Mikä minua vaivaa?

Tyttönen-

Ongelman nimi on orgasmin saamisen vaikeus ja se, että ennen loppuhuipennusta on pakko vetäytyä.
Olen harrastanut yhdyntää vain kerran ja sekin sattui hel#¤%in paljon, eikä tällöinkään oikeen tuntunut kovin hyvältä.
Itsetyydytystä sensijaan takana jo muutaman vuoden verran, mutta koskaan en ole kokenut mitään mullistavaa. Alkuun on kiva ja todella nautin pitkään, mutta sitten kun tuntuu että voisin saada orgasmin niin alapään alueesta tulee jotenkin tosi tuntoherkkä enkä vaan pysty viemään hommaa loppuun saakka.
En ajattele koskaan että "nyt minun pitää saada orgasmi tms." ainakaan tietoisesti vaan pyrin vaan saamaan siitä hetkellisen nautinnon. Olenko luonnonoikku, enkö vain osaa vai mistä tässä nyt on kyse? Olis mielenkiintosta joskus tuntea pääsevänsä loppuun saakka.

6

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkkiäsulle

      Oletko kokeillut vibralla vai sormin? sormin voi olla vähän helpompaa aloittaa, koska määräät tahdin. Vibra taas surisee enemmän ja antaa ehkä voimakkaamman tehon, joka voi vaikuttaa tuntoherkkyyteen nopeammin. Se tuntoherkkyys kyllä kuuluu asiaan jokatapauksessa, lopussa voi olla klitoris herkimmillään. Millä lailla sulla tuntuu, ettet voi viedä hommaa loppuun saakka?

    • Tyttönen-

      Kokeiltu on vibran, sormien, suihkun, jopa hammasharjan(sähkö) avulla mutta aina lopputulos on sama.. En tiedä sitte onko liian rajut otteet vai mitä. Sitä tunnetta on hieman vaikea selittää. Sama asia kun esim. jalka puutuu niin sitä ei uskalla liikuttaa hetkeen kun tuntuu et käy kipeetä tai muuten vaan se on epämiellyttävää. En kuitenkaan kuvailis sitä kivuksi.. Erityisesti klitoriksen alue on niin herkkä siinä vaiheessa että edes koskettaminen ei tunnu mukavalta..

    • Sesamatyttönen-

      Edelleen sama ongelma.. Vähän parannusta on kuitenkin tullut!
      Ja luulen, että ongelma on enemmän yläpäässä ku alapäässä.
      Jotenki tuntuu, että kiirehdin aina vaikka yritän tietoisesti tehdä asiat hiljalleen. Pystyn fantasioimaan aluksi tosi hyvin, mutta kun lähestyn jalkoväliä niin kuvat vaan alkavat vilistä päässäni enkä pysty keskittymään yhteen asiaan. Se taas ei auta millään tavalla, päinvastoin.. Olen kyllä yrittänyt keskittyä vain yhteen ihmiseen, mutta jotenkin se aina vaihtuu loppua kohden tosi tiheästi.
      Ehkä myös todella kielteisen seksuaalikasvatuksen (vanhoillinen perhe) takia yhä häpeän jossain syvällä sisimmissäni, vaikka olen kyllä vuosia sitten uskonlahkosta eronnut ja tutustunut itseeni jo vuosien ajan.
      Ehkä joskus, kun tulee tilaisuus olla yksin koko päivän ilman mitään häiriötekijöitä, uskallan heittäytyä hetkeen täysillä ja oikeasti tehdä asiat rauhassa.

    • M30sinkku

      Moi!

      Oletko minkä ikäinen?
      Huomasin vaan, että sullakin ollut vain yksi yhdyntä kokemus, eli tasan sama kuin minullakin...Tuli vain mieleen, että olisitko kaivannut harjottelu kaveria?

    • M52_

      Kivulias kokemus aiheuttaa alitajuntaan pelkoa seuraavilla kerroilla? Puhun nyt miehen näkökulmasta, mutta sama logiikka tässä varmaan on. Minulle kävi suht alkuvaiheessa tapaturma, jossa tyttöystävän kanssa touhuttiin kovin kiihkeästi, mutta hänellä oli vielä paikat liian kuivat ja ahdaskin vielä oli silloin. Taisi myös joku karva jäädä väliin.

      Mutta yhtäkaikki, peniksen pään iho rikki ja verta valui reippaasti, eikä verenvuoto ottanut loppuakseen. Ensiapuun keskellä yötä paikattavaksi. Sattui vielä kohdalle päivystäjänä nuori vähän minua vanhempi siro naislääkäri. Hyvin molemmilla pokka piti, kun kysyi mikä on ensiavussa käynnin syy.

      Nyt 20v myöhemmin koko juttu hymyilyttää eräänlaisena nuoruuden seikkailuna. Harva höylää niin paljon, että värkki menee rikki. Mutta alitajuntaan on jäänyt kivuliaan kokemuksen muisto. Selvästi vaikeutaa omaa nauttimista.

    • SFKukkanen

      Hei! Mulla oli sama ongelma, sain ekan klittaorkun vasta n. 22-vuotiaana. Itelläni ongelma oli, että kävin liian malttamattomaksi kiihkossani ja stimuloin klittaa liikaa -se tuli tuntoherkäksi. Alkoi myös jotenkin "hirvittää". Mies mulle ekan klittaorkun antoi, suuseksillä, oikein hitaasti ja hellästi nuoli. Sen jälkeen oon saanu klittaorkkuja tosi helposti, "hanat aukes", sekä yksin että kumppanin kans, mut yksin mua ei oikein sytytä ne, mulla se on aina vaan välivaihe ja lisäkiihoke emätinorgasmiin.
      Emätinorkkuja sen sijaan oon saanu 15-vuotiaasta asti. Ne on tullu mulla "luonnostaan", yhdynnässä ja sittemmin yksin dildolla ja sormin, vasta viimeiseksi opin saamaan myös miehen sormetuksessa (aluks ite ohjaten, vasta sittemmin niin, että mies säätelee tahdin ja liikkeet).
      Kärsivällisyyttä, neito hyvä! Fantasioi, kuvittele joku ihana hellä ja kärsivällinen rakastaja siihen vaikka. Ja paljon liukkaria/öljyä, niin että klitta oikein ui siinä! Kokeile ihan äärihellääkin kosketusta, kuin höyhen; musta se ainakin tuntuu tajuttoman hyvältä, parhaalta. klitta tosiaan turtuu helposti ja sit ei tunnu enää kivalta.
      Nykyään kyl nautin rajummastakin klitan kosketuksesta, mut silti paras on äärihellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe