Radiolähetyksiä suomessa on ollut jo vissiin sata vuotta tai jotain sinnepäin,mutta mäntässä ei vieläkään kuulu kuin yle puhe,nova,iskelmä ja pari ruottinkielistä.Muut asemat onkin sitten kohinaa.Toinen kummastelun aihe on se,että langaton laajakaista ei oikein toimi missään asunto alueella,tai edes keskustassa kunnolla,mutta paikallinen puhelinyhtiö tarjoaa valokuituyhteyttä tunnetusti edulliseen hintaan.Kokemukseni perusteella langaton laajakaista toimii kaikkialla muualla kuin mäntässä,paremmin.
Takapajula Mänttä
oonkuinklapulpäähänlyöty
5
203
Vastaukset
- Nähtyjuttu
Sama havainto. Langaton laajakaista ei toimi oikeasti missään niin huonosti kuin Mäntässä.
- Eikäsenaurata
Mäntässä jo tuo nimi kertoo, minkä tason tapauksesta on kysymys. Mäntsälässä periaatteessa sama juttu.
- ToisenMuistaa
"Mäntsälä mielessäin, Mäntsälä mielessäin..." Mutta Mänttä ei koskaan.
- mieliKirkkaammaks
Joo-op. Noitahan voi alkaa karsia pois mielestään. Ekana Mänttä, sitten Mäntsälä. Mitä tommottilla tekee.
- Rymättälä
Mites "momolla" menee? Lähtikö se koskaan maailmalle? Vai toimiko vain kapee kaista.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477