ilmaissut, mutta ei kuitenkaan halua heitä käräyttää (minkä ymmärrän).
Hyi hitto. Toivottavasti joku narauttaa ja joutuvat kärsimään pitkään ja hartaasti. Oksettavia mätäpaiseita. - Paitsijosonkanerva
Toivottavasti ei tämä tarina päätyisi jokeen!
- heyaaaaa
tsekatkaa tää! https://www.youtube.com/channel/UC_ZOyHjuiFRS2oabpCg4zYA?view_as=subscriber
- ElämääEiole
VITTU ONKO MIKÄÄN TODELLISTA SAATANA! MIETTIKÄÄ ONKO. MISTÄ UNIVERSUMI SYNTYI? EI MISTÄÄN NIIN MIKSI ME EDES ELETÄÄN TÄÄLLÄ... NO VITTU TROLLATAAN TIETENKIM XD.
- helewetin.helewetti
Helewetin helewetti syöksykää kaikki sementtiin!!!!!11!11!11!!1!1!!!11!!!1!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752