Onks kellää jotain tietoo Pirates of the caribbean leffoist, tai koska viides osa tulee? Mun mielest se viides jakso tulee heinäkuussa joku päivä vuonna 2017. En oo varma,mut luin wikipediasta.
Pirates ofthe caribbean
13
178
Vastaukset
- JackSparrowOnSöpö
Tiedän, että Pirates of the caribbean vitonen tule sillo, mutta juonesta en tiedä. Toki kuulin huhuja, ja jostain löyty sen käsikirjoitus, tai sinne päin.
- JaakkoVarpunen
Pirates Of The Caribbean V tulee vuonna 2016 joulukuussa elokuvateattereihin!
- JackSparrow
Mistäs ton luit? Mä katoin sen Wikipediasta että se tulis 2017 vuonna. Toki ajankohta saattaa muuttua ja se voi olla kyl todennäköstä, mut niin silti luki. En kyl tiä iha varmaks=)
- Ancelsa
Entäs se juoni??? Onks teil siitä mitään hajuu? Mä kyl oon vaan kuullu tämmösen:Johnny Deppin tähdittämän Pirates of the Caribbean -elokuvasarjan viidennen osan kuvaukset ovat alkaneet Australiassa. Uutta tuotosta innokkaina odottavia faneja on nyt myös ilahdutettu elokuvan synopsiksella.
Espen Sandbergin ja Joachim Rønningin ohjaaman elokuvan nimi tulee olemaan Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (suomennettuna Karibian merirosvot: Kuolleet eivät tarinoi) ja sen juoni tiivistyy seuraavasti:
”Uuteen seikkailuun joutunut kapteeni Jack Sparrow saa huomata epäonnensa vain lisääntyneen, kun hänen vanhan vihollisensa kapteeni Salazarin (Bardem) johtamat tappavat haamumerirosvot pakenevat Paholaisen kolmiosta, tavoitteenaan tappaa kaikki merirosvot. Kapteeni Jackin ainoa toivo on löytää legendaarinen Poseidonin atrain, joka tuo kantajalleen voiman hallita kaikkia meriä.”
Dead Men Tell No Talesin pääosissa nähdään Johnny Deppin lisäksi Javier Bardem, Kaya Scodelario, Brenton Thwaites, Geoffrey Rush, Kevin R. McNally sekä Sephen Graham.
Elokuvan arvioidaan tulevan ensi-iltaan vuonna 2017. Ja se viä tulee 7.7.2017. Mut toivoisin viä et Jackin lisäksi sitä Poseidonin atrainta havittelisi joku toinenkin, ettei se ois liian helppoo ja sillee, koska muutenhan se Helmi ois tuossa tuokiossa pois pullosta ja sit siin ei ois sitä jännitystä, jota odottaisin. Mut Musta Helmi ei saa todellakaan jäädä pulloon muuten se ois liikaa Jackille ja mulle, sillä Jack rakastaa Helmeensä ja mä en haluu et Jack on surullinen siitä, että on menettäny Helmen iki ajoiksD: Se ois muute liian surullista. Muutenkin Helmi on hyvä alus eikä ois kiva menettää sitä. Sit oisin viä toivonu, et se ltä-Intian kauppakomppania tulis kuvioihin, vaikka luulenpa ettei. Mut silti kertokaa joku jos on ideoita tai tietoi siitä juonesta, sillä haluun jo vähän tietää. Kiitos jos laitat<3 - SaksikäsiEdward
Saksikäsi Edward on hyvä. Olitteko kattonu sen?
- spac
oon
- ioioi
Sama kirjoittaja taas kerran, ymmärrän fanaattisuutesi, mutta rajoita edes hiukan. Depp on rupsahtanut viisikymppinen, ei sen kummempaa.
- MunRakasJohnny
Mikä sama kirjoittaja??? Eikä Pikku-Depp Oo rupsahtanut !!!!! Mitä varten kaikki sanoo noin! Johnny on vaa niiiii rakas<3
- JackOnSöpö
joo, potc 5 tulee kai 2017... en oo ihan varma
- JohnnyOnMunKokoMaailma
Juu. Tulee se. Onko muuten Johnny sustakin rakas???<3
- tällaistatiedän
Pirates of the Caribbean 5: Dead men tell no tales tulee ensi-iltaan heinäkuussa 2017. Pitäisi olla sarjan viimeinen leffa. Juoni on juuri tuo mikä on pitkästi kirjoitettuna tuolla ylempänä. Siihen lisään vain, että pääosassa myös Orlando Bloom, joka tekee comebackin Will Turnerina.
Nämä tiedot tästä osoitteesta:
http://www.imdb.com/title/tt1790809/- tällaistatiedän
Tästä osoitteesta taas löytyy ekstroja/paljastuksia viidennestä Pirates of the Caribbean elokuvasta:
http://www.imdb.com/title/tt1790809/trivia?ref_=tt_trv_trv - Ancelsa
Kiitos todella paljon<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003745378- 182319
- 1982181
- 1071516
- 841470
- 741032
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.127908Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796