Mistähän netistä saa ostettua käytettyjä (naisten) alushousuja itsetyydytystarkoitukseen? Muutama foorumi, joihin olen törmännyt, on niin hiljaisia, että samat ilmoitukset siellä on viikosta toiseen...
Käytetyt pikkuhousut ja välineet?
63
11083
Vastaukset
- minävaanmietin1
Niin ja siis myös käytetyt seksilelut olisi kivoja. Mistähän niitä voisi etsiskellä? :)
- kuvatJaPöksyt
Hei!
Isopeppuinen nuori nainen myy hyvin pidettyjä, ihanan kosteita XL-XXL-kokoisia puuvilla- ja pitsipöksyjä. Kauppaan sisältyy kuva pöksyistä päälläni jokaiselta pitopäivältä :) Pidän housuja myös yöllä! Hinnat:
* Ensimmäinen päivä 20e
* lisäpäivät 15e/päivä - yhteensä kuitenkin max 5 päivää
* masturbointilisä 20e - runkkaaminen pikkuhousut jalassa tuo mukavan lisäkosteuden ja -tuoksun pöksyihin!
* F2F-lisä 10e per alkava tunti matkoihin matkakulut - vain pk-seutu! Tapaamme kasvokkain, ja saat pöksyt suoraan tuoreena jalasta.
* muut lisämateriaalit ja eritteet sopimuksen mukaan!
Maksu aina etukäteen! Rahat tilillä -> paketti postiin! :) F2F-tapaamisissa puolet summasta etukäteen, puolet paikan päällä.
Postitse toimittaessa pakkaan pöksyt Minigrip-pussiin ja toimitan tavallisena kirjeenä. Postimaksu sisältyy hintoihini.
Halutessasi voin toimittaa pöksyt noudettavaksi postitoimistolta, Matkahuollosta tai pakettiautomaatista. Silloin joudun lisäämään tomitushinnan.
Vastaa tähän alle ja kerro sähköpostiosoitteesi, niin olen yhteydessä ;)- Anonyymi
Haluaisitko vaihtaa vanhan savottamiehen kalsareihin?
- Anonyymi
Mä vahdan sukupuolta heti huomenna ja alan torikauppiaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vahdan sukupuolta heti huomenna ja alan torikauppiaaksi.
Miks turhaan vaihtaa kun suurin osahan näistä täälläkin ilmoittelevist "tytöist"hän ovat muutenkin joko tyttöileviä setäihmisiä tai sitten pelleileviä pikkupoikia sun muutakin yhteiskunnan pohjasakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ääli.
- gftrex
verkkopirkko vormi
- kuvatJaPöksyt
voipi kirjottaa osotteen myös semmosessa muodossa, ettei spämmibotit sitä tajuu :) niinku "nimi ät saitti piste loppuosa".
- kjuhytr
Menet verkkopirkko sivulle
siten etsit aikuisviihde likaat
siten myydään likaat - Anonyymi
kuvatJaPöksyt kirjoitti:
voipi kirjottaa osotteen myös semmosessa muodossa, ettei spämmibotit sitä tajuu :) niinku "nimi ät saitti piste loppuosa".
Kirjoitahan sitten!
- hotW
Paljonko olet valmis maksamaan..? Voin pitää 2-3 päivää. Kostea nainen joten varmasti läikät näkyy, ja tuoksuu. Voin painaa pikkareita kunnolla vakoon...myös pissiä voin. Vaihto tapahtuu kasvotusten.
- 28v
Minulla on muutama tarpeeton Flesu jos tarviit.. Oon Jaska itävantaalta.
- Anonyymi
Voishan noista luopua !!! Eri naisten,eri tuoksuisia pikkareita jäänyt luokseni..... joten ota yhteyttä.....
- perveErtti
Tuntuis Suomessa seksilelut olevan jonkusortin tabu, kun käytetyille ei ole mitään myyntipaikkaa missään. Ulkomaillekaan turha lähettää mitään kun maksaa niin sikana. Itselläkin olis yks ulkomailta tilattu seksinukke riesana mutta mihinpä sen tunkis ku ei täällä ole myyntipaikkoja missään.
- Kiinnostaaa
Millainen nukke kyseessä? Laita joku yhteys tieto kans
- Syntynytkin
Täh. Minä olen mies ja käyttänyt naisten alusvaatteita ja sukkiksia jo n. 30 vuotta. Juu tiedän että saamme kiksejä naisten pikkarit päässä, mutta oletteko koskaan edes kokeilleet ITSE kaupasta ostamista saatikka ostamienne pikkareiden käyttöä? ETTE. Suurin nautinto on itsensä tajuaminen ja hyväksyminen.
