otan aamuisin 10mg ko lääkettä. Ennen sitä nousen reippaana sängystä. Aamupalan yhteydessä otetun lääkkeen jälkeen käyn tupakalla ja- sen jälkeen on hankala astua askeleilta; jalat eivät toimi, tasapaino kateissa ja väsyttää. Lopetanko koko lääkkeen ?
Requip depot sivuvaikutukset
3
1833
Vastaukset
- smokie
Epäilisin tupakkaa. Itselläkin kävely heittelee ja väsy iskee heti aamutupakan keuhkoihin vetämisen jälkeen. Eikä ole parkinsonia tai mitään lääkitystä.
- lapsenlailla
testasin tänään enkä ottanut requip lääkettä. Ei ollut mitään erityisiä ongelmia liikkumisen kanssa. Outoa?
- Anonyymi
Nämä on vanhoja keskusteluja.
Olen kohta 80v. Loukkasin itseni töissä. Rintaranka meni mutkalle ja oikea olkapää 5cm. Vasenta ylempänä. Kaularanka vino. 15ast.
Hyksissä tutkittiin aivot. Angiorafia ja happimylokrafin tuloksissa ei ollut poikkeamia.
Minut lähetettiin mielisairaalaan. 2 kk. Diapamia. Lausunto: ei mielenterveysongelmia.
Tutkimuksia jatkoi Urpo Rinne.
Söin paljon lääkkeitä.
Lihakset hävisi luiden ympäriltä ja oireeksi tuli koko vartalon vapina. Päässä oli voimakkaat pakkoliikkeitä.
Urpo R. epäili kaatumatautia, tai Parkkinsonia.
Oli se kumma, kun iso riski mies laihtuu ja kutistuu ja alkaa vapisemaan. Rinne lähetti minulle aivokirurgi Törmän käsittelyyn.
Osastolla oli potilaita, joita Törmä oli käsitellyt. Minusta ne olivat Tsompeja
Otin jalat alle ja häippäsin koko sairaalasta.
Vapisin. Järki toimi ja se sanoi että lääkkeet on tehnyt Minusta lihattoman vapisevan potilaan jolle voi tehdä mitä vaan.
Itse olin toistamieltä ja heitin Rinteen määräämät lääkkeet roskiin.
Menin yksityslääkärille, joka määräsi Anabolitonigum nimistä kasvuhormonia.
Kävin kuntosalilla ja aloin lenkkeillä ja talvella hiihdon.
Kunto nousi kohisten.
Parin v. päästä painoin 85kg. Menin kirprktikolle joka oikaisi kaularankani, niin pään pakkoliikkeet loppui. Oma diagnosointi pelasti eikä tohtori Törmä tehnyt Minusta tsompia.
Varokaa Urpo R. Törmän kaltaisia lääkäreitä.
Nyt on hyvät hiihtokeli, joten liike on lääkettä. Terv. 78v. Parkkinssonpotilas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887