Amazon kokemuksia

amazonontosihalpapaikka

Jooh... kyselen vaan, että kannattaako ostaa amazonista kamaa. Kauanko toimitus kesti, oliko muita probleemia ja sellasta?

12

1668

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin

      Paypal maksutapa on ehkä turvallinen maksutapa maksaa siellä?

      • Amazonissa ei voi maksaa PayPalilla.


      • JGJHK
        Jontte82 kirjoitti:

        Amazonissa ei voi maksaa PayPalilla.

        Ok.


    • Degfdrg

      Jotkut tavarat voi jäädä tulliin ilmeisesti?

      • Jos ostat Amazonista, joka ei sijatse EU:n alueella (esim. .com, .ca, .jp) ja lähetyksen arvo (ilman toimituskuluja) ylittää 22 euroa, pitää varautua maksamaan ALV-tullille ja mikäli lähetys on yli 150 euroa, voit joutua maksamaan myös tullitariffia.


    • Kiirunainen

      Muutama kysymys koskien Amazon.uk:ta:

      1. Onko suositeltavaa asioida tuolla mielummin vara (jos sellainen sattuu olemaan)- kuin päätilillänsä? Pelkona siis huijaaminen...
      2. Vaihtuuko eurot automaattisesti punniksi ja päinvastoin?

    • Kiirunainen

      Ja lopuksi vielä sellaista, että onko Amazonin käyttö ilmaista vai täytyykö siitä maksaa jotakin?

    • Kiirunainen

      Nosto.

    • 9-6

      Ei onnistu tilisiirrolla, pitää olla maksukortti, Visa Electronkin käy.

    • AmazonAsiakas

      Asiakkuus ei maksa, ostokset maksaa. Maksuvaiheessa voit valita valuutan. Jos valitsee punnan, muunnetaan se automaattisesti veloituksen yhteydessä euroiksi. Olen ostanut jo kauan Amazonilta .com .co.uk ja nykyisin .de.

    • Marjastaja53

      En ole aloittaja mutta kysyisin, kun jostain luin, että tilatessa voi valita sivuvalikosta seller: Amazon.uk niin missä kohtaa se valikko on. sivu on niin sekava, en minä ainakaan löydä sitä.

    • Verkkokamu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe