Onko jollain ollut hiljattain lapsen 3 v neuvola tai jaksaako joku kurkistaa neuvolakorttiin?:)
Meillä siis huomenna ja kiinnostaa miten muilla mennyt?
Mitkä olivat mitat, päänympärys?
Menikö tehtävät hyvin vai oliko joku vaikeaa?
Entä mitä kirjoitettiin neuvolakorttiin?
3 v neuvola kuulumisia
2
61
Vastaukset
- Diipadaapa86
Tyttö 3v. Pituus 98cm , paino 14kg, päänympärys 49
Kaikki tehtävät menivät vähän penkin alle, kun lapsi ei suostunut tekemään mitään, sanoi suoraan neuvolatädille "en puhu sulle mitään" "en tee mitään" "en halua". Vissiin joku vaihe menossa. Neuvolakorttiin kirjoitettiin , hyvä sanavarasto ja uhmaikä näköjään meneillään. - Tyteli
Tyttö 3 v neuvola.
Pituus 94 cm paino 14 kg ja päänympärys 48,8 cm.
Tyttö osasi ihme kyllä tehdä kaikki tehtävät, vähän etukäteen mietitytti, koska aika paha uhma alkanut ikäänkuin uudestaan:(.
Korttiin kirjoitettiin taitava tyttö, joka osaa hyvin keskittyä.
Se mistä terkka mainitsi oli kun tyttö hyppi vähän "kömpelön" näköisesti ja joskus puhuu liian nopeasti milloin puhe hieman epäselvää..muuten kaikki ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804