Onko kokemuksia Hekumania.com:sta

Moi!

Onko kellään kokemuksia hekumania.comista? Näyttää lelut olevan halvempia kuin muilla kaupoilla, mutta y-tunnus antaa tulokseksi jonkin rakennustarvikkeiden yleistukkukaupa, mikä ei oikein vakuuta.

17

2267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raksa-pena

      En ostais.
      Ihan outo liike ja sivutkin on aika tuoreet. Rakennustarvikeliikeet ei tunnetusti ole kovin luotettavia.
      Eikä tuo ole edes erityisen halpakaan.

    • Jaanaxxxxxx

      Olen ollut hekumanian asiakkaana yli vuoden ja aina on tilaukset tulleet nopeasti ja koska olen vakioasiakas, saan kaikista tilauksista alennuksen. Heillehän voi myös soittaa joka ei ole kovin yleistä vastaavanlaisissa kaupoissa. Suosittelen.

      • 14VuotiasTietämätön

        Tilasin juuri sieltä tavaraa ja luotettavan oloinen oli onko toimitus huomaamatonta koska olen vasta 14 joten vähän nolottaa hake kyseistä pakettia jos siinä mainostetaan kyseistä liikettä


    • epäilevä

      kuulostaa ihan kaupan omilta kommenteilta nuo kaupan kehut....
      Itse kiertäisin kaukaa kaikki seksileluja myyvän rakennusliikkeet...

    • aikusviihde
    • nii5plus12

      En tiedä rakennusliikkeistä mutta itse 2 kertaa tilannut ja tulen vielä joskus tilaamaan.

    • 999666999666

      En osta rakennusliikkeestä erotiikkavälineitä vaikka kovat on mainospuheet.

    • Henrik9

      Hekumania on erinomainen verkkokauppa. Olen tilannut Hekumanialta lukuisat kerrat dildoja.

    • funnnfun

      Pistin kans tilaukseen tavaraa, katotaan miten käy. Toivotaan, et hyvin, eli tulee ajoissa ja ehjinä perille ja tuotteet olisi laadukkaita, eivät siis hajoa heti kättelyssä.

    • Vappuilmanleluja

      Lupaa seuraavaksi päiväksi, vaikka kaikki tietävät postin toimitukset!
      Hätäsesti pahoitteli, ja vieritti postin syyksi, mikä tietysti on totta, mutta hekumania se lupas seuraavaksi päiväksi!

    • vgtrew

      ainoa juttu mitä jäin miettimään on verkkopankissa saajana näkyy kyllä check out Finland oy mutta tilitapahtumassa lukee viestinä kuitenkin hekumania.com. eli joka tapauksessa verkkopankissa näkee missä on ostokset tehnyt

    • tokyo
    • tyudgfsdrfshdf

      oon kerran tilannu ja ei ollut mitään ongelmaa. tee testi ja osta jotain vitun halpaa.

    • Eituukauppoja

      Juu kokemusta on ja huonoa sellaista. Tilasin tuotteen ja väärä tuli. Kerroin asiasta ja palautin tuotteen. Tilaamaani tuotetta ei edes ollut tarjolla, niinkuin ei myöskään tilalle ehdottamaani tuotetta vaikka kumpikin oli vielä netissä tilattavissa. Sähköpostilla turha odottaa vastausta ennen kuin soittaa. Ei tarvii enää käyttää kyseisen puljun palveluita.

    • Mä olen tilannut Virosta seksikamoja jo jonkin aikaa. Kaikki on tulleet ja todella priimaa tavaraa. Sauvat, vaatteet ja no ihan kaikkea kaikille. Tiedätte mitä tarkoitan.
      Jopa proteiinin samasta kaupasta. Ei muuta kuin tilaukset vetämään. Hinnatkin on ihan muuta kuin täällä ja kulut pienet. Olen saanut paketit viikossa.

    • Anonyymi

      Paska firma

    • Anonyymi

      U­­­usi sek­­­si­tea­tteri ava­­­utu­­­u Su­­ome­­en! Ku­­­tsu­­­mme kaikk­­i. Ilmo­­­it­­tautum­­ine­n ryhmä­­­ämm­e tä­­äl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G8v3Y5

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe