Heiiips!
Elikkä kysyisin että miten saisin finnini pois...?
Pesen kasvot aina jos minulla on meikkiä tms.. Mut mulla on silti otsa täynnä finnejä, enkä saa niitä pois.
Puristaakkin yritin, mutta siitä ei tullut mitään koska sen jälkeen oli heti hirveät ruvet naamassa....
Jotkut puhuvat hammastahnasta, auttaako se todella?
Toivon myös muita keinoja miten ne saisi pois mahdollisimman pian. :)
Kamalaa mennä edes luokkaan aamulla koska naama on niin täynnä finnejä joita olen yrittänyt puristaa, mutta niistä onkin tullut rupia...
Mulla taitaa olla herkkä iho..
Mutta kiitos jo etukäteen vastauksista!♡
miten saa finnit pois?
roosatyttö01
5
126
Vastaukset 5
- roosatyttö01
Pliis vastatkaa!! :CC
Akne pillereiden - http://track.fi.derminax.com/product/Derminax/?uid=2484&sid=1386&pid=123&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
- sielonjotaki
Osta apteekista hoitovoidetta.
- itsekokeiltu473
Ennen kuin kosket naamaan niin pese kädet. Osta kasvovettä yms. Hammastahna auttaa joitakin, mutta laita sitä vain yksittäisiin finneihin. Ja vältä kosemasta kasvoihin
- roosatyttö01
Okei, kiitos kun autoit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S59812- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125746- 91689
- 31612
- 40537
- 42509
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71506Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9502Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63499- 45426
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24420- 57419
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23408- 36407
- 72403
- 39403
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev103398- 35397
- 38394