Eipä pahemmin "huippulahjakkaita" näy

Olentaas

...kummastellut tuon yhden "yrmyn" katoamista palstalta! Puhuvatten notta on saannu varootuksia sieltä sun täältä. ;) Minä taas arvelen notta kun jatkuvasti saa turpiinsa palstalla niin ei tee mielikään enää huhuilla niiden ylimitotettujen oikeuksiensa perää, vai onko äijä itse vihdoin käsittänny kuinka typerä on ollu?

13

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois_suoli24stä

Ei, vaan on todennut sinut tyhmäksi jankuttajaksi, jolle ei kannata puhua järkeä. Kun olet jatkanut vuosia kateellisena kiusaamista, niin eihän siinä mitään järkeä ole.

• Novoiiih

Ei perskuta! Yhäkö sinä poloinen jankutat noiden samojen fraasiesi kaa?! Etkö todellakaan ole huomannut täällä netissä että sinulle ei ole kukaan kateellinen?! Siinähän ei olisi mitään järkee!!! No tai,- kerroppas itse minkä vuoksi sulle pitäisi jonkun olla kateellinen? Kuvataiteessasi ei löydy mitään sellaista hyvä mies! Jos olen väärässä niin oikaise ja esitä myös joitakin todisteita?
        Niinkuin näit, tällä ketjulla oli sentäs aika monta lukijaa tuon "Luetuimpia" osion mukaan ja homma kaiketi jatkuu myös tämänkin postauksen jälkeen, joten vastauksesi on sinulle tärkeä "jatkoasi" ajatellen. Siis kerro miksi sinulle pitäisi jonkun olla kateellinen? Ei ainakaan hakukonenäkyvyytesi vuoksi! Ja selviöhän se jo on että ei myöskään taiteesi vuoksi. Siis miksi???

• Tohon
        Novoiiih kirjoitti:

Ei perskuta! Yhäkö sinä poloinen jankutat noiden samojen fraasiesi kaa?! Etkö todellakaan ole huomannut täällä netissä että sinulle ei ole kukaan kateellinen?! Siinähän ei olisi mitään järkee!!! No tai,- kerroppas itse minkä vuoksi sulle pitäisi jonkun olla kateellinen? Kuvataiteessasi ei löydy mitään sellaista hyvä mies! Jos olen väärässä niin oikaise ja esitä myös joitakin todisteita?
        Niinkuin näit, tällä ketjulla oli sentäs aika monta lukijaa tuon "Luetuimpia" osion mukaan ja homma kaiketi jatkuu myös tämänkin postauksen jälkeen, joten vastauksesi on sinulle tärkeä "jatkoasi" ajatellen. Siis kerro miksi sinulle pitäisi jonkun olla kateellinen? Ei ainakaan hakukonenäkyvyytesi vuoksi! Ja selviöhän se jo on että ei myöskään taiteesi vuoksi. Siis miksi???

...et saa vastausta. ;)

• kukkahattutätientoimia
      • Kateellisiakiusaajia

juuri hän ja hänen lakeijansa

• Raukkistenvainoa

Aivan!!!!

• tavjahavonen

no toi on todellista punavihreätä kiusaamista

• Avaasilmät

Eikös tuo kirjoittele koko ajan palstalle? Taitaa ollakin se ainoa joka kirjoittelee tunnistettavasti, muut on sellaisii puskajusseja jotka nurkan takaa kivittää kateellisena.

• Jataassana

..."kateellinen"! Etkö jo Markku voisi kerrankin valistaa mistä me ollaan sulle kateellisia?! Sitä me kertakaikkiaan emme tiedä.
        Ja kirjoitithan tänkin postauksesi itse puskajussina! Hämätäksesikö taas vai? Kyllä sun kuule kannattaa itse kirjoitella täällä omalla nimelläsi, nääs kun noi sinun Nikkisi tunnistetaan joka kerta.

• Tylsäpalstasamaavainoa

Kateellisetko reppanatko ne taas täällä vainoavat yhtä huippulahjakasta, kun eivät pysty kilpailemaan hänen kanssaan teoksillaan?

• jottaei

....totuus unohtuisi.

• johannytjotakin

??????????????

• kateusriivaa

Suomalaista kateutta palsta täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2635
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      49
      1835
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      148
      1412
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      354
      1357
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      349
      1296
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1216
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      58
      1156
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1076
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      986
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      903
    Aihe