Kellään kokemuksia paikasta ?
Hot Girls Kuopio avattu
30
20334
Vastaukset
- James_potkukelkka
Ajoivat ulos ja sain porttikiellon kun aloin huutamaan.
- pena-33
Mitä huusit? Pilua?
- apuva_etkö_arvaa
Etkö arvaa mitä james potkukelkka on huutanut?
- JapetsuKuopio
- Loistava sijainti. Liikkeeseen pääsee myös muiden huomaamatta.
- Siisti
- Parhaimmat ja ammattitaitoisimmat esiintyjät
- Hinta laatu suhde hyvä
- Itse esiintyjä kassalla vastassa
- Riittävä info liikkeen ulkopuolella (kuvat, tulevat esiintyjät)
Miinuksena se että esiintyjät eivät tarjoa seksiä. Mutta eiväthän kaikki sitä tietysti haluakkaan. - HeikkiPekka1
Ei valittamista
- OutoaTodellaOutoa
Kuka vittu menee katsomaan kun akka ottaa vaatteita pois päältä samalla kun ketkuttelee paskan musiikin tahtiin?
Ymmärrän, jos riisuminen on esileikki suihinotolle tai panolle, mutta että se on siinä?
Ei helvetti, kyllä on tyhmiä ihmisiä...- Anonyymi
HUUTISTA :DD
- GentlemanKuopio
Miten jotkut ihmiset on niin ahdasmielisiä..
- halavemmalla
halavemmaks tulloo katella netistä videoita jos kerran käsityöttii pittää ite tehä.
- Vki7dkdm
Hei ahdasmieliset, pysykää te vain mm. asenäyttelyissä, niin pysyy teidän kiukkunne ja mielenne tasapainossa.
- ewqrerwer
Et tajuu? Alastomuus on hirveän inhottavaa ja rangaistavaa. Lue raamattua!
- Vki7dkdm
Joo, Raamattu onkin inhottava ja alastomuutta tukeva. Miksi pistät satujumalan tarut tähän yhteyteen ja vielä pienelle R:llä? Oletko sinä se omaa pallihikeään nuuskiva tori-jeesustelija?
Etovaa että aikuinen mies jahtaa ihmisiä saturaamattu kainalossa! Pysy homoluolassasi jos ei juttu kiinnosta.
Älä lahjoita aivojasi tietelle, ne ei tee mitään sun rusinalla :D - ewqrerwer
Mitä sinä sanoít?? Tuo on pöyristyttävää. Etkö tajua, ettei tuollaista kieltä voi oikeasti käyttää.
Minä olen opiskellut oikeaa käyttäytymistä ja tiedän että sinä et ole tervetullut älykkäiden joukkoon. Olen pahoillani sinun puolesta. - ewqrerwer
Hahah. Kunhan kaverin kanssa väitettiin, saako savolaisia suuttumaan näinkin läpinäkyvillä ärsytys viesteillä.
Sori, jos pahoitit mielesi.
- Kohtasyrjäytynyt
Tuonne pitää päästä käymään. Tulee käyttöä minun itt:lle.. siis ikävän torjunta tykille :)
- Keskiviikkopnp
Juu on , mutta Rauhalahti palljon
on parempi :-)- Anonyymi
Rauhalahti pettää aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhalahti pettää aina.
Ka vieläkös se Kuummiin tyttölöehin paekka on pystyssä?:D:D
- Anonyymi
7.7.2021 ihana paikka on kyllä kannataa käydä itse kävin just tänää ja ostin sieltä itselle ihanaaaa!!!!
- Anonyymi
Surkea paikka. En tykännyt
- Anonyymi
kannattaa ennemmin käydä kuninkaankadun thai paikassa siellä nuori kaunis tyttö.
- Anonyymi
Surkea paikka. Tytöt olivat sekasin ja nauroivat asiakkaille.
- Anonyymi
Otin tunnin bodyn ja tyttö valitti hierotessa että kuinka ei jaksa tuntia hieroa. Ammattitaidotonta käytöstä.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274