Miksi kansa joutuu elättämään sellaista sakkia

HulluMaaHullutTavat

jonka terveyden on tuhonnut lääketeollisuus ?
Kyllä elatusvelvollisuus on lääketeollisuudella, ei veronmaksajilla, joilla
ei ole mitään tekemistä asian kanssa !!!

12

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilääkittykemialla

      Veronmaksajat ne vaan ei ota selvää asioista ennen kuin aloittavat jonkun zombieksi tekevän lääkkeen. Psyykenlääkettä tulee määrätä vain ja ainoastaan hyvin vakavissa mielen sairauksissa. Lievempiin tapauksiin ei lääkettä, vaan keskusteluterapiaa.

      • veronmaksajaj

        Kerrohan mikä on se vakava "mielensairaus" johon psyykelääkettä pitäisi määrätä? Esim. Torniossa 80% skitsofreenikoista paranee täysin, vaikka siellä käytetään länsimaisittain vähiten lääkkeitä. Pitäisi tajuta että ei ole olemasa mielisairautta, joka paranee lääkkeillä. Panostaminen kokonaisvaltaiseen hoitoon tulisi pitkällä aikavälillä huomattavasti kustannustehokkaammaksi kuin lääkitykseen turvautuminen. Lääkitys ei koskaan saisi olla ensisijainen hoitovaihtoehto, vaikka ihminen olisi kuinka sekaisin ja sitä pitäisi aina käyttää harkiten ja lyhyellä aikavälillä.


    • ULetItBe_UPay

      Todellakin ikävää on, että jokainen Suomen kansalainen ja muutkin veronmaksajat kustantavat kaikkien niiden tuhansien toimintakyvyttömiksi "lääkittyjen" ihmisten eläkkeet ymmärtämättään mistä ongelma on peräisin. Usein kuulee syytettävän "nykynuorten laiskuutta" tai "heikkoa luonnetta" jne. Totuus on, että 30 vuotta sitten ihmisiä ei myrkytetty toimintakyvyttömiksi kuin nykyään. Pillereiden määräämisen tahti on vain nopeutunut ja käyttö siten yleistynyt. Samalla toimintakyvyttömien "mielenterveyssyistä" eläköityneiden nuorten kuin aikuistenkin määrä on räjähtänyt käsiin.

      Vika ei ole nuorten mielenterveydessä vaan aivovaurioissa, jotka tuhansilla suomalaisillakin nuorilla kuin vanhemmillakin on heidän tietämättään. Aivovaurioiden oireita muistiongelmista tunteettomuuten ja apatiaa luullaan jonkun mystisen mielisairauden oireiksi. Mitään mielisairauksia ei kuitenkaan tieteellisesti olemassa. Ne ovat yhtä totta kuin noidat. Ihmiset uskovat niihin, koska heitä on niin opetettu ajattelemaan. Sääli, koko kansallemme.

      52nd Maudsley Debate: More Harm Than Good?
      https://www.youtube.com/watch?v=9oH9ovmmAXk

      Streamed live on May 13, 2015

      "This house believes that the long term use of psychiatric medications is causing more harm than good.

      Chair: Professor Til Wykes, Professor of Clinical Psychology & Rehabilitation and Vice-Dean, Psychology & Systems Sciences, IoPPN
      For
      Professor Sami Timimi, Consultant Child & Adolescent Psychiatrist; Director of Postgraduate Education, NHS Lincolnshire; Visiting Professor of Child & Adolescent Psychiatry, University of Lincoln
      Professor Peter Gøtzsche, Director, The Nordic Cochrane Centre, Denmark

      Against
      Professor Allan Young, Professor of Mood Disorders, IoPPN
      Mr John Crace, Journalist, The Guardian"

    • sopiikellesopiitoisillei

      Mun mielenterveyttä eivät ssri lääkkeet tuhonneet. Mulle ei aikoinaan ole annettu mahdollisuutta olla ja elää niin kuin jokaisen kuuluisi. Mulle ssri lääkkeet määrättiin siinä vaiheessa kun olin tappaa itseni. Tule vaikka katsomaan arpiani, siis ne veitsestä tulleet, ovat ajoilta ennen kuin rupesin yhtäkään pilleriä popsimaan. Tosin nämä ssri;t eivät ole mitään ihme nappeja, haluan edelleen paremman elämän. Elämän jota ole aina syntymästäni saakka elänyt....

      • Niinhän-se-menee

        Itsensä tappaminen on luvallista. Ja itse kantaa siitä myös vastuun.
        Ei sen kummempaa, ei sitä kannata pyöritellä ja toisille marista.


      • Niinhän-se-menee kirjoitti:

        Itsensä tappaminen on luvallista. Ja itse kantaa siitä myös vastuun.
        Ei sen kummempaa, ei sitä kannata pyöritellä ja toisille marista.

        Omalla tavallani uskallan olla erimieltä, sillä en usko sielunvaellukseen, vaan olen melko ateistinen. Näkemykseni on, että itsemurhan jälkeen ei jää vastuunkantajaa.


    • zxcjo

      Tapani kansako, laulaja ?

    • aloittajalle

      Kansa elättää siks,että Lääkebisnes voi hyvin !

    • koukkutie

      Joo itse aloin kanssa miettimään kun meidän pitäjän huonolle alueelle tuli aluelääkäriksi terveyskeskukseen sellainen nuori likka joka alkoi järjestelmälliseltä vaikuttavan syrjäyttämisen saamalla kaikki saman alueen asukkaat vaipumaan lääketokkuraan vuosiksi. Kenen etu? Kuka antoi ohjeistuksen ja kenen toimesta? Että tuhotaan nämä yksilöt koukuttamalla heidät kaikki lääketehtailijoiden riippuvuutta ja henkistä köyhtymistä aiheuttaviin pillereihin. Taivaan onni että uhrit eivät itse tajua kohtaloaan.

    • DFSADSA

      Paremminkin kannattaisi kysyä, miksi kansa joutuu elättämään psykiatrian ammattilaisia ja lääketeollisuutta ylipäätään? Kysessä on tyypillinen byrokraattinen järjestelmä, joka paisuu paisumistaan koska se pönkittää tietyn alan ihmisten asemaa yhteiskunnassa sekä tuottaa taloudellista hyvinvointia pienelle korkeakoulutetulle eliitille. Heillä on paitsi tiedollista valtaa ja auktoriteettia, myös suhteita ja resursseja, joiden vuoksi järjestelmää on hyvin vaikeaa muuttaa. Psykiatrit ja tutkijat jotka yrittävät muuttaa tai kritisoida lääkityskeskeistä hoitotapaa ahdistellaan ja heidän uransa tuhotaan. Aku Koppala ei todellakaan ole maailmassa ainoa, joka on joutunut lääkeyhtiöiden ja psykiatrien systemaattisen vainon ja häiriköinnin kohteeksi. Esim. Ruotisssa eräs psykiatri poisti kaikissa hoidossaan olevilta lapsilta psyykelääkityksen ja sai hyviä tuloksia -seurauksena oli, että hänen oli jätettävä työnsä. Lääketeollisuus ja psykiatria ovat niin läpeensä korruptoituneita, että niiden toiminta muistuttaa mafiaa. Tämän mafian ansiosta on oikeutettua ja tarpeellista tuhota kehittyvien lasten aivot aivoja vaurioittavilla lääkkeillä ja pakottaa ihmiset tuhoamaan terveytensä hermomyrkyillä vastoin heidän omaa tahtoaan. Veronmaksajat maksavat tämän lystin iloisesti osin siksi, että heidät on aivopesty auktoriteettien toimesta uskomaan että esim. vilkkaus ja suru ovat sairauksia, jotka voi lääkitä pois hermomyrkyillä. Kansa ei "joudu" elättämään heitä, vaan he elättävät lääkityksen johdosta kroonistuneita mielisairauksia usein hyvässä uskossa hoidon tehokkuuteen ja oikeutukseen.

      • ULetItBe_UPay

        Tiivistit tilanteen melko hyvin. Helppo allekirjoittaa kommenttisi sisältö hyvin pitkälti.


      • Mitenkäs bipolaarisuus? Paraneeko siitäkin ilman lääkkeitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe