Minusta on hinoa olla kaunis, mutta joskus se ärsyttää kun on ain ahuomion keskipiste. Mihinkään ei voi mennä etteikö joku vinkkaisi silmää ja kehuisi kuinka kaunis olet. Mieheni ei ole onneksi mustasukkainen, nauramme vaan moisille huudoille ja snaoille. Onhan se kivaa että treffipyyntöjä tulee ja joka paikassa kehutaan, mutta olisi kiva joskus olla vaan ruahasa kaupoilla. Kivahan se on että mies on ylpeä ja lapset tykkää kun äiti on kaunis, mutta joskus se rasittaa. Onko tuttua teille? Olisi kiva olla tavis vaan ja nuttia rauahllisisesta jasata, mutta aina joku lääppii ja kehuu. Huh huh.. kokeilkaapa joskus, käytte vaik kampaajalla ja ihonhoitajalla ja meikkajaalla ja ostatte kalliit vaatteet, ja meette kaupungille, jos ette oo luonnostanne kaunis niin kosmeettisesti voi kaunistaa itsensä, mun ei tartte onneksi. Mut kokeilkaa ei se oo teiltä pois, yks päivä olla kaunis, mä kun joudun oleen elämäni loppuun asti huomion keskipiste.
Kärsittekö kauneudestanne?
12
<50
Vastaukset
- Ihan.Tavallista
Että taas alkoi vähän nupissa sulla viiraamaan? Kerronpa sulle sellaisen tosiasian, että naisia aina vikitellään, oli ne kauniita tai tuiki tavallisen näköisiä.
- yrjöönrumienpäälle
mä en katselisi rumaa naista yhtään, ohitan ne tuotapikaa. Jos baaritiskillä tulisi joku ruma viereen, kääntäisin selän ja katseen pois.
Naisen kuuluu olla kaunis, sievä ja vetoava jotta kaikki miehet kiinnostuu, silloin tietää että katselee oikeeta naista ei mitään tekokaunista. - Ihan.Tavallista
Sulta jäi tänään lääkkeet väliin? Jos sinä, rumilus tulisit kadulla vastaan, vaihtaisin puolta. :D
- paavopetomies
Ihan.Tavallista kirjoitti:
Sulta jäi tänään lääkkeet väliin? Jos sinä, rumilus tulisit kadulla vastaan, vaihtaisin puolta. :D
Mene hyvänen aika kauneushoitolaan, kampaajalle ja rasvaimuun, kun oot noin kade ap:lle. Rumuus ei haittaa jos on arka ja kateellinen, eikä kehtaa olla ihmisten ilmoilla.
- Ihan.Tavallista
paavopetomies kirjoitti:
Mene hyvänen aika kauneushoitolaan, kampaajalle ja rasvaimuun, kun oot noin kade ap:lle. Rumuus ei haittaa jos on arka ja kateellinen, eikä kehtaa olla ihmisten ilmoilla.
Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta olla kenellekään kateellinen.
- 11221122
yrjöönrumienpäälle kirjoitti:
mä en katselisi rumaa naista yhtään, ohitan ne tuotapikaa. Jos baaritiskillä tulisi joku ruma viereen, kääntäisin selän ja katseen pois.
Naisen kuuluu olla kaunis, sievä ja vetoava jotta kaikki miehet kiinnostuu, silloin tietää että katselee oikeeta naista ei mitään tekokaunista.Voi kun minä en huolisi edes ketään baaritiskillä roikkuvaa ukkoa...
- Kohtalotoveri1
Sen verran oli näppisvirheitä tällä naikkosella että taisi olla aika "pätkässä" kun laittoi viestiä!
- tarkkisluokat
Voit omasta mielestäsi olla vaikka kuinka kaunis, mutta olet erittäin tyhmä, opettelisit nyt ensiksi lukemaan ja kirjoittamaan, olet tainnut käydä tuon apukoulun tai erityiskoulun.
Ei kukaan katso kauvaa noin ääliötä naista. - oletvanhakatkeraakka
-Hinoa
-ain
-ahuomion
-etteikö
-snaoille
-ruahasa
-ruaahllisisesta
-nuttia
-jasata
-meette
-vaik
-oleen
Olet kuitenki tyhmä, pelkällä kauneudella ei pitkälle pääse Lässy - Hah-hah-haaa
Pelkällä pinnalla ei pitkälle pötkitä. Jos nuppi on tyhjä, niin elämä jää kovasti vaillinaiseksi. Mistä siis pitäisi olla kade?
- Lissu_on_förbi
Olis se noloa, jollei osaisi edes kirjoittaa. Niin tyhmää akkaa en huolis.
Aloittaja on juuri sellainen.- Samaasoopaa
Tuo aloittaja on melko varmasti mies, jota tosiaan KUKAAN ei huolisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882