Hei Lahjahuudon asiakkaat. Tuleeko teille enää mitään lähetyksiä? Minulla on toimitettu-tilassa vaikka kuinka kauan, mutta mitään ei tule. Kertokaa kokemuksia. Onko tämä huijausta ja kerätään vain huutopaketeilla ja toimituskuluilla viimeiset saatavissa olevat rahat?
Lahjahuuto
14
217
Vastaukset
- kiitos_lahjis
Olen saanut viimeksi paketin toukokuussa. Toimittamattomia ei ole merkitty toimitetuiksi. Luotan Lahjahuutoon vaikka välillä oli 1,5 vuotta että voittoja piti kerjätä. Tämän vuoden puolella ne ikivanhat lopulta tulivat. Toivottavasti hyvä tuotteiden toimitus jatkuu.
- Turbojuise
Kyllä voitot on tullut ja mikäli on ollut jotain epäselvyyksiä niin aspan kautta ne on selvinnyt!
- Huutofani
Jep. Toimitukset sujunut ok. :)
- ihmejakummaja
Ei ole tullut pitkään aikaan vaikka eivät ole edes arvokkaita. Äärimmäisen outoa, että turbon ja hain talouteen lähtee voitot suunnilleen kerran viikossa vaikka ne ovat todella arvokkaita ja niitä on paljon. Jotenkin tässä ei nyt kaikki täsmää. Nuo kaksi mainittua eivät edes osta juuri mitään huutoja, kun lähes kaikki menee niin halvalla.
- Turbojuise
En oikein aina pysy näiden kommenttien perässä enkä niitä tajua mutta hassun hauskaa hän tämä välillä on:-D osa on sitä mieltä että toimitukset ei pelaa jolloin "konkka tulossa". Osa löytää salaliiton ainekset siitä kun toimitukset pelaakin niinkuin pitääkin. Jonkun mielestä on sairasta tuhlata huutoihin " niin ja niin paljon" ja jonkun mielestä huutoja ostetaan epäilyttävän vähän :-D :-D :-D :-D oliskahan nyt niin että aina on joko pyrstö tai nokka tervas???
- omituista
Kumman usein turbo tänne kommentoi. Ettei vaan olisi Lahjahuudon oma huutaja. Se määrä mikä halvalla turbolle ja tiikerille on vuosien varrella mennyt ei todellakaan ole kannattavaa liiketoimintaa. Minulla on pitkältä ajalta myös saamatta pikku voittoja ja aspa ei vastaa toisin kuin turbolle. Hämärää touhua tämä on joka tapauksessa. En aio enää huutoja ostaa ennenkuin ja jos vanhat voitot tulevat. Tosin saatan muutenkin lopettaa, toimituskulut ovat usein voittojen hintaisia.
- ei_lahjista_enää
Mulla on saamatta voittoja pitkältä ajalta. Aspa ei vastaa vaikka kerran viikossa lähetän kyselyn. Paljon on epäselvyyksiä, joihin ei vastata, ei vaikka polvillaan rukoilisi :(
- qwertyasdfghjk
ei_lahjista_enää kirjoitti:
Mulla on saamatta voittoja pitkältä ajalta. Aspa ei vastaa vaikka kerran viikossa lähetän kyselyn. Paljon on epäselvyyksiä, joihin ei vastata, ei vaikka polvillaan rukoilisi :(
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/lomakkeet/
- Miksi-koetan-voittaa
Onko olettamus, että kaikki huutelevat huvikseen. Voihan tilanne olla sellainen, että oikeasti tarvitseekin jotain. Jos esim. oma kahvinkeitin meni rikki ja ajattelee huutavansa sellaisen, kun kerran tuli tarvetta. Pistää huutoja palamaan ja voitto tulee. Mitä sitten tapahtuu. Voittoa joutuu odottelemaan kuukauden tai kaksi , joten keitin on ostettava muualta ja on tehnyt turhan huudon. Innostaako?
- kaupastakinhalvemmalla
Ei ole minullekaan tullut voittoja pitkään aikaan. Tuskin tulