Mikäs kumma mulla on, kun koskaan ei ole ollut karkaamisongelmia, mutta uimisen jälkeen, vedestä noustua tulee pikkuliruja reittä pitkin? Siitä sitten äkkiä pöntölle ja kusemisen jälkeen asia korjaantuu. Ei auta käydä ennen uintia kusella. Uiminen tuntuu lisäävän aineenvaihduntaa siten, että käyn tavallisesti noin 3 kertaa päivässä kusella, mutta uimisen yhteydessä tunnin aikana kolme kertaa lisää. Oon parikymppinen nainen.
Uimisen jälkeen
13
4460
Vastaukset
- Häpeilevä
Joo, no tuota ihan samaa vikaa on mullakin, vaikka mulla ei muuta vaivaa ole kuin toisinaan yökastelu, ei tiputtelua tms. Vedessä en voi mitenkään pidättää vaan sinne tulee, ja tuntuu että vedessä pissaan kokoajan, ja auta armias kun nousen sieltä niin hävettää, jos joku vaikka erottais ettei se vettä olekkaan, no, toistaiseks ei ole erottanu. Kaiketi se viileä vesi ja vedenpaine jotenkin provosoi, en tiedä. Ja tosiaan ennen uimista pissalla käynti ei auta pätkääkään.
- annu
siihen, että virtsaustarve tihenee. Virtsalla käyntu heti ennen ja heti jälkeen uimisen on tärkeää esim tulehduksen välttämiseksi.
- perusteella
aluksi kirjoittajaa mieheksi. Olen kuullut vain miesten käyttävän tätä sanaa, siis "kusella". Muutenkin sana ei kuulosta fiksulta vaikka ei kirosana olekkaan.
- tiputtelija
Unohdin ihan, että me naiset _pissataan_ orvokintuoksuista kirkkaansinistä nestettä.
Muuten, vihjaatko, että miehet eivät ole fiksuja kustessaan? Vai sitä, että heillä on oikeus puhua karskimmin kuin naisilla?
Tarkotus ei ole olla hyökkäävä, vaan kyseenalaistaa jäykkä ajattelutapa. - perusteella
tiputtelija kirjoitti:
Unohdin ihan, että me naiset _pissataan_ orvokintuoksuista kirkkaansinistä nestettä.
Muuten, vihjaatko, että miehet eivät ole fiksuja kustessaan? Vai sitä, että heillä on oikeus puhua karskimmin kuin naisilla?
Tarkotus ei ole olla hyökkäävä, vaan kyseenalaistaa jäykkä ajattelutapa.Ajattelutapani ei ole jäykkä. Tarkoitukseni oli "herätellä" kuuntelemaan omaa puhetta ja ajattelemaan miltä kuuliasta se kuullostaa.
Olen saman ikäisen tytön äiti kuin sinä olet ja liki saman ikäinen poikakin minulla on. Heidän sanavarastoon en ole kuullut ko. sanan kuuluvan.
Nuorten äitinä tapaan myös muita nuoria ja olen huomannut että karskimpi ja rumempi puhetyyli on tytöillä tänäpäivänä.
Olen tyttäreni suusta kuullut kirosanoja ja vähemmän viksuja ilmaisuja, mutta pojan suusta en milloinkaan.
Kyllä vähemmän fiksut sanavallinnat on yhtä rumia kuulla kenen suusta hyvänsä. - tiputtelija
perusteella kirjoitti:
Ajattelutapani ei ole jäykkä. Tarkoitukseni oli "herätellä" kuuntelemaan omaa puhetta ja ajattelemaan miltä kuuliasta se kuullostaa.
Olen saman ikäisen tytön äiti kuin sinä olet ja liki saman ikäinen poikakin minulla on. Heidän sanavarastoon en ole kuullut ko. sanan kuuluvan.
Nuorten äitinä tapaan myös muita nuoria ja olen huomannut että karskimpi ja rumempi puhetyyli on tytöillä tänäpäivänä.
Olen tyttäreni suusta kuullut kirosanoja ja vähemmän viksuja ilmaisuja, mutta pojan suusta en milloinkaan.
Kyllä vähemmän fiksut sanavallinnat on yhtä rumia kuulla kenen suusta hyvänsä.No ehkä se sitten on joku kulttuuriero. Siellä mistä minä olen kotoisin, puhutaan muutenkin ronskisti. En ny tarkoita jatkuvaa kiroilua tms, mutta turhaa hienostelua ei harrasteta. Jos joku luulee mieheksi tms, sehän on vain mielenkiintoista. Olen sukupuolirooliltani hyvin neutraali, enkä näe asiakseni esittää naisellisempaa ja jotenkin hienostuneempaa kuin olen.
- perusteella
tiputtelija kirjoitti:
No ehkä se sitten on joku kulttuuriero. Siellä mistä minä olen kotoisin, puhutaan muutenkin ronskisti. En ny tarkoita jatkuvaa kiroilua tms, mutta turhaa hienostelua ei harrasteta. Jos joku luulee mieheksi tms, sehän on vain mielenkiintoista. Olen sukupuolirooliltani hyvin neutraali, enkä näe asiakseni esittää naisellisempaa ja jotenkin hienostuneempaa kuin olen.
Pääkaupunkiseuddulta ollaan piste.
- tiputtelija
perusteella kirjoitti:
Pääkaupunkiseuddulta ollaan piste.
Tottajumalauta näin on notta tällaasella kevytmielisellä foorumilla aletahan yhyren lausehen perusteella toisten kusellakäyntiä moittimahan, tätä täytyykin mennä oikeen kirkoolle toimittamahan ja ottaa naapurin Jussin kanssa kunnon känni.
- perusteella
tiputtelija kirjoitti:
Tottajumalauta näin on notta tällaasella kevytmielisellä foorumilla aletahan yhyren lausehen perusteella toisten kusellakäyntiä moittimahan, tätä täytyykin mennä oikeen kirkoolle toimittamahan ja ottaa naapurin Jussin kanssa kunnon känni.
Sanastahan oli kysymy ei itse toimituksesta.
- tiputtelija
perusteella kirjoitti:
Sanastahan oli kysymy ei itse toimituksesta.
Niin juuri.
- tiputtelija
tiputtelija kirjoitti:
Niin juuri.
Suomennetaan nyt siis vielä: On vähemmän fiksua tai rumaa arvostella kielikulttuuriani. Osaanhan minä kirjakieltäkin kirjoittaa, mutta en aio tehdä sitä näin epävirallisessa yhteydessä.
- Kala
... että se on virtsaa mikä sitä reittä pitkin kulkee? Huomaan itse aina uidessani että emätin "haukkaa" vettä sisälleen kun oikein kovasti polskuttelee! Sit sitä saa odotella että tulee sieltä pois ennen kun vaatettaa! =)
- tiputtelija
En muuten ole ihan saletti tästä. Oletin vaan, kun tuntuu niin lämpimältä se tiputus. Mutta saattaahan se hörpätty vesi tuntua lämpimältä siihen kylmään uintiveteen verrattuna. Hyvä pointti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560