Käytetyt pikkuhousut ja välineet?

minävaanmietin

Mistähän netistä saa ostettua käytettyjä (naisten) alushousuja itsetyydytystarkoitukseen? Muutama foorumi, joihin olen törmännyt, on niin hiljaisia, että samat ilmoitukset siellä on viikosta toiseen...

63

8939

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävaanmietin1

      Niin ja siis myös käytetyt seksilelut olisi kivoja. Mistähän niitä voisi etsiskellä? :)

    • kuvatJaPöksyt

      Hei!

      Isopeppuinen nuori nainen myy hyvin pidettyjä, ihanan kosteita XL-XXL-kokoisia puuvilla- ja pitsipöksyjä. Kauppaan sisältyy kuva pöksyistä päälläni jokaiselta pitopäivältä :) Pidän housuja myös yöllä! Hinnat:

      * Ensimmäinen päivä 20e
      * lisäpäivät 15e/päivä - yhteensä kuitenkin max 5 päivää
      * masturbointilisä 20e - runkkaaminen pikkuhousut jalassa tuo mukavan lisäkosteuden ja -tuoksun pöksyihin!
      * F2F-lisä 10e per alkava tunti matkoihin matkakulut - vain pk-seutu! Tapaamme kasvokkain, ja saat pöksyt suoraan tuoreena jalasta.
      * muut lisämateriaalit ja eritteet sopimuksen mukaan!

      Maksu aina etukäteen! Rahat tilillä -> paketti postiin! :) F2F-tapaamisissa puolet summasta etukäteen, puolet paikan päällä.

      Postitse toimittaessa pakkaan pöksyt Minigrip-pussiin ja toimitan tavallisena kirjeenä. Postimaksu sisältyy hintoihini.
      Halutessasi voin toimittaa pöksyt noudettavaksi postitoimistolta, Matkahuollosta tai pakettiautomaatista. Silloin joudun lisäämään tomitushinnan.

      Vastaa tähän alle ja kerro sähköpostiosoitteesi, niin olen yhteydessä ;)

      • Anonyymi

        Haluaisitko vaihtaa vanhan savottamiehen kalsareihin?


      • Anonyymi

        Mä vahdan sukupuolta heti huomenna ja alan torikauppiaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vahdan sukupuolta heti huomenna ja alan torikauppiaaksi.

        Miks turhaan vaihtaa kun suurin osahan näistä täälläkin ilmoittelevist "tytöist"hän ovat muutenkin joko tyttöileviä setäihmisiä tai sitten pelleileviä pikkupoikia sun muutakin yhteiskunnan pohjasakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko vaihtaa vanhan savottamiehen kalsareihin?

        🤣😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko vaihtaa vanhan savottamiehen kalsareihin?

        ääli.


    • gftrex

      verkkopirkko vormi

      • kuvatJaPöksyt

        voipi kirjottaa osotteen myös semmosessa muodossa, ettei spämmibotit sitä tajuu :) niinku "nimi ät saitti piste loppuosa".


      • kjuhytr

        Menet verkkopirkko sivulle
        siten etsit aikuisviihde likaat
        siten myydään likaat


      • Anonyymi
        kuvatJaPöksyt kirjoitti:

        voipi kirjottaa osotteen myös semmosessa muodossa, ettei spämmibotit sitä tajuu :) niinku "nimi ät saitti piste loppuosa".

        Kirjoitahan sitten!


    • hotW

      Paljonko olet valmis maksamaan..? Voin pitää 2-3 päivää. Kostea nainen joten varmasti läikät näkyy, ja tuoksuu. Voin painaa pikkareita kunnolla vakoon...myös pissiä voin. Vaihto tapahtuu kasvotusten.

      • 28v

        Minulla on muutama tarpeeton Flesu jos tarviit.. Oon Jaska itävantaalta.


      • Anonyymi

        Haluaisitko vaihtaa vanhan savottamiehen kalsareihin?


    • Voishan noista luopua !!! Eri naisten,eri tuoksuisia pikkareita jäänyt luokseni..... joten ota yhteyttä.....

    • perveErtti

      Tuntuis Suomessa seksilelut olevan jonkusortin tabu, kun käytetyille ei ole mitään myyntipaikkaa missään. Ulkomaillekaan turha lähettää mitään kun maksaa niin sikana. Itselläkin olis yks ulkomailta tilattu seksinukke riesana mutta mihinpä sen tunkis ku ei täällä ole myyntipaikkoja missään.

      • Kiinnostaaa

        Millainen nukke kyseessä? Laita joku yhteys tieto kans


    • Syntynytkin

      Täh. Minä olen mies ja käyttänyt naisten alusvaatteita ja sukkiksia jo n. 30 vuotta. Juu tiedän että saamme kiksejä naisten pikkarit päässä, mutta oletteko koskaan edes kokeilleet ITSE kaupasta ostamista saatikka ostamienne pikkareiden käyttöä? ETTE. Suurin nautinto on itsensä tajuaminen ja hyväksyminen.

      Pimppa on kiva kylläkin, sieltähän me kaikki olemme tulleet. Kun sais vain tuon maun syleksittyä suusta.

    • Anonyymi

      Dominan tuoksu.. Sieltä löytyy👍

    • Anonyymi

      Moikka! 21 vuotias nainen olisi valmiina myymään käytettyjä pikkuhousuja ja sukkia mielen mukaan. Käyttöajasta ja vaatteen ulkonäöstä voidaan keskustella :) Myyn myös jalkakuvia niistä kiinnostuneille!
      Jos mielenkiintoa löytyy tai haluat tiedustella enemmän, niin mut löytää Kikistä nimellä: pikkuhousutytto

      • Anonyymi

        Ja tosiaan livekaupoin tietenkin
        Kik pikkuhousutytto


      • Anonyymi

        Onko spostia?


    • Anonyymi

      Mukava uus foorumi eli ei mitään kusisia halpis-törkyhousuja vaa ihanan naisellisia ja laadukkaita löytyy [email protected].

      Kaveri vinkkasi eli Fasebookissa löytyy sellattiis kun Neilikka May. On ollu alusasuja myymässä jossain kansainvälises muotitalossa ja tietää mitä asiakkaat haluu. Harrastaa burleskia ja mua kiihottaa ajatus että kuuman seksikkää esityksen jälkee neet asusteet voi hältä hankkii,
      myy kuulemma kyllä ihan käyttämättömiäki mutta mä haluun sellaset mis on naisen tuoksuu..

      Ittelleni tilasin, sexyt punaset pikkarit ja pitsiset rintaliivit.

    • Anonyymi

      Täällä olisi tarjolla 22-vuotiaan nuoren naisen ihanalta tuoksuvia käytettyjä stringejä/alushousuja.❤️ Ota rohkeasti yhteyttä ja kerron lisää! [email protected]

    • Anonyymi

      Mulla olisi ja voin muutkin toiveesi toteuttaa 😚
      Olen villi(hkö), määrätietoinen, hyväkroppainen nuori nainen.
      Harrastan vapaa-ajalla mm. Tanssia ja joogaa
      Takkutukkainen(rastat)
      Ota yhteyttä rohkeesti😉😘
      [email protected]

    • Anonyymi

      Täältä löytyisi hyvin palvelleita käytettyjä aikuisten leluja. Lähtökohtaisesti desinfioituja, mutta onnistuu myös eritteiden tai kuvien kera mikäli hinnasta päästään yhteisymmärrykseen!
      Kysele lisää ja tarjoa sähköpostitse ❤️
      [email protected]

    • Anonyymi

      Täältä löytyisi 25-vuotiaalta L-kokoiselta naiselta pikkareita Ja alusvaatteita. Myös useita erilaisia masturbointivideoita löytyy, yhteyttä voi ottaa kikissä: jennanvideot tai sähköpostia [email protected] :)

    • Anonyymi

      Jos kiinnostaa käytetyt seksilelut ja pikkarit kahdelta naiselta niin täältä löytyy😉 ollaan siis lesbopari, joten voit kuvitella, että lelukokoelma on aika kattava ja varmasti muutama joutaa "uusiokäyttöön". Hinnasta sovitaan kun viestiä pistät 😊 muutkin kiinnostuneet voi laittaa viestiä,jos lukevat täältä kommenteista. [email protected]

    • Anonyymi

      Myyn erilaisia käytettyjä stringejä sekä alushousuja peppurypytyksellä koossa S-M. Myös käytettyjä rintaliivejä D/E-kuppikoossa. Tarjolla värikkäämpiä ja pitsisiäkin vaihtoehtoja (myös Calvin Kleinejä). Hintapyyntö 25€/kpl. Lisätoiveista ja niiden hinnasta voidaan sopia.

