Faneista...

gallub

Kenen joukkueen faneistä jäänyt paras kuva sinulle?
entä huonoin kuva?
ja vähän kokemuksia?
ja tietysti oma joukkueesi (sitä ei saa laittaa vastaukseksi...)

7

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeah

jokeri ja hifk fanit on aika syvältä... ei tietty kaikki, mut ne näkyvimmät ja... ehkä väkivaltaiset (varsinkin hifk)

tappara ja ilves fanit on säälittäviä; isot miehet vittuilee pikkulapsille jotka kannattaa muita joukkueita

saipa fanit ollut mukavimpia vierasjoukkuiden kannattajille

eli sanotaan että saipasta paras kuva, hifkistä huonoin

oma tiimi on jyp

• Riina

No musta Tappara-faneil on aikaski hyvää läppää...=) Et sillee mul on jääny niist rento kuva..Ja sitte taas hämeenlinnan sikakatsomosta en tykkää yhtää...eli parhaat Tappara-fanit ja huonoimmat hpk...Oma tiimi on Ässät...=)

• Hellacopter
        Riina kirjoitti:

No musta Tappara-faneil on aikaski hyvää läppää...=) Et sillee mul on jääny niist rento kuva..Ja sitte taas hämeenlinnan sikakatsomosta en tykkää yhtää...eli parhaat Tappara-fanit ja huonoimmat hpk...Oma tiimi on Ässät...=)

Idiooteimmat fanit ovat ehkä tepsillä koska ne luulee olevansa muita parempii ihmisii!
        Mutta kärpillä on mukavia faneja... heidän kanssaan on mukava jutella vaikka olenkin Jokeri fani=) Ja rantapallot ei kutsu tänävuonna=)

• Wawe
        Hellacopter kirjoitti:

Idiooteimmat fanit ovat ehkä tepsillä koska ne luulee olevansa muita parempii ihmisii!
        Mutta kärpillä on mukavia faneja... heidän kanssaan on mukava jutella vaikka olenkin Jokeri fani=) Ja rantapallot ei kutsu tänävuonna=)

Juu pikku korjaus: KÄRPPIEN fanit on ylimielisiä
        ja itsekkäitä.

• dreamer_

vaikka oonkin jokeri-fani, ni suurin osa jokeri faneista on aggressiivisiä ja väkivaltaisia, sekä kielen käyttö on hirveää... tappara-fanit ovat aika rentoja sekä pelicans ja ässä fanit.
      tps fanit ovat syvältä!

• Mie

Fanit on mielestäni Kärpillä, koska ne ovat uskollisia ja täysillä mukana peleissä... Raksilassa on aina hyvä tunnelma... Hifk:n fanit on jotenkin töykeitä ja pahoja suustaan, en tykkää... Itse olen Jokerit-fani.

• Anonyymi

Moi! Kenen tubettajan faneja ootte mä oon paqpan, lakon, roni backin ja haluisin nähä paqpan joskus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      79
      7813
    2. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      94
      2608
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      29
      2430
    4. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      181
      2401
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      192
      1873
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      88
      1484
    7. Nourix laihdutusvalmiste

Onko kenelläkään kokemuksia Nourix lahdutusvalmisteesta?
      Laihdutus
      12
      1442
    8. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      69
      1421
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1256
    10. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      92
      1187
    Aihe