Täyttelin terveys kysely papereita ja yhtäkkii tuli semone vihan tunne et miks tämmösii kysytää.Aloin vaa haukkoo henkee alko pyöryttää ja itkettää,hiki vaa virtas selässä.Säihkädin sitä tilannetta niin että se tuntui vaa yltyvän tuntu et pyörtyminen olis ollu lähellä .En oo varma oliko se mutta se tuntui paniikki kohtaukselta?Kertokaa mulle.Onks jollai muulla ollu tälläst?
Paniikkikohtaus?
TarviinVastauksii
2
94
Vastaukset
- dfduisiufdio
Kuulostaa paniikkikohtaikselta
kilpirauhaslääke auttoi minua ,vajaatoiminta oli ilmeisesti syy mulla siihen.
joillakin auttaa syvähengitys hengitä sisään laskien 7:n ja uslos laskien 4:n.- erogiajreoi
Vajaatoiminta ei aiheuta paniikkikohtauksia,
En sano, että sinulla ei ole vajaatoimintaa, varmasti on, jos on lääkitys. Paniikkikohtauksesi eivät kuitenkaan johdu siitä ja piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1453132Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472448Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462353- 982005
- 241883
- 231602
- 281596
- 1531434
- 341233