Kuinka saatanan kovaa täytyy ajaa?

INeedToCrush

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051519696119_uu.shtml

Oliko tuo kuski kuitenkin joissakin aineissa vai miten helvetissä toi on mahdollista? Onkohan törmäyshetken nopeuskin jäänyt talteen vahingossa.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/4vauriot1505PK_503_uu.jpg

Minkähänlaisesta paikasta mahtaa oikeasti olla kyse että tollaseen edes kykenee tavallisella perhetojotalla. No, kohtuullisen pienetkin moottoritehot yhdistettynä vähään järkeen on tuhoisa seurauksiltaan. Varsinainen onnettomuus tuo tapahtuma tuskin edes on, vaan itse aiheutettu seuraus.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/2vauriot1505PK_503_uu.jpg

20

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • TrollipaHyvinkin

        Noi kommentit kuuluvat ihan eri foorumeille, vitun pervo.


      • Rankkiautomaatti

        Täällä vanha äijä himoitsee nuoria poikia taas kerran. Hyi vittu mikä sairas yksilö. Suurinosa pedofileista sentään yrittää peitellä sairasta harrastustaan mutta kaikki ei ymmärrä edes sitä tehdä. Vittu että olette sylettäviä otuksia!!


      • Rankkiautomaatti kirjoitti:

        Täällä vanha äijä himoitsee nuoria poikia taas kerran. Hyi vittu mikä sairas yksilö. Suurinosa pedofileista sentään yrittää peitellä sairasta harrastustaan mutta kaikki ei ymmärrä edes sitä tehdä. Vittu että olette sylettäviä otuksia!!

        Ihan 17 vuotias tuo on... Ja mitä itseeni tulee, niin olin kunnon runkkari ja panomies jo 13 vuotiaana :) enkä nytkään mikään kauheen vanha oo


      • Margit.Birgit.Nolo.Sika
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Ihan 17 vuotias tuo on... Ja mitä itseeni tulee, niin olin kunnon runkkari ja panomies jo 13 vuotiaana :) enkä nytkään mikään kauheen vanha oo

        87 olet syntynyt. Iäkäs mies jo tai siis iän puolesta. Mies et muuten ole koska et edes armeijaa pystynyt suorittamaan.


      • Margit.Birgit.Nolo.Sika kirjoitti:

        87 olet syntynyt. Iäkäs mies jo tai siis iän puolesta. Mies et muuten ole koska et edes armeijaa pystynyt suorittamaan.

        Hmm.... mun laskujen mukaan 87 syntynyt täytti/täyttää tänävuonna 28 jolloin on viimeinen vuosi suorittaa armeija :)

        Nooh, 11 vuoden ikäero ei kyllä tunnu juur missään :)


      • Margit.Birgit.Nolo.Sika
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Hmm.... mun laskujen mukaan 87 syntynyt täytti/täyttää tänävuonna 28 jolloin on viimeinen vuosi suorittaa armeija :)

        Nooh, 11 vuoden ikäero ei kyllä tunnu juur missään :)

        Mikä teitä pedofilejä noissa lapsissa kiihottaa? Alle 18-vuotiashan on vielä lapsi. Mikset hae ikäistäsi seuraa?


      • Margit.Birgit.Nolo.Sika kirjoitti:

        Mikä teitä pedofilejä noissa lapsissa kiihottaa? Alle 18-vuotiashan on vielä lapsi. Mikset hae ikäistäsi seuraa?

        Sanotaan näin että itse olin kova runkkari ja panomies jo 12-13 vuotiaana....

        Vanhin nainen kenen kans oon ollut, oli 60, eli hänen ollessaan mun ikäinen, olin itse... ISOÄITINI suunitelmissa tehdä lapsi parin vuoden sisään


      • ErkkolanOy
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Sanotaan näin että itse olin kova runkkari ja panomies jo 12-13 vuotiaana....

        Vanhin nainen kenen kans oon ollut, oli 60, eli hänen ollessaan mun ikäinen, olin itse... ISOÄITINI suunitelmissa tehdä lapsi parin vuoden sisään

        Mikset taaskaan vastaa suoraan esitettyyn kysymykseen??


      • Eiköhän kolarin syy ole joku miestä vahvempi aine alkoholi tai huumeet


      • vitunurpot
        Margit.Birgit.Nolo.Sika kirjoitti:

        Mikä teitä pedofilejä noissa lapsissa kiihottaa? Alle 18-vuotiashan on vielä lapsi. Mikset hae ikäistäsi seuraa?

        Oletko itse ihan pihalla? Alaikäraja on 16 vuotta, ääliö !!! Pedofiili on lapsista kiinnostunut, ei täysikäisistä. Itse vaikutat olevan lapsen tasolla. Ja kyllä, ihan söpö on tuo poika tuossa kuvassa.


      • vitunurpot kirjoitti:

        Oletko itse ihan pihalla? Alaikäraja on 16 vuotta, ääliö !!! Pedofiili on lapsista kiinnostunut, ei täysikäisistä. Itse vaikutat olevan lapsen tasolla. Ja kyllä, ihan söpö on tuo poika tuossa kuvassa.

        Mikä alaikäraja... Kyllä moni on 12 vuotiaana jo kunnon runkkari ja panomies


    • Eivaraaparjata

      Toyota on mainettaan kestävämpi:) muistatte varmaan miten eräässä ohjelmassa mersulle kävi alle 3-kympin vauhdis ja nyt tosin tuli kipeää, mut taloa ja autoa ei edes kannata korjata. Aika tälli ja lytyssä vain eturenkaisiin asti tilitalo kun oli vastassa.

    • HNP

      No riittävän lujaa että saa tuommoista jälkeä aikaseksi,mikä siinä nyt on NIIN vaikeeta?.

      • NoBrains

        Taidat olla yhtä aivoton kuin tuo jutun tojotadille?


    • vajakit.lataukseen

      Eikös tuo ollut yhteiskuntamme tukipilari eli rattijuoppo? Taas on hurja rangaistus tulossa noille oikeuslaitoksen erityissuojelussa oleville. Saa varmaan sakkoja ja korttikin otetaan ehkä viikoksi pois.

      • INeedToCrush

        Ei iltsun jutussa puhuttu rattiksesta mitään, pelkästä aivottomasta ajotavasta.


      • ennustaja
        INeedToCrush kirjoitti:

        Ei iltsun jutussa puhuttu rattiksesta mitään, pelkästä aivottomasta ajotavasta.

        Se onkin tämä dille "vajakit.lataukseen" tiedoissa jopa tapahtumia edellä.


    • Mitähähkeh

      Kaahaaja, sen tiedä mutta en kaaharia. Kaahari, onko se vähän niin kuin kaasari?

    • Anonyymi

      Vitun kovaa tarkoittaa pussien mätkimistä kolmioon n 110 km vauhtisokeudella kuurouden suvaitsemana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3347
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2015
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      130
      1535
    5. 80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      981
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe