Ylivoimaista saada sieltä jotakin ostettua. Myyjiä ei näy mailla halmeilla ja jos näkyy, he eivät osaa tervehtiä, saati kysyä voiko olla avuksi. Luovutin suosiolla haaveet uudesta petauspatjasta, koska sen valintaan tarvitsen apua. Otin sitten vaan pari tuolinpehmustetta matkaan ja ei kun kassalle. Mitäs siellä, asiakkaita roikkui ympäri tiskiä ja yksi myyjä räpläsi jotakin lappusia. Sinne jäi pehmusteet tiskille, ei ole kärsivällisyyttä odotella tuntitolkulla, että vaan saisi jotakin maksettua. Miten tää on mennyt tälläiseksi ja sitten valitetaan että on lama ? Ei ole lama, asiakkaita on, mutta kun ei ole henkilökuntaa !
Huonekaluliike Sotka
9
470
Vastaukset
- Fineriska
Sen verran hyvä aloitus, että pistä tämä myös lehteen. Kaupat ja palvelut jos vähentää henkilökuntaa niin myös asiakkaat häipyvät kun ei ole palvelua.
- Nettiostoksia
Eli kohta tilataan patjat netistä ja varmaan Puolasta. Ei palvelua, ei mitään. Näin tää maailma pelaa.
- Jannnna
Itse kun kävin pari viikkoa sitten sotkassa, en meinannut saada rauhassa katsella kun tultiin heti pariin otteeseen kysymään, että voisiko olla avuksi. Minä en pidä siitä, että hädin tuskin kerkeää astumaan kaupan ovesta sisään kun jo rynnätään asiakkaan kimppuun. Kyllä jokainen osaa etsiä sen myyjän ja pyytää apua, jos sitä tarvitsee..
- Keno332334
Menen sijauspatjaostoksille tänään. Tiedän mitä ostan ja maksan käteisellä.
Sotka on yrittäjävetoinen, samoin kun R-kioskit, joita käytän päivittäin.
- KlaraSanttu
Olen ollut Sotkan asiakkaana vuosikausia, ja saanut erittäin hyvää palvelua aina. Ostan kaikki tarvitsemani huonekalut vain Sotkasta.
- AnttiSeijuska
Minä ostan myös huonekalut aina Sotkasta.
- Patjareiska
Minäkin olen asioinut usein Jumalniemen Sotkassa, josta olen saanut AINA hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Jatkakaa henkilökunta samaan malliin! Näistä asiattomista kritiikeistä huolimatta hyvää kevättä teille!
- Kassu119000
Olen vuosia sitten seurustellut Sotkan myyjän kanssa. Ihanin nainen ikinä, ymmärsi sänkyjen päälle.
- taijatteollakarkkarist
Vain kotkalaiset köyhät tuulipukuja käyttävät juntit ostavat jostain sotkasta huonekaluja. Hyi hemmetti mitä paskaa ne on laadultaan! Itse nukun makoisat yöunet hästenssin sängyssäni, on muuten muhkea!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847