Minulle tuli iäkkäämpänä miehenä kiinnostus runkata naisen nähden. Todella vaikeuksien jälkeen löysin naisen joka suostui katsomaan runkkaamistani.
Vaikeuksia oli siinä, etten tiennyt kuinka asian esitän. Seksisivuilta, kuten täältä ei tullut vastauksia hakemukseeni, ovatko pohjoisen naiset arempia ja ujompia-en tiedä
Kun sovittiin tilanne, sai nainen määrätä ajan ja paikan. Ja kun mentiin paikkaan minua jännitti ihan hirveästi - vedin velton kalun näkösälle ja aloin runkkaamaan - kiihotti ja jännitti samalla kertaa. Nainen katseli ja tulin nopeasti, kullini ei ehtinyt kunnolla jäykistyä.
Sovimme, että nainen saa esittää ajan ja paikan mikäli on jatkossa kiinnostunut - noin vuoden aikana nainen on kerran esittänyt jutun ja olen saanut runkata hänen nähden.
Tilanteen mentyä ohi kysyin mitä hän haluaa seuraavaksi, hän kertoi haluavan kotiin runkkaamaan.
Tilanne on todella mukava ja haluaisin sen useammin jotta rohkeuteni paranisisi. Naiset mitä mieltä olette tällaisesta, olisitteko halukkaat katselemaan
Mitä mieltä naiset olette tästä
caverjectätgmail
6
56
Vastaukset
- uteliasnaisihminen
Miksei :-) Tuo kuulosti kiihottavalta! Voisin jopa ajatella riisuvani housut samalla ja sormettavani :-) Mitäs tykkäisit sellaisesta ;)
- uteliasnaisihminen
täällähän minä kouvolan laitamilla..
Minustakin on mukava runkkailla kun nainen katselee...ja kenties sormettaa itseään...t: Lapin mies
- caverjectätgmail
Haluan tarkentaa, että linkissä oleva juttu muistuttaa minun ja kertomani naisen välistä tapaamista - jos ei aivan noin, mutta ajatus selkinee. Tuollaista toivon saavani kokea useammin
http://www.redtube.com/277120?utm_source=PBWeb&utm_medium=PT&utm_campaign=PBWeb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918