Radiolähetyksiä suomessa on ollut jo vissiin sata vuotta tai jotain sinnepäin,mutta mäntässä ei vieläkään kuulu kuin yle puhe,nova,iskelmä ja pari ruottinkielistä.Muut asemat onkin sitten kohinaa.Toinen kummastelun aihe on se,että langaton laajakaista ei oikein toimi missään asunto alueella,tai edes keskustassa kunnolla,mutta paikallinen puhelinyhtiö tarjoaa valokuituyhteyttä tunnetusti edulliseen hintaan.Kokemukseni perusteella langaton laajakaista toimii kaikkialla muualla kuin mäntässä,paremmin.
Takapajula Mänttä
oonkuinklapulpäähänlyöty
5
203
Vastaukset
- Nähtyjuttu
Sama havainto. Langaton laajakaista ei toimi oikeasti missään niin huonosti kuin Mäntässä.
- Eikäsenaurata
Mäntässä jo tuo nimi kertoo, minkä tason tapauksesta on kysymys. Mäntsälässä periaatteessa sama juttu.
- ToisenMuistaa
"Mäntsälä mielessäin, Mäntsälä mielessäin..." Mutta Mänttä ei koskaan.
- mieliKirkkaammaks
Joo-op. Noitahan voi alkaa karsia pois mielestään. Ekana Mänttä, sitten Mäntsälä. Mitä tommottilla tekee.
- Rymättälä
Mites "momolla" menee? Lähtikö se koskaan maailmalle? Vai toimiko vain kapee kaista.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48675
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa246665Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535