Matruusi-vm-71

vasemmallavalinta

Olen aikoinani vannonut sotilasvalan Suomen valtiolle, en EU:lle tai NATO:lle. Siksi menen mieluummin vaikka vankilaan tai teloitusryhmän eteen kuin puolustan Saksan tai USA:n etuja, vaikka ikä minut muutenkin pistää jo syrjään.

13

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläjämptionniin

      Juttiinta niin

    • VÄYRY

      Suomi liisattu sotilaineen terroriin.

    • Majurievp1

      No no sulle on varattu kalastus vastaavan tehtävä Inarin järvellä. Aluksena toimii puinen soutuvene.

      Tehtävään ilmoittaudutaan kun käsky käy

    • Vanhempi_loogikko

      "...Saksan tai USA:n etuja"

      -Miksi pidät Venäjän etua tärkeämpänä kuin selkeästi länsimaihin kuuluvan Suomen etua. Ja miksi ihmessä pidät Euroopan Unioniin kuuluvan Saksan edun loevan jotenkin ristiriidassa Suomen edun kanssa?

      -Olet siis puolesi valinnut ja se on siis Venäjä?

    • Mies88v

      Oletko homoseksuaali?

    • pelkkääsontaa

      Sotilasvala on paskaa joka ei velvoita mihinkään.

      • Anonyymi

        velvoittaa. sen vain voi perua. olet vannonut sivuteitse puolustaa myös natomaita, ja teet sen, koska käsketään; halusit tai et.


    • PohmJP.Jääkäri

      En ala minäkään Suomen vastaiseen operaatioon. Aikanani sotilasvalan 1964 vannoin Suomelle, en tälle mädälle paskakasojen johtamalle ihmisjätteen kaatopaikalle. Olen jo sen ikäinen, että en pelkää teloitusta. Kaikki on jo nähty eikä jää yhtään ikävä vaikka jatkoa en näkisikään. Antikristuksen joukot hallitsevat pikkuista vaille koko maailmaa nyt jo. Itse Antikristuksen persoona paljastuu vasta ydinsodan jälkeen muka rauhantekijänä ja sodan lopettajana. Kuitenkin hän on jo nyt Maan päällä, ja ikääntymässä, joten kiire on!

    • Anonyymi

      sä puolustat saksaa ja usa:ta jos minä niin määrään. kun olemme natossa, liitymme reserviin, ja kun emme ole natossa, eroamme reservistä. byrokratia tosin ei tee sitä täysin mahdolliseksi, jutta se on sen ongelma.
      sinä menet sotimaan saksan ja koko naton puolesta jos tulee tarve, ja teet sen kumarrelleen ja mielelläsi.

    • Anonyymi

      Ei suomesta tule eikä otetaan Naton jäsentä. Niin huolesi on turha, sen osalta . Mutta Venäjän hyökkäys suomea kohtaa , silloin punnitaan puolustus kyky, Helsingissä esim raivausta pommituksen jäljiltä .

      • Anonyymi

        Laki on selvä: aseistakieltäytyjiä ei käytetä aseellisissa tehtävissä rauhan eikä sodan aikana, eikä myöskään miinanraivauksessa.


    • Anonyymi

      Itseasiassa jos haet täydennyspalvelukseen, sodan ajan sijoituksesi muutetaan ja kuulut sen jälkeen täydennyspalvelusjoukkoihin. Sotilasvalassa (mikä ei ole oikeudellisesti sitova vaan eräänlainen juhlallisuus) sanotaan että joukkoani johon kuulun en halua jättää missään tilanteessa. Joukko voi muuttua ja muuttuu esim. monilla jotka ovat armeijassa töissä tai jos sota ajan sijoituspaikka muuttuu. Jos vakaumuksen perusteella eroaa reservistä, on sen jälkeen sijoitettu täydennysjoukkoihin, eli sota ajan tehtävä muuttuu. Aseistakieltäytyjät ja sivarit palvelevat myös maataan, mutta eivät aseellisissa tehtävissä. Siinä kaikki. Laki on selvä.

      • Anonyymi

        Palvelin isänmaata Turussa ,siellä oli homo ja merimies kapakka Mosel,halvat hinnat ja sisälle pääsi.Laivaston pojilla kävi flaksi,harmaat rytkyt,siniset laatat ei tarjottu ryypyjä.Kyllä harmitti😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe