Puhuva katsastusmies olisi erinomaista palvelua

Eienää

Kävin tässä taannoin katsastamassa autoni. Siellä olivat katsastusmiehet nielaisseet myrkyn. Ainakin siltä näyttivät.

34

2585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-asiakas

      Nivalan autokatsastus on ollut jo vuosia maailman vastenmielisin katsastuskonttori

      • läx-vex

        samalla linjalla ollahan


    • AuToNomistaja

      Minulla taas on vähän erilaisia kokemuksia. Olen saanut aina hyvää palvelua, vaikkei tietenkään aina välttämättä hymy korvissa katsuri olekaan ollut. Voisiko joskus olla niinkin, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan? Ei tietenkään aina voi olla hyvä päivä, ei sinullakaan ole. Mutta niinhän se tahtoo mennä, että paha kello kauas kilkkaa, eli olen toki kuullut joidenkin tuttujeni saaneen huonoa palvelua ko. paikassa. Oletteko muuten hoksanneet, että Nivalan katsastusasemalle voi varata ajan, jokapaikkaan ei voi.

      • Asiakaskato

        Ainu paikka missä auto on mulla määrätty ajokieltoon, 1kk oli vielä edellistä leimaa jälellä, pikku vikoja jotka korjasin melkeen samana päivänä. Jostain syystä tällä kyseisellä katastusasemalla välillä menee pikku vikojenkin kanssa katsastuksesta läpi ei kuitenkaan semmonen mikä on hylättävä, joskus taas viilataan ns. pilkkua ja vikalista aikamerkityksettömistä asioista? onko se vain jokunen vanha auto hylättävä vaikka käytännössä olisi täysin mitätön pikku vika jonka voisi korjauskehotuksella kuitata, olen törmännyt vähän vastaavaan kyllä muuallakin.


      • Ilimastamainostako

        Taitaa talon väki huuella!


    • Luonnevika

      Mistähän johtuu että Nivalalaiset ajavat ylivieskaan tai haapavedelle katsastamaan autonsa, vaikka omalla kylällä on ollut katsastusasema omistajan rehentelyn mukaan jo 16v,

    • missaliisa

      Asennetta puolin ja toisin kehiin. Jos ei vihti ajella naapuriin niin sitten käyttää sitä mitä tarjolla. Onhan noita juttuja kuullut.

    • Anonyymi

      Omistaja julistaa vihaavansa uskovaisia. Sellaista en kannata kun palvelun taso on muutenkin niin ja näin

      • Anonyymi

        Mutta jos palvelu olisi hyvää, niin sitten kannattaisit vai?
        Missäs tätä julistusta muuten on? En ole törmännyt kuin S24:n huhuihin.


    • Anonyymi

      Aina olen saanut tosi asiallista palvelua ei valittamista

    • Anonyymi

      Pienikulliset bemari luisuttelijat kitisee

      • Anonyymi

        Jep pienikullisten hupatusta! Yhtä kertaa lukuun ottamatta ollut hyvää palvelua.Jos on pompannut niin ihan aiheesta.Ei oo tarvinu muualle lähtä katasttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep pienikullisten hupatusta! Yhtä kertaa lukuun ottamatta ollut hyvää palvelua.Jos on pompannut niin ihan aiheesta.Ei oo tarvinu muualle lähtä katasttaa.

        Heh,heh,vai on kullinmittaajat vakioasiakkaita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh,heh,vai on kullinmittaajat vakioasiakkaita...

        Ehei bemarikuskit ovat niitä vakioasiakkaita, en tosin ymmärrä miksi juuri bemarikuskit mittauttavat kullinsa, liekkö vaatimus bemarin rattiin pääsyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei bemarikuskit ovat niitä vakioasiakkaita, en tosin ymmärrä miksi juuri bemarikuskit mittauttavat kullinsa, liekkö vaatimus bemarin rattiin pääsyssä.

        Nivalassa 70e, ykas 40 e. Ykas ei tarvi ootella, eikä katella yrmeitä äijiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nivalassa 70e, ykas 40 e. Ykas ei tarvi ootella, eikä katella yrmeitä äijiä.

        Missä on Ylivieskassa katsastus on 40€? Eikö päälle tule päästömittausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nivalassa 70e, ykas 40 e. Ykas ei tarvi ootella, eikä katella yrmeitä äijiä.

        Nivalassa nettivarauksella 39€ päästömittaus 21€.


    • Anonyymi

      Autohan siinä katsastetaan (tarkistetaan) eikä siihen palveluun kuulu mitään psykoterapiaa omistajalle, riittää että hänelle kerrotaan "mitä ajoneuvolle kuului".

      • Anonyymi

        Nivalassa 21 39 11 = 71e . Ja todella huono palvelu . A katsastus ykas hyvä . Edullinen ,ystävällinen . Ja homma toimii . Ja pilkkuja ei viilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nivalassa 21 39 11 = 71e . Ja todella huono palvelu . A katsastus ykas hyvä . Edullinen ,ystävällinen . Ja homma toimii . Ja pilkkuja ei viilailla.

        Oli tosi hyvä, vissiin liian hyvä kun ei ole enään palvelua ollenkaan.


    • Anonyymi

      Hyvä ja asiallinen katsastuspaikka se on Nivalassa,olen tyytyväinen jos pirssissä on vikaa se laitetaan kuntoon ja sitten on turvallista liikkua tienpäällä sitävartenhan niitä tarkistetaan.

    • Anonyymi

      Jaa jospa se hakkaa eukkoaan alapään palleilla se lienee sallittua.

    • Anonyymi

      Ensiviikolla meinaan käyttää autoni konttorilla, olen käynyt jo vuosia mukavia tyyppejä lupsakka meininki .

      • Anonyymi

        Omistajan ääni täälläkin kuuluu siis kirjoittelee..
        Aikoinani käytin pirssiä ei mikään normi pirssi sanoivat hylky tulee ja tuli kerroin käykää lukeen trafin sivuilta miten on siel oli selvaästi ohjeet miten tutkitaan kyseinen auto, sanoivat et ei tarvi niin kauvan tehty katsastuksia et tiietään .
        HYLKY tuli ajoin suoraan Ylivieskaan kerroin asian katsastivat uudellamaksulla ja lukivat trafin ohjeet kyseiseen autoon ja leimatuli.
        Siis näin kävi Nivalassa ei antanut luonto periksi lukea trafin ohjeita.
        EN SANONUT PAHASTI SANOIN HYVÄSTI,sen jälkeen en ole käynyt enkä käy.
        Sellaista palvelua saanut nivalainen kirjoitti ja tämä on tosi.


    • Anonyymi

      jos menee öykkäri asenteella ihan mihin vain voi saada sitä mitä tilaa.

      • Anonyymi

        "jos menee öykkäri asenteella ihan mihin vain voi saada sitä mitä tilaa."

        Olikos kommentin kirjoittaja paikalla vai kirjoittelee omia mielipiteitä asiasta tietämättä.
        En öykkäräinyt enkä möykännyt asia asiana ja sillä selvä.


    • Anonyymi

      Nivalassa on hyvå katsastuskonttori

      • Anonyymi

        Ei ole .epäystävällinen . :ja ennenkaikkea Sikakallis .


    • Anonyymi

      Huippu paikka kelepaa Nivalaisten käyvä

      • Anonyymi

        29e ..Haapajärvellä. kaasumittaus kympin marjoniemellä. Yht.39ekua. Hyvä,nopea palvelu just kerkes sumpin juua .korj.kehotus vinkkarit vaihtoon.


    • Anonyymi

      Hienosti 20 v homma toiminut mutta nyt tyssäs piti ajaa ylivieskaan

      • Anonyymi

        Lisäys minun vika .Ei ymmärtänyt leikkiä niin ei ruvennut katsastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys minun vika .Ei ymmärtänyt leikkiä niin ei ruvennut katsastaan

        mistä laskit leikkiä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe