...kummastellut tuon yhden "yrmyn" katoamista palstalta! Puhuvatten notta on saannu varootuksia sieltä sun täältä. ;) Minä taas arvelen notta kun jatkuvasti saa turpiinsa palstalla niin ei tee mielikään enää huhuilla niiden ylimitotettujen oikeuksiensa perää, vai onko äijä itse vihdoin käsittänny kuinka typerä on ollu?
Eipä pahemmin "huippulahjakkaita" näy
13
108
Vastaukset
- pois_suoli24stä
Ei, vaan on todennut sinut tyhmäksi jankuttajaksi, jolle ei kannata puhua järkeä. Kun olet jatkanut vuosia kateellisena kiusaamista, niin eihän siinä mitään järkeä ole.
- Novoiiih
Ei perskuta! Yhäkö sinä poloinen jankutat noiden samojen fraasiesi kaa?! Etkö todellakaan ole huomannut täällä netissä että sinulle ei ole kukaan kateellinen?! Siinähän ei olisi mitään järkee!!! No tai,- kerroppas itse minkä vuoksi sulle pitäisi jonkun olla kateellinen? Kuvataiteessasi ei löydy mitään sellaista hyvä mies! Jos olen väärässä niin oikaise ja esitä myös joitakin todisteita?
Niinkuin näit, tällä ketjulla oli sentäs aika monta lukijaa tuon "Luetuimpia" osion mukaan ja homma kaiketi jatkuu myös tämänkin postauksen jälkeen, joten vastauksesi on sinulle tärkeä "jatkoasi" ajatellen. Siis kerro miksi sinulle pitäisi jonkun olla kateellinen? Ei ainakaan hakukonenäkyvyytesi vuoksi! Ja selviöhän se jo on että ei myöskään taiteesi vuoksi. Siis miksi??? - Tohon
Novoiiih kirjoitti:
Ei perskuta! Yhäkö sinä poloinen jankutat noiden samojen fraasiesi kaa?! Etkö todellakaan ole huomannut täällä netissä että sinulle ei ole kukaan kateellinen?! Siinähän ei olisi mitään järkee!!! No tai,- kerroppas itse minkä vuoksi sulle pitäisi jonkun olla kateellinen? Kuvataiteessasi ei löydy mitään sellaista hyvä mies! Jos olen väärässä niin oikaise ja esitä myös joitakin todisteita?
Niinkuin näit, tällä ketjulla oli sentäs aika monta lukijaa tuon "Luetuimpia" osion mukaan ja homma kaiketi jatkuu myös tämänkin postauksen jälkeen, joten vastauksesi on sinulle tärkeä "jatkoasi" ajatellen. Siis kerro miksi sinulle pitäisi jonkun olla kateellinen? Ei ainakaan hakukonenäkyvyytesi vuoksi! Ja selviöhän se jo on että ei myöskään taiteesi vuoksi. Siis miksi???...et saa vastausta. ;)
- kukkahattutätientoimia
kateellista punaviheriää kiusaamista havaittavissa, olisiko itse hän kyseessä?
https://www.youtube.com/watch?v=lEGd3Dp72p8- Kateellisiakiusaajia
juuri hän ja hänen lakeijansa
- Raukkistenvainoa
Aivan!!!!
- tavjahavonen
no toi on todellista punavihreätä kiusaamista
- Avaasilmät
Eikös tuo kirjoittele koko ajan palstalle? Taitaa ollakin se ainoa joka kirjoittelee tunnistettavasti, muut on sellaisii puskajusseja jotka nurkan takaa kivittää kateellisena.
- Jataassana
..."kateellinen"! Etkö jo Markku voisi kerrankin valistaa mistä me ollaan sulle kateellisia?! Sitä me kertakaikkiaan emme tiedä.
Ja kirjoitithan tänkin postauksesi itse puskajussina! Hämätäksesikö taas vai? Kyllä sun kuule kannattaa itse kirjoitella täällä omalla nimelläsi, nääs kun noi sinun Nikkisi tunnistetaan joka kerta.
- Tylsäpalstasamaavainoa
Kateellisetko reppanatko ne taas täällä vainoavat yhtä huippulahjakasta, kun eivät pysty kilpailemaan hänen kanssaan teoksillaan?
- jottaei
....totuus unohtuisi.
- johannytjotakin
??????????????
- kateusriivaa
Suomalaista kateutta palsta täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2613904
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1402793Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162282Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3632051Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281954- 571548
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491466Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan791211- 1031197
- 1111170