Kuinka saatanan kovaa täytyy ajaa?

INeedToCrush

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051519696119_uu.shtml

Oliko tuo kuski kuitenkin joissakin aineissa vai miten helvetissä toi on mahdollista? Onkohan törmäyshetken nopeuskin jäänyt talteen vahingossa.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/4vauriot1505PK_503_uu.jpg

Minkähänlaisesta paikasta mahtaa oikeasti olla kyse että tollaseen edes kykenee tavallisella perhetojotalla. No, kohtuullisen pienetkin moottoritehot yhdistettynä vähään järkeen on tuhoisa seurauksiltaan. Varsinainen onnettomuus tuo tapahtuma tuskin edes on, vaan itse aiheutettu seuraus.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/2vauriot1505PK_503_uu.jpg

20

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • TrollipaHyvinkin

Noi kommentit kuuluvat ihan eri foorumeille, vitun pervo.

• Rankkiautomaatti

Täällä vanha äijä himoitsee nuoria poikia taas kerran. Hyi vittu mikä sairas yksilö. Suurinosa pedofileista sentään yrittää peitellä sairasta harrastustaan mutta kaikki ei ymmärrä edes sitä tehdä. Vittu että olette sylettäviä otuksia!!

• Rankkiautomaatti kirjoitti:

Täällä vanha äijä himoitsee nuoria poikia taas kerran. Hyi vittu mikä sairas yksilö. Suurinosa pedofileista sentään yrittää peitellä sairasta harrastustaan mutta kaikki ei ymmärrä edes sitä tehdä. Vittu että olette sylettäviä otuksia!!

Ihan 17 vuotias tuo on... Ja mitä itseeni tulee, niin olin kunnon runkkari ja panomies jo 13 vuotiaana :) enkä nytkään mikään kauheen vanha oo

• Margit.Birgit.Nolo.Sika
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

Ihan 17 vuotias tuo on... Ja mitä itseeni tulee, niin olin kunnon runkkari ja panomies jo 13 vuotiaana :) enkä nytkään mikään kauheen vanha oo

87 olet syntynyt. Iäkäs mies jo tai siis iän puolesta. Mies et muuten ole koska et edes armeijaa pystynyt suorittamaan.

• Margit.Birgit.Nolo.Sika kirjoitti:

87 olet syntynyt. Iäkäs mies jo tai siis iän puolesta. Mies et muuten ole koska et edes armeijaa pystynyt suorittamaan.

Hmm.... mun laskujen mukaan 87 syntynyt täytti/täyttää tänävuonna 28 jolloin on viimeinen vuosi suorittaa armeija :)

Nooh, 11 vuoden ikäero ei kyllä tunnu juur missään :)

• Margit.Birgit.Nolo.Sika

Hmm.... mun laskujen mukaan 87 syntynyt täytti/täyttää tänävuonna 28 jolloin on viimeinen vuosi suorittaa armeija :)

Nooh, 11 vuoden ikäero ei kyllä tunnu juur missään :)

Mikä teitä pedofilejä noissa lapsissa kiihottaa? Alle 18-vuotiashan on vielä lapsi. Mikset hae ikäistäsi seuraa?

• Margit.Birgit.Nolo.Sika kirjoitti:

Mikä teitä pedofilejä noissa lapsissa kiihottaa? Alle 18-vuotiashan on vielä lapsi. Mikset hae ikäistäsi seuraa?

Sanotaan näin että itse olin kova runkkari ja panomies jo 12-13 vuotiaana....

Vanhin nainen kenen kans oon ollut, oli 60, eli hänen ollessaan mun ikäinen, olin itse... ISOÄITINI suunitelmissa tehdä lapsi parin vuoden sisään

• ErkkolanOy

Sanotaan näin että itse olin kova runkkari ja panomies jo 12-13 vuotiaana....

Vanhin nainen kenen kans oon ollut, oli 60, eli hänen ollessaan mun ikäinen, olin itse... ISOÄITINI suunitelmissa tehdä lapsi parin vuoden sisään

Mikset taaskaan vastaa suoraan esitettyyn kysymykseen??

• Eiköhän kolarin syy ole joku miestä vahvempi aine alkoholi tai huumeet

• vitunurpot
        Margit.Birgit.Nolo.Sika kirjoitti:

Oletko itse ihan pihalla? Alaikäraja on 16 vuotta, ääliö !!! Pedofiili on lapsista kiinnostunut, ei täysikäisistä. Itse vaikutat olevan lapsen tasolla. Ja kyllä, ihan söpö on tuo poika tuossa kuvassa.

• vitunurpot kirjoitti:

Oletko itse ihan pihalla? Alaikäraja on 16 vuotta, ääliö !!! Pedofiili on lapsista kiinnostunut, ei täysikäisistä. Itse vaikutat olevan lapsen tasolla. Ja kyllä, ihan söpö on tuo poika tuossa kuvassa.

Mikä alaikäraja... Kyllä moni on 12 vuotiaana jo kunnon runkkari ja panomies

• Eivaraaparjata

Toyota on mainettaan kestävämpi:) muistatte varmaan miten eräässä ohjelmassa mersulle kävi alle 3-kympin vauhdis ja nyt tosin tuli kipeää, mut taloa ja autoa ei edes kannata korjata. Aika tälli ja lytyssä vain eturenkaisiin asti tilitalo kun oli vastassa.

• HNP

No riittävän lujaa että saa tuommoista jälkeä aikaseksi,mikä siinä nyt on NIIN vaikeeta?.

• NoBrains

Taidat olla yhtä aivoton kuin tuo jutun tojotadille?

• vajakit.lataukseen

Eikös tuo ollut yhteiskuntamme tukipilari eli rattijuoppo? Taas on hurja rangaistus tulossa noille oikeuslaitoksen erityissuojelussa oleville. Saa varmaan sakkoja ja korttikin otetaan ehkä viikoksi pois.

• INeedToCrush

Ei iltsun jutussa puhuttu rattiksesta mitään, pelkästä aivottomasta ajotavasta.

• ennustaja
        INeedToCrush kirjoitti:

Ei iltsun jutussa puhuttu rattiksesta mitään, pelkästä aivottomasta ajotavasta.

Se onkin tämä dille "vajakit.lataukseen" tiedoissa jopa tapahtumia edellä.

• Mitähähkeh

Kaahaaja, sen tiedä mutta en kaaharia. Kaahari, onko se vähän niin kuin kaasari?

• Anonyymi

Vitun kovaa tarkoittaa pussien mätkimistä kolmioon n 110 km vauhtisokeudella kuurouden suvaitsemana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1115
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      845
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe