Aloitetaan omalla ja ei oo mikään vitsi. On vaan oikeesti parasta.
https://www.agrimarket.fi/Maatalous_ja_Elaimet/elainten-hoito/lypsytarvikkeet/tummeli-25-kg/
Mitä runkkurasvaa käytät?
8
1601
Vastaukset
- dkfjdkflsfj
Tummeli menee myös moneen muuhun vallan mainiosti, entisaikoina naiset käytti sitä yleisesti kasvoissa jne - toimii
Yleensä vetelen kuiviltaan, mutta välillä käytän lämmittävää hieronta\liukuvoidetta tai sit vaimon mentholia sisältävää jalkarasvaa, joka viilentää kivasti.
Yleensä käytän protex liukuvoidetta, mutta olen myös pari kertaa kokeillut lämmittävää hieronta/liukuvoidetta koska sillä saa orgasmin tuntumaan paremmalta ja kestää kauemmin ennen kuin laukean, protexia käytän siksi koska useimmat naiset eivät välttämättä halua käyttää lämmittävää liukkaria peppuseksin yhteydessä.
- Hanska-runkkari
Erioil merkkistä käsirasvaa (hajusteeton) ja lateksi hansikkaita. Rasva tekee kullista ihanan pehmeän ja kiveksiä on mukava venytellä runkkauksen aikana. Hanska likuu ja luistaa kivasti mulkun varrella ja kuuluu mukava liinä joka satta kuulua myös naapuriin asti. ;)
- MunJuttu
Durex Play Warmingia
- Paljaspäinen
Baby Oilia, saa marketista. Ruokaöljyä, käsivoidetta jne.
- Korvikeaika
Marketista saa niitä liukkareitakin, mutta jos ei uskalla ostaa onkin eri juttu.
- Runkkmaster
Bepanthen, apteekista. erittäin hyvä tähän käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402