Tärkeä tieto...
Osaatko tehdä siskonmakkarakeittoa?
44
<50
Vastaukset
- osaase
Sinäki osaat.
http://www.makuja.fi/reseptit/perinteinen-siskonmakkarakeitto/- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Lisään kysymykseen "hyvänmakuista" siskonmakkarakeittoa. *hymy*
Haista Onni vittu!
- hhhcvjjbn
Tykkäätkö siitä?
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Tottakai, se on herkullista *hymy*
Haista Onni vittu!
- tuskinkovinvaikeaa
Kyllä varmaan osaan jos katson ohjeesta. En ole kyllä koskaan tehnyt, enkä muista olenko syönytkään..
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan, olet jäänyt paitsi kulinarisesta nautinnosta *hymy*
Haista Onni vittu!
- Siskonmakkaramikä
En.
- HyiOlkoon
Syötkö useinkin satiinisia peittoja?
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Keitto, joka hyväilee makuhermoja kuin satiininen peitto.
Haista Onni vittu!
- miksitärkeää
Taatusti osaan. Mausta en uskalla sanoa, mutta kyllä keitot on kelvanneet:)
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Tärkeää osata, sitä voi joutua joskus tekemään.
Haista Onni vittu!
- CHEB
TOTTAKAI OSAAN ,KUKAPA EI OSAISI,
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Yks mun kaveri ei osaa ;)
Haista Onni vittu!
Suoraan sanottuna en osaa, mutta osaan tehdä taivaallisen hyvää makkarakeittoa ;D
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
No mutta sehän on melkeen sama asia, laitat vaan makkaran tilalle siskonmakkaraa ;)
Haista Onni vittu!
- PahojaTransrasvoja
Mun sisko on hetero, ei sillä ole makkaraa!
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Oletko aivan varma?
Haista Onni vittu!
- enitsevälitä
Kyllä osaan tehdä. Onko se lempiherkkuasi, kun näin erikseen täytyy kysellä?
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Kyllä on yksi niistä.
Haista Onni vittu!
- onnille
Jos haluat voin keittää sulle Onni. Taatusti on hyvää. S ä muuttaisit sen jälkeen oitis.
Saako siihen laittaa persilijaa? Itse pidän siitä keitossa.- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Kuinka voisin kieltäytyä
*hymy*Haista Onni vittu!
- hv-toivottaja
Onnii kirjoitti:
Kuinka voisin kieltäytyä
*hymy*Haista Onni vittu!
- hv-toivottaja
Haista Onni vittu!
- näytämiten
En osaa, mutta opeta sinä minulle!
- tärkeämpitieto
Ei ole tarpeen tehdä siskonmakkarakeittoa.
Pyydä sitä siskoltasi. - enpäosaa
Kysy oleellisempia kysymyksiä!
- prinsessa-s
toki opiskelen ravintola kokkiksi ensi syksynä alkaa viimeinen vuosi kun on kokkin paperit taskussa ..........1vuosi kotiruuan valmistaminen ......
.
2 vuosi suur keittiöt lounas / henkilöstö ravintolat 3 vuosi ala cartte annokset juhlaruuan valmistaminen - prinsessa-ss
toki opiskelen ravintola kokkiksi 3vuotta kestää koulu viimeinen vuosi alkaa syksyllä 2 vuotta suoritettu 1 vuosi jäljellä opintoja kohta loppu työ harjoittelu alkaa kesä loma
- lapsetlapset
Et saavuta tällä toisen puolella toimimisella yhtään mitään. Oikeastaan heikennät sen toisen mahdollisuuksia tilanteessamme, sillä et tiedä tilannettamme, mutta asiantuntijamme tietää.
- prinsessa-ss
saa sitä aikuisenakin opiskella kun nuorena ei koulut kiinostanut eikä jaksa katella kännisiä asiakaita paarissa
- Onkoelämätällaistahauska
Psykoot, mitä te skitsootte.
- lapsetlapset
Ei ollut kyse mistään opiskelusta, eheei...
- osaanvaanentee
Saat tehdä keittosi itse.
- Keittonen
Tietenkin osaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363