Jooh... kyselen vaan, että kannattaako ostaa amazonista kamaa. Kauanko toimitus kesti, oliko muita probleemia ja sellasta?
Amazon kokemuksia
12
2346
Vastaukset
- Varmaankin
Paypal maksutapa on ehkä turvallinen maksutapa maksaa siellä?
- JGJHK
Jontte82 kirjoitti:
Amazonissa ei voi maksaa PayPalilla.
Ok.
- Degfdrg
Jotkut tavarat voi jäädä tulliin ilmeisesti?
Jos ostat Amazonista, joka ei sijatse EU:n alueella (esim. .com, .ca, .jp) ja lähetyksen arvo (ilman toimituskuluja) ylittää 22 euroa, pitää varautua maksamaan ALV-tullille ja mikäli lähetys on yli 150 euroa, voit joutua maksamaan myös tullitariffia.
- Kiirunainen
Muutama kysymys koskien Amazon.uk:ta:
1. Onko suositeltavaa asioida tuolla mielummin vara (jos sellainen sattuu olemaan)- kuin päätilillänsä? Pelkona siis huijaaminen...
2. Vaihtuuko eurot automaattisesti punniksi ja päinvastoin? - Kiirunainen
Ja lopuksi vielä sellaista, että onko Amazonin käyttö ilmaista vai täytyykö siitä maksaa jotakin?
- Kiirunainen
Nosto.
- 9-6
Ei onnistu tilisiirrolla, pitää olla maksukortti, Visa Electronkin käy.
- AmazonAsiakas
Asiakkuus ei maksa, ostokset maksaa. Maksuvaiheessa voit valita valuutan. Jos valitsee punnan, muunnetaan se automaattisesti veloituksen yhteydessä euroiksi. Olen ostanut jo kauan Amazonilta .com .co.uk ja nykyisin .de.
- Marjastaja53
En ole aloittaja mutta kysyisin, kun jostain luin, että tilatessa voi valita sivuvalikosta seller: Amazon.uk niin missä kohtaa se valikko on. sivu on niin sekava, en minä ainakaan löydä sitä.
- Verkkokamu
Amazon toiminut tosi hyvin. Palautus onnistuu myös kivuttomasti.
Täällä hyvät ohjeet miten voit tilata Amazon.co.uk:sta https://verkkokauppaostokset.wordpress.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222998Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112057Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001783Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥321233- 1111045
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151016