      Myyjä nuori, napakassa kunnossa oleva rohkea neitokainen, jota usein kehutaan hyväntuoksuiseksi. Yhteydenotot sähköpostilla [email protected]

    • Anonyymi

      Täällä myynnissä 25-vuotiaan opiskelijan kiimaisia pikkareita. Yhteydenotot kikissä sugarbeibe96 ❤️ Myös kuvat ja videot mahdollisia. Ja kaikki tietenkin sinun toiveidesi mukaisesti.

    • Anonyymi

      26v pienikokoisen neiton jäljiltä tarjolla alusvaatteita toiveiden mukaan. Myös käytetyt seksilelut, vaipat ym kysy rohkeasti! Kuvat ja videot onnistuu.
      Kik lumipallo

    • Anonyymi

      Hei,vieläkö etsit alushousuja?😊

    • Anonyymi

      34v punapään alushousut kaupan. Erilaisia ja erimallisia.

      Laita sähköpostilla toiveesi esim. alushousujen mallin, värin jne suhteen ja monenko päivän käytön jälkeen haluat pikkarit. Muista tuotteista voidaan myös keskustella.



      Postitus.

      [email protected]

    • Anonyymi

      Onlyfans/Sweeetide, alushousut anonyymisti ja paljon muuta kivaa 😛

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Eihän nyt anonyymisti yhtään mitään tuu livekaupoinhan olla pitää.


    • Anonyymi
    • Voin myydä jos joku haluaa. Kaikkia löytyy housuja sukkia videoita kuvia

    • Anonyymi

      Antaisin mielellään vaimoni käytetyt piksut sinun laiselle miehelle myös valokuvan saisit. Tykkään fantasioida kun fantasioit vaimostani. M 57v

      • Anonyymi

        Oispa makeeta runkata toisen vaimon pikkareita nuuhkien ja alaston kuvaa katsellen kyllä sperma lentäis.


    • Anonyymi

      Hei! Kiinnostaako käytetyt pikkarit tai stringit? Täällä 20 vuotias pieni saliblondi voisi myydä sulle:3 livetapaamisetkin onnistuvat. Tuu kik sininenmustikka

    • Anonyymi

      Pikkuhousukirppis - Käytettyjen pikkuhousujen Mekka! Käytetyt ja erittäin käytetyt pikkuhousut, alusvaatteet ja muut likaiset tuotteet. Pikkareiden ilosanomaa! www.pikkuhousukirppis.org

      Laadukas, turvallinen (https) ja helppokäyttöinen sivusto! Myytävät pikkuhousut ja muut asusteet näkyvillä verkkosivuilla. Maksu Mobilepaylla ja toimitus yksityisyyttäsi kunnioittaen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Live kauppoja pk seudulla?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      voin myydä sulle oon 18v tyttö ota yhteyttä

      • Anonyymi

        Ostan heti makso mitä maksoi! Oothan vielä tiukka tyttö?


      • Anonyymi

        Mihin otan sitä yhteyttä


    • Anonyymi

      Tori.fi

    • Anonyymi

      voin antaa mut niihi on tullu menkat läpi

      • Anonyymi

        Kerro kerro


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kik burusera_
      Alaston Suomi sivustolta löydät meistä myös kuvia : Burusera_

      Jos haluat osalliseksi seikkailuistamme käytettyjen alusvaatteiden muodossa, niin laita viestiä kikissä.
      Voit myös ehdotella omia mieltymyksiä siitä minkälaisesta käytöstä esim. käytetyt pikkarit tai sukat haluaisit. Meiltä saat naisten ja miesten alusvaatteita. ;)

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­­ts­­um­me sinu­­­t kä­ymään u­ude­­ss­­­a cha­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­joona! 👉 http://alegroup.info/H/H8n8B1

    Ketjusta on poistettu 220 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe