Injektioita saava vierailulla

Järkyttävää

Luonani kävi äsken vierailulla sukulainen, joka saa neuroleptejä injektioina. Hän oli niin nukuksissa, että silmät olivat puolittain kiinni. Hän makaili vain sohvalla velttona tajuamatta kunnolla, mitä ympärillä tapahtuu. Psykiatri ja hoitajat ovat kuulemma työntämässä häntä eläkkeeltä töihin neurolepteissä. Miten ihmeessä hän pystyy mihinkään työhön? Eihän hän pysynyt edes pystyssä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3399

      Hoitajilla ja lääkäreillä on muodostunut harha neuroleptien parantavasta vaikutuksesta. Osa potilaista tajuaa pelin aika äkkiä; valehtele. Jos syöt lääkkeet menet huonoon kuntoon, jos et niin paranet, mutta jos sanot ettet syö lääkkeitä sinut pakotetaan ne ottaan(injektiot). Tästä syystä psyk. puolella nähdään usein todella onnistuneita tapauksia lääkehoidon tehokkuudesta. Käyvät töissä, fyysisesti hyväkuntoisia, sosiaalinen ja taloudellinen puoli kunnossa, mutta he eivät tietenkään syö lääkkeitä, mutta joutuvat niiden ottamisen valehtelemaan.
      Sitten on ne jotka oikeasti lääkkeitä syövät. Eivät ole työkykyisiä. Neuroleptiturrassa joskus unohtavat ehkä pillerin ottaa. Psyk. puolella jatkuva tilan huononeminen tulkitaan sen syyksi ettei ole riittävän sitoutunut lääkehoitoon. Ratkaisu, injektiot; niillä tulee työkykyiseksi kun onhan ne reippaat "parantuneetkin" sitoutuneet lääkehoitoon.(ja p...t oo, mut pakko valehdella jotta pysyy terveenä ja reippaana) Jos "parantunut" ihminen toteaisi suoraan ettei ole viiteen vuoteen ottanut lääkkeitään ja siksi käy töissä ja urheilee, niin psyk. väki huomais muka heti et se näkyy(psykoosi,mania) ja ovat aina arvelleet niin. Sitten määrättäs injektioille. Ei kukaan itsestään välittävä uskalla katkasta tuota valehtelun kierrettä. Ite en sitä ikinä tekis; annan hoitsujen ja lääkäreiden itseään ihaillen kiittää kuinka hyvä esimerkki oon lääkkeiden tehosta. En oo yli kuuteen vuoteen syöny yhtään neuroleptiä. Oon menny töihin, oon laihtunu 30kg, urheilen paljon....

      • charadex

        Olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon tapauksia on, jossa elämänlaatu ja työkyky on tosiaan säilytetty valehtelemalla. Luulen, että parhaimmassa kunnossa olevat ihmiset eivät aineita käytä, mikä ei varsinaisesti ihme ole, vaikka niin saattavat vastaanotolla sanoa. Tilanne on tragikoominen, kuten kaikki psykiatriassa yleensäkin.

        Kertomasi tilanne on hyvin klassinen psykiatrian uhrien kertoma tilannekatsaus. Jos valehtelee käyttävänsä kehutaan aina miten hyvin 'lääkkeet' tepsii ja, jos paljastaa, että itse asiassa ei ole muutamiin vuosiin enää käyttänyt, pyrkii psykiatria pelastamaan kasvonsa etsimällä käytöksestä jotakin "virheitä", joista huomauttaa. Jos henkilö ei pidä kemiallisesta lobotomiastaan sanotaan alalla, että henkilö on sairaudentunnoton. Oiva taktiikka huijata yhteiskuntaa ja läheisiä painostamaan asianosainen aineille. Tilanne on karmaiseva.

        Kiva kuulla, että voit noin huonosti. Olet tehnyt aivan varmasti elämäsi pelastaneen siirron. Tietenkin sinä tiedät parhaiten ja jokaisen pitää saada päättää käyttääkö aineita vai ei, mutta vaikutat tyytyväiseltä. Anna psykiatrien paistatella vaan omassa "erinomaisuudessaan." Ei niille ääliöille voi järkeä puhuakaan.

        52nd Maudsley Debate: More Harm Than Good?
        Streamed live on May 13, 2015
        https://www.youtube.com/watch?v=9oH9ovmmAXk

        "This house believes that the long term use of psychiatric medications is causing more harm than good.

        Chair: Professor Til Wykes, Professor of Clinical Psychology & Rehabilitation and Vice-Dean, Psychology & Systems Sciences, IoPPN

        For
        Professor Sami Timimi, Consultant Child & Adolescent Psychiatrist; Director of Postgraduate Education, NHS Lincolnshire; Visiting Professor of Child & Adolescent Psychiatry, University of Lincoln
        Professor Peter Gøtzsche, Director, The Nordic Cochrane Centre, Denmark

        Against
        Professor Allan Young, Professor of Mood Disorders, IoPPN
        Mr John Crace, Journalist, The Guardian"


      • 20000

        Kuinka kauan käytit neuroleptejä, ennen kuin lopetit niiden käytön? Entä kuinka onnistuit lopettamaan niiden käytön ilman vieroituspsykoosia? Jos joudut myöhemmin elämässäsi johonkin tavalliseen sairaalaan, niin heillä on tietokoneella merkintä psyykenlääkityksestäsi. Luulisi ainakin niin, jos se on merkitty pysyväksi lääkitykseksi. Sitä todennäköisesti annetaan siellä sinulle, kun potilastietojasi käytetään hoidossa.


      • 30000

        En usko että ne tavan sairaalassa alkavat psyykelääkkeitä syöttämään ellei potilas niitä itse pyydä.


      • geget
        30000 kirjoitti:

        En usko että ne tavan sairaalassa alkavat psyykelääkkeitä syöttämään ellei potilas niitä itse pyydä.

        "Uskomatonta mutta totta" on enemmän sääntö kuin poikkeus psykiatriassa.


      • 30000

        Minä tarkoitin oikeaa sairaalaa,en lataamoa.


      • 1816

        Olin käyttäny vuoden olantsapiinia. Ei tullu vieroituspsykoosia. Aloittajalle halusin vaan sanoo että sukulaista painostetaan nyt töihin kun sille on injektioita annettu. Tilanne on karmaiseva. Ainut "hyötyhän" neurolepteistä on että voi saada eläkkeen. Nyt hän on kaksinkertaisessa helvetissä. Pakotetaan toimintakyvyttömänä stressavimpaan rumbaan, eli työttömänä olemisen paperi ja juoksutussotaan. Välillä tehdään injektioilla toimintakyvyttömyys ja huono olo. Tuollaisesta kidutuksesta ihminen saa psykoosin aika varmasti. Jompi kumpi on hänen kohdalla ehdottomasti lopetettava joko työnhakurumba tai neuroleptit. Parasta varmaan olisi jos molemmat loppuisivat, saisi pysyvän eläkkeen ikään kuin korvaukseksi kaikesta kärsimyksestä. Kun saa pysyvän eläkkeen niin sit neuroleptit annosta laskemalla pois.


      • 20000
        charadex kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon tapauksia on, jossa elämänlaatu ja työkyky on tosiaan säilytetty valehtelemalla. Luulen, että parhaimmassa kunnossa olevat ihmiset eivät aineita käytä, mikä ei varsinaisesti ihme ole, vaikka niin saattavat vastaanotolla sanoa. Tilanne on tragikoominen, kuten kaikki psykiatriassa yleensäkin.

        Kertomasi tilanne on hyvin klassinen psykiatrian uhrien kertoma tilannekatsaus. Jos valehtelee käyttävänsä kehutaan aina miten hyvin 'lääkkeet' tepsii ja, jos paljastaa, että itse asiassa ei ole muutamiin vuosiin enää käyttänyt, pyrkii psykiatria pelastamaan kasvonsa etsimällä käytöksestä jotakin "virheitä", joista huomauttaa. Jos henkilö ei pidä kemiallisesta lobotomiastaan sanotaan alalla, että henkilö on sairaudentunnoton. Oiva taktiikka huijata yhteiskuntaa ja läheisiä painostamaan asianosainen aineille. Tilanne on karmaiseva.

        Kiva kuulla, että voit noin huonosti. Olet tehnyt aivan varmasti elämäsi pelastaneen siirron. Tietenkin sinä tiedät parhaiten ja jokaisen pitää saada päättää käyttääkö aineita vai ei, mutta vaikutat tyytyväiseltä. Anna psykiatrien paistatella vaan omassa "erinomaisuudessaan." Ei niille ääliöille voi järkeä puhuakaan.

        52nd Maudsley Debate: More Harm Than Good?
        Streamed live on May 13, 2015
        https://www.youtube.com/watch?v=9oH9ovmmAXk

        "This house believes that the long term use of psychiatric medications is causing more harm than good.

        Chair: Professor Til Wykes, Professor of Clinical Psychology & Rehabilitation and Vice-Dean, Psychology & Systems Sciences, IoPPN

        For
        Professor Sami Timimi, Consultant Child & Adolescent Psychiatrist; Director of Postgraduate Education, NHS Lincolnshire; Visiting Professor of Child & Adolescent Psychiatry, University of Lincoln
        Professor Peter Gøtzsche, Director, The Nordic Cochrane Centre, Denmark

        Against
        Professor Allan Young, Professor of Mood Disorders, IoPPN
        Mr John Crace, Journalist, The Guardian"

        Psykiatria on kuin amerikkalaisesta kauhuelokuvasta. En keksi, mitä sanaa siitä käyttäisi, mutta joku toinen osaa varmaan sanoa paremmin. Järkyttävää se jokatapauksessa on. Ja tietämättömiä ihmisiä koukutetaan pakolla niihin 'lääkkeisiin'. Olen itse siitä hyvä esimerkki.


      • 30000 kirjoitti:

        En usko että ne tavan sairaalassa alkavat psyykelääkkeitä syöttämään ellei potilas niitä itse pyydä.

        Tavan sairaalasta voi saada lähetteen toiseen sairaalaan...


    • näinsemenee

      Psykiatrian uhrit....on vain Lääketehtaiden Bisnestä !!! Ja,Lääkärit taputtelee käsiään,sillee....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      2060
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      76
      1291
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1257
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1114
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      275
      1002
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      50
      963
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      956
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      919
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      215
      864
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      859
    Aihe