Radiolähetyksiä suomessa on ollut jo vissiin sata vuotta tai jotain sinnepäin,mutta mäntässä ei vieläkään kuulu kuin yle puhe,nova,iskelmä ja pari ruottinkielistä.Muut asemat onkin sitten kohinaa.Toinen kummastelun aihe on se,että langaton laajakaista ei oikein toimi missään asunto alueella,tai edes keskustassa kunnolla,mutta paikallinen puhelinyhtiö tarjoaa valokuituyhteyttä tunnetusti edulliseen hintaan.Kokemukseni perusteella langaton laajakaista toimii kaikkialla muualla kuin mäntässä,paremmin.
Takapajula Mänttä
oonkuinklapulpäähänlyöty
5
203
Vastaukset
- Nähtyjuttu
Sama havainto. Langaton laajakaista ei toimi oikeasti missään niin huonosti kuin Mäntässä.
- Eikäsenaurata
Mäntässä jo tuo nimi kertoo, minkä tason tapauksesta on kysymys. Mäntsälässä periaatteessa sama juttu.
- ToisenMuistaa
"Mäntsälä mielessäin, Mäntsälä mielessäin..." Mutta Mänttä ei koskaan.
- mieliKirkkaammaks
Joo-op. Noitahan voi alkaa karsia pois mielestään. Ekana Mänttä, sitten Mäntsälä. Mitä tommottilla tekee.
- Rymättälä
Mites "momolla" menee? Lähtikö se koskaan maailmalle? Vai toimiko vain kapee kaista.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446