Elbistan sulki ovensa. Ja dersimissä kokki leipoo pitsaa ja samalka poksauttelee purkkapalloja, ja sylki vaan lentää
pitsatkin haettava naapuripitäjästä
4
<50
Vastaukset
- o-o-o
Ylivieskasta löytyy useampi pitsaa myyvä pulju , tervetuloa.
- Ihtetehty
Saman omistajan pitseriat: aihettakin sulkea "nurkkapitseria". En tosin enään käytä terassipitseriankaan palveluja, mennyt huonompaan suuntaan. Itse tehden saa ainakin parhaimmat, terveellisemmät pitsat - ei tarvitse edes naapuripitäjiin sen takia ajella.
- ap.n
toki itse saa paremmat pitzat tehtyä. mutta aina ei jaksais tehä. joskus olis kiva syödä muiden tekemää ruokaa. mutta nyt pitää ajaa oulaisiin tai nivalaan. eikä sinnekään työpäivän jälkeen jaksa. joten ollaanpa ilman. taitas olla terveystarkastajalle taas töitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319