Oi aikoja, oi tapoja

Uurainen

Persujen kaksi Keski-Suomen vaalipiirin kansanedustajaa
on häpeäksi eduskunnalle.

8

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurus

      Bahahahahhahha..............jatkuu
      Nukuttaa paremmin, kun nauraa...

    • Kohta tulee perusteluksi: - kun olin kännissä.

    • Halla-ahon_äänestäjä

      Tämä on kyllä mehukas juttu siis sen takia että Kankaanniemi on profiloitunut

      uskovaisena ja tietty sen takia, että Soini on hänen kaverinsa vanhojen hyvien aikojen herrojen ajan takia, muut edustajat ovat nuoria tms. niin Soini olisi mielellään pukannut Kankaanniemeä eteenpäin ihan vanhan kokemuksen takia

      Ei tässä mitään moralisointia ole muuten

      Harkintakyvyn puute on sitä että Kankaanniemen olisi pitänyt tosiaan ottaa parit kossut naisten kanssa ja ehdotella suullisesti

      Ja sitten toinen ongelma on että tämä lähestyminen on vähän kökköä

      kun ehdottelee naiselle että voitasko me nussia nytten - TOIMILTA PUUTTUU SELVÄSTI KUIVAHARJOITTELU KOKONAAN mikä osoittaa että

      hän on kiltti jumalaapelkäävä mies

      tämä on juuri se ristiriita - kiltti kokematon kaveri töppää ja vanha sutki sen kuin panee menemään

      Tietenkin perussuomalaisten johdon täytyy näytellä järkytystä nyt

    • Perluskooninpersus

      Tuollainen pois eduskunnasta, antaa huonon kuvan suomalaisista.

    • Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa (lähes) aviorikoksesta kiinniotetun Toimin, asettivat hänet keskelle
      4. ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä Toimi on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.
      5. Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"
      6. Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
      7. Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
      8. Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
      9. Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä Toimi, joka seisoi hänen edessään.
      10. Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Toimi, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
      11. Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

      • Persujeesustelua

        Jaa, vedit nyt esiin tekopyhän jeesustelukortin.


      • viisari.vieraissa

      • pannaan_menemään

        Tällä kertaa Jartsa ja Timppa reagoivat yllättävän nopeasti.
        Politiikka on parasta viihdettä (ainakin perussuomalaisissa), mutta jostain syystä ei silti oikein naurata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe