Jooh... kyselen vaan, että kannattaako ostaa amazonista kamaa. Kauanko toimitus kesti, oliko muita probleemia ja sellasta?
Amazon kokemuksia
12
2121
Vastaukset
- Varmaankin
Paypal maksutapa on ehkä turvallinen maksutapa maksaa siellä?
- JGJHK
Jontte82 kirjoitti:
Amazonissa ei voi maksaa PayPalilla.
Ok.
- Degfdrg
Jotkut tavarat voi jäädä tulliin ilmeisesti?
Jos ostat Amazonista, joka ei sijatse EU:n alueella (esim. .com, .ca, .jp) ja lähetyksen arvo (ilman toimituskuluja) ylittää 22 euroa, pitää varautua maksamaan ALV-tullille ja mikäli lähetys on yli 150 euroa, voit joutua maksamaan myös tullitariffia.
- Kiirunainen
Muutama kysymys koskien Amazon.uk:ta:
1. Onko suositeltavaa asioida tuolla mielummin vara (jos sellainen sattuu olemaan)- kuin päätilillänsä? Pelkona siis huijaaminen...
2. Vaihtuuko eurot automaattisesti punniksi ja päinvastoin? - Kiirunainen
Ja lopuksi vielä sellaista, että onko Amazonin käyttö ilmaista vai täytyykö siitä maksaa jotakin?
- Kiirunainen
Nosto.
- 9-6
Ei onnistu tilisiirrolla, pitää olla maksukortti, Visa Electronkin käy.
- AmazonAsiakas
Asiakkuus ei maksa, ostokset maksaa. Maksuvaiheessa voit valita valuutan. Jos valitsee punnan, muunnetaan se automaattisesti veloituksen yhteydessä euroiksi. Olen ostanut jo kauan Amazonilta .com .co.uk ja nykyisin .de.
- Marjastaja53
En ole aloittaja mutta kysyisin, kun jostain luin, että tilatessa voi valita sivuvalikosta seller: Amazon.uk niin missä kohtaa se valikko on. sivu on niin sekava, en minä ainakaan löydä sitä.
- Verkkokamu
Amazon toiminut tosi hyvin. Palautus onnistuu myös kivuttomasti.
Täällä hyvät ohjeet miten voit tilata Amazon.co.uk:sta https://verkkokauppaostokset.wordpress.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919