Tsekki parempi - Jalosen eka kausi torso

Eetuväinö

Tsekki hallitsi peliä ja ansaitsi jatkoapaikkansa ja Suomi
mitalipelien ulkopuolelle ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen.
Kari Jalosen ensimmäistä päävalmentajavuotta on syytä arvostella.
Jalonen luuli pelaavansa varman päälle kun valitsi suuren määrän takavuosien onnistujia. Olisiko pitänyt tarkkailla näiden pelaajien kulunutta kautta ?
Kontiola, Pihlström, Jokipakka, Hietanen, Hytönen, Immonen ?
Täysiä huteja Jaloselta. On se jännä juttu että joukkueen parhaat pelaajat, Pekka Rinteen ohella tulivat omasta Liigastamme ja vielä Kärpistä. Kemppainen ja Donskoi.
Meillä taidetaan arvostaa liikaa esim KHL:ää.
Jokereidenkin pakkipari Jaakola-Ohtamaa olivat hyvin epävarmoja.
Rohkeutta ensi kaudelle tyyliin Donskoi, Kemppainen, Barkov, Lindell...

8

148

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKK2301

Paljon tuomarivirheitä, mutta silti selvästi parempi joukkue voitti. Leijonat ainoa joukkue joka kärsii tuomarivirheistä ja joka pelin jälkeen kootut selitykset. Joukkue oli juuri sen tasoinen mitä tulos näyttää, ei yhtään parempi ja piste.

• 10-10

"Leijonat ainoa joukkue joka kärsii tuomarivirheistä"

Miten Suomi kärsi siitä, että Suomelle ei vihelletty jäähyä pelin viime hetkillä, kun suomalaispelaaja löi kiekon suoraan katsomoon omalta puolustusalueelta?
        Edellisen pelin viisiminuuttinen oli kylläkin virhe, mutta en moittisi siitäkään niin paljon varmasti parastaan yrittäneitä ruotsalaistuomareita kuin hyvin rampautunutta näytellyttä slobokiekkoilijaa.

• GoLeijonat16

Tšekeille ansaittu voitto. Leijonat oli tasollisesti lähes koko pelin ajan jäljessä kaikilla osa-alueilla.
      Kiitos kuitenkin hyvästä turnauksesta. Leijonat tarjosivat monia ilonaiheuta.

• 10-10

" Leijonat oli tasollisesti lähes koko pelin ajan jäljessä kaikilla osa-alueilla."
        Olen täsmälleen samaa mieltä! Puuttui sekä peliälyä että fyysistä kuntoa.

• juuuuuu

Paitsi, että Jaakola ja Ohtamaa pelasivat kaikki alivoimat ja ennen tsekkiottelua tulos oli 100. Elikkä kylläpäs on ihmeellistä tämä. Tosiasia on kuitenkin, ettei tuomareita voi voittaa. Voi vain kuvitella, jos neljän sakkiin ei pääsisi edes toista slaavijoukkuetta, mikä olisi ollut reaktio maassa, jossa jalkapallo on suosituin urheilumuotoja muutenkin puutetta vähän kaikesta, kuten osaamisesta. Mielenkiinnolla tulemme näkemään, että Kanadan pelissä ovat dumarit USA:sta elikkä nämä pellet ei suhmuroi Kanadan peliä tai Kanada vetää lelunsa pois. Näiden pellejen takia Kanada ei pelannut Euroopassa 25 vuoteen. Elikkä bäd business.

• kiekkojuntti

Nyt pitää kyllä Kummolan olla kova IIFF:n suuntaan ja muuttaa sääntöjä siten että Suomen peleissä on aina vähintään kaksi suomalaista tuomaria ja niistä toinen Mertaranta. Lisäksi Jagrin täytyy Suomea vastaan pelatessa pitää toista kättä sidottuna selän taakse eikä saa saattaa naurunalaiseksi kuin korkeintaan kahta Suomen pelaajaa kerrallaan.

• Gomero

Suomen hokipojat olivat naurettavan huonoja, kun tsekin miehet tulivat jäälle. Näin huonoa menestystä ei Suomen joukkueelle ole tullut viiteen vuoteen! Media hehkutti Suomea, kuinka Suomen hokipojat pyörittävät vanhoja partoja ,mutta kuinkas sitten kävikään? Ei kärppien supermiehistä ollut mihinkään. Kannattaisi pelipaitoihin painattaa lammaslogot, leijonalogo on jo naurettavuuden huippu!

• Möly_Kommari

Pekka Rinne kylläkin pelasi NHL.ssä, eikä missään Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      389
      1623
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      85
      1102
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      952
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      869
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      778
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      773
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      122
      736
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      730
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      718
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      689
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      57
      656
    12. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    13. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      35
      573
    14. 45
      567
    15. 33
      565
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      85
      521
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      503
    Aihe