Kenen joukkueen faneistä jäänyt paras kuva sinulle?
entä huonoin kuva?
ja vähän kokemuksia?
ja tietysti oma joukkueesi (sitä ei saa laittaa vastaukseksi...)
Faneista...
7
324
Vastaukset
- jeah
jokeri ja hifk fanit on aika syvältä... ei tietty kaikki, mut ne näkyvimmät ja... ehkä väkivaltaiset (varsinkin hifk)
tappara ja ilves fanit on säälittäviä; isot miehet vittuilee pikkulapsille jotka kannattaa muita joukkueita
saipa fanit ollut mukavimpia vierasjoukkuiden kannattajille
eli sanotaan että saipasta paras kuva, hifkistä huonoin
oma tiimi on jyp- Riina
No musta Tappara-faneil on aikaski hyvää läppää...=) Et sillee mul on jääny niist rento kuva..Ja sitte taas hämeenlinnan sikakatsomosta en tykkää yhtää...eli parhaat Tappara-fanit ja huonoimmat hpk...Oma tiimi on Ässät...=)
- Hellacopter
Riina kirjoitti:
No musta Tappara-faneil on aikaski hyvää läppää...=) Et sillee mul on jääny niist rento kuva..Ja sitte taas hämeenlinnan sikakatsomosta en tykkää yhtää...eli parhaat Tappara-fanit ja huonoimmat hpk...Oma tiimi on Ässät...=)
Idiooteimmat fanit ovat ehkä tepsillä koska ne luulee olevansa muita parempii ihmisii!
Mutta kärpillä on mukavia faneja... heidän kanssaan on mukava jutella vaikka olenkin Jokeri fani=) Ja rantapallot ei kutsu tänävuonna=) - Wawe
Hellacopter kirjoitti:
Idiooteimmat fanit ovat ehkä tepsillä koska ne luulee olevansa muita parempii ihmisii!
Mutta kärpillä on mukavia faneja... heidän kanssaan on mukava jutella vaikka olenkin Jokeri fani=) Ja rantapallot ei kutsu tänävuonna=)Juu pikku korjaus: KÄRPPIEN fanit on ylimielisiä
ja itsekkäitä.
- dreamer_
vaikka oonkin jokeri-fani, ni suurin osa jokeri faneista on aggressiivisiä ja väkivaltaisia, sekä kielen käyttö on hirveää... tappara-fanit ovat aika rentoja sekä pelicans ja ässä fanit.
tps fanit ovat syvältä! - Mie
Fanit on mielestäni Kärpillä, koska ne ovat uskollisia ja täysillä mukana peleissä... Raksilassa on aina hyvä tunnelma... Hifk:n fanit on jotenkin töykeitä ja pahoja suustaan, en tykkää... Itse olen Jokerit-fani.
- Anonyymi
Moi! Kenen tubettajan faneja ootte mä oon paqpan, lakon, roni backin ja haluisin nähä paqpan joskus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi797813Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !942608Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html292430Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1812401Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1921873- 881484
- 121442
- 691421
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.2221256- 921187