Pimppa on kiva kylläkin, sieltähän me kaikki olemme tulleet. Kun sais vain tuon maun syleksittyä suusta. - Anonyymi
Dominan tuoksu.. Sieltä löytyy👍
- Anonyymi
Minulta saat ;) https://yourdreamforyou.blogspot.com/2021/09/kaytettyja-alushousuja-olen-24-vuotias.html
- Anonyymi
Moikka! 21 vuotias nainen olisi valmiina myymään käytettyjä pikkuhousuja ja sukkia mielen mukaan. Käyttöajasta ja vaatteen ulkonäöstä voidaan keskustella :) Myyn myös jalkakuvia niistä kiinnostuneille!
Jos mielenkiintoa löytyy tai haluat tiedustella enemmän, niin mut löytää Kikistä nimellä: pikkuhousutytto- Anonyymi
Ja tosiaan livekaupoin tietenkin
Kik pikkuhousutytto - Anonyymi
Onko spostia?
- Anonyymi
Mukava uus foorumi eli ei mitään kusisia halpis-törkyhousuja vaa ihanan naisellisia ja laadukkaita löytyy [email protected].
Kaveri vinkkasi eli Fasebookissa löytyy sellattiis kun Neilikka May. On ollu alusasuja myymässä jossain kansainvälises muotitalossa ja tietää mitä asiakkaat haluu. Harrastaa burleskia ja mua kiihottaa ajatus että kuuman seksikkää esityksen jälkee neet asusteet voi hältä hankkii,
myy kuulemma kyllä ihan käyttämättömiäki mutta mä haluun sellaset mis on naisen tuoksuu..
Ittelleni tilasin, sexyt punaset pikkarit ja pitsiset rintaliivit. - Anonyymi
Täällä olisi tarjolla 22-vuotiaan nuoren naisen ihanalta tuoksuvia käytettyjä stringejä/alushousuja.❤️ Ota rohkeasti yhteyttä ja kerron lisää! [email protected]
- Anonyymi
Mulla olisi ja voin muutkin toiveesi toteuttaa 😚
Olen villi(hkö), määrätietoinen, hyväkroppainen nuori nainen.
Harrastan vapaa-ajalla mm. Tanssia ja joogaa
Takkutukkainen(rastat)
Ota yhteyttä rohkeesti😉😘
[email protected] - Anonyymi
Täältä löytyisi hyvin palvelleita käytettyjä aikuisten leluja. Lähtökohtaisesti desinfioituja, mutta onnistuu myös eritteiden tai kuvien kera mikäli hinnasta päästään yhteisymmärrykseen!
Kysele lisää ja tarjoa sähköpostitse ❤️
Täältä löytyisi 25-vuotiaalta L-kokoiselta naiselta pikkareita Ja alusvaatteita. Myös useita erilaisia masturbointivideoita löytyy, yhteyttä voi ottaa kikissä: jennanvideot tai sähköpostia [email protected] :)
- Anonyymi
Jos kiinnostaa käytetyt seksilelut ja pikkarit kahdelta naiselta niin täältä löytyy😉 ollaan siis lesbopari, joten voit kuvitella, että lelukokoelma on aika kattava ja varmasti muutama joutaa "uusiokäyttöön". Hinnasta sovitaan kun viestiä pistät 😊 muutkin kiinnostuneet voi laittaa viestiä,jos lukevat täältä kommenteista. [email protected]
- Anonyymi
Myyn erilaisia käytettyjä stringejä sekä alushousuja peppurypytyksellä koossa S-M. Myös käytettyjä rintaliivejä D/E-kuppikoossa. Tarjolla värikkäämpiä ja pitsisiäkin vaihtoehtoja (myös Calvin Kleinejä). Hintapyyntö 25€/kpl. Lisätoiveista ja niiden hinnasta voidaan sopia.
Myyjä nuori, napakassa kunnossa oleva rohkea neitokainen, jota usein kehutaan hyväntuoksuiseksi. Yhteydenotot sähköpostilla [email protected] - Anonyymi
Täällä myynnissä 25-vuotiaan opiskelijan kiimaisia pikkareita. Yhteydenotot kikissä sugarbeibe96 ❤️ Myös kuvat ja videot mahdollisia. Ja kaikki tietenkin sinun toiveidesi mukaisesti.
- Anonyymi
26v pienikokoisen neiton jäljiltä tarjolla alusvaatteita toiveiden mukaan. Myös käytetyt seksilelut, vaipat ym kysy rohkeasti! Kuvat ja videot onnistuu.
Kik lumipallo - Anonyymi
Hei,vieläkö etsit alushousuja?😊
- Anonyymi
34v punapään alushousut kaupan. Erilaisia ja erimallisia.
Laita sähköpostilla toiveesi esim. alushousujen mallin, värin jne suhteen ja monenko päivän käytön jälkeen haluat pikkarit. Muista tuotteista voidaan myös keskustella.
♡
Postitus.
Onlyfans/Sweeetide, alushousut anonyymisti ja paljon muuta kivaa 😛
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Eihän nyt anonyymisti yhtään mitään tuu livekaupoinhan olla pitää.
- Anonyymi
Https://Onlyfans.com/sweeetide, vahva suositus!
Voin myydä jos joku haluaa. Kaikkia löytyy housuja sukkia videoita kuvia
- Anonyymi
Antaisin mielellään vaimoni käytetyt piksut sinun laiselle miehelle myös valokuvan saisit. Tykkään fantasioida kun fantasioit vaimostani. M 57v
- Anonyymi
Oispa makeeta runkata toisen vaimon pikkareita nuuhkien ja alaston kuvaa katsellen kyllä sperma lentäis.
- Anonyymi
Hei! Kiinnostaako käytetyt pikkarit tai stringit? Täällä 20 vuotias pieni saliblondi voisi myydä sulle:3 livetapaamisetkin onnistuvat. Tuu kik sininenmustikka
- Anonyymi
Pikkuhousukirppis - Käytettyjen pikkuhousujen Mekka! Käytetyt ja erittäin käytetyt pikkuhousut, alusvaatteet ja muut likaiset tuotteet. Pikkareiden ilosanomaa! www.pikkuhousukirppis.org
Laadukas, turvallinen (https) ja helppokäyttöinen sivusto! Myytävät pikkuhousut ja muut asusteet näkyvillä verkkosivuilla. Maksu Mobilepaylla ja toimitus yksityisyyttäsi kunnioittaen. - Anonyymi
https://kaytetyt-alushousut7.webnode.fi/tietoa-minusta/
- pikkuhousumyyjien sivusto - Anonyymi
Live kauppoja pk seudulla?
- Anonyymi
Sofia is back! Vanhat asiakkaat kyllä muistaa (;
Käy katsomassa pikkarivalikoimaa, lisää tulossa!
https://www.northstain.com/all/sofiahuuma/ - Anonyymi
voin myydä sulle oon 18v tyttö ota yhteyttä
- Anonyymi
Ostan heti makso mitä maksoi! Oothan vielä tiukka tyttö?
- Anonyymi
Mihin otan sitä yhteyttä
- Anonyymi
Tori.fi
- Anonyymi
voin antaa mut niihi on tullu menkat läpi
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Kik burusera_
Alaston Suomi sivustolta löydät meistä myös kuvia : Burusera_
Jos haluat osalliseksi seikkailuistamme käytettyjen alusvaatteiden muodossa, niin laita viestiä kikissä.
Voit myös ehdotella omia mieltymyksiä siitä minkälaisesta käytöstä esim. käytetyt pikkarit tai sukat haluaisit. Meiltä saat naisten ja miesten alusvaatteita. ;) - Anonyymi
Lähetään suoraan päältä.... kuumatjakosteat Kik ja gmail
Laita toiveesi Minulla olisi myynnissä muutamat parit pitsi stringit ja muita alushousuja. Voin postittaa.
- Anonyymi
Lähestulkoon varmaan mistä vaan mu teet samaa kun mitä nää pervot tekee kuopiossa käyt viemässä pyykkinarulta taloyhtiön kuivaushuoneesta vaikkaan et näitä löytynee tästä haminastakin jokunen muutama suku näi äkkiseltään tulee mieleen minkä suvun pojilta se vois onnistua kun ei sillä rahalla saanukkaa sitä pillua minkä ois halunnu kuinka meni pojat noi omasta mielestä kun keskityitte rahaan ettekä naisiin
- Anonyymi
Pitänee nääs lisätä kierroksia vittuiluun kun on yrittäjätkin jo vähis mu vie kiinnostas kokeilla mitä käy kun lyö kerran lujaa ja onnistuu osuun oikeaan kohtaan
Ketjusta on poistettu 227 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954