Tämä joka antoi koiransa tehdä kakkansa portille, jäi riistakameran kuvaan.
Koiran kakkaa
11
92
Vastaukset
- koirankarvat
Vie se porttisi pois koirien kulkureititltä tai teen eläinsuojeluilmoituksen toimistasi!
- rtyuijhgfvbbn
Koirien omistajat pakolliseen tapakoulutukseen.
- Riistäytynyt
Koirien jätökset on järjettömät, ei välitetä enää mihin niitä tehdään. Lähimetsä joka on tarkoitettu ihmisten virkistykseen on koirien kusiränni.
Aamulla istun kahvilla ja katselen ikkunasta, koiran ulkoiluttaja antaa koiran pissata joka puun ja pensaan ikkunoiden alla, vaikka ulkoiluttaminen on alueella kielletty.- Mäyräkoirannahka
Nyt on koirien ulkoiluttajat toimineet oikein. Ei koiranpaska metsässä puunjuurella ketään haittaa.
- MarjaanaK
Mäyräkoirannahka kirjoitti:
Nyt on koirien ulkoiluttajat toimineet oikein. Ei koiranpaska metsässä puunjuurella ketään haittaa.
Kyllä haittaa pienellä metsäkaistaleella siellä käydään säännöllisesti. Monta koiraa monta kertaa päivässä. Alue on heti piha-alueen reunassa, ikkunoiden alla.
Välillä tehdään jo nurmikolle metsään mennessä, ja ne jää siihen.
Jos on sellaisia ihmisiä, jotka välttämättä haluaa elää koiran paskan kanssa, sen voi tehdä asuntoon, eikä saastuttaa ulkoilureittejä.
- heikompa.aines
Mallikelpoisesti ihmisen asiat ovat silloin kun koiran pökäle portinpielessä on merkittävä uhka, niin paha, että siitä pitää reklamoida.
Tuohan lähentelee jo Eedeninomaista elämäntilannetta. No hyvät teille. Me rupuväki kilvoittelemme saadaksemme murua pöytään ja laskut maksettua.- yuioplkjhnm
Koiranpaska keskellä kulkiutietä ärsyttaa enemmän kuin puliukot. Koirien pito taajamissa pitää kieltää.
- voikukan.mieleen
yuioplkjhnm kirjoitti:
Koiranpaska keskellä kulkiutietä ärsyttaa enemmän kuin puliukot. Koirien pito taajamissa pitää kieltää.
Leikkasin trimmerillä tänään kiinteistökohtaista tieosuuden ojanurmikkoa. Ilmeisesti pinikokoinen koira oli tehnyt lakritsipötkyleensä lähelle sporttiamme.
Mittasin matkan. Oli 284 senttiä sportilta lounaanpuolelle. Direktiivien mukainen matka & tuote.
Sen tumma väri viittasi hyvin hoidettuun lemmikkielukkaan. Vaaleus olisi viitannut hivenainevajeeseen.
- ikoko
no nyt oli jo paskannettu kameran päälle
- voivoivoiv
Voi, voi, voi, että oikein koiran kakkaa.
Meidän pihalla käy naapurin killi kakkimassa eikä haittaa yhtään. - laitonmiesss
"Vie se porttisi pois koirien kulkureititltä tai teen eläinsuojeluilmoituksen toimistasi!"
ei auta mitään.
Meidän tontille ei muut pääse kuin minä.
soita itsellesi armeija vitun m ul kk u
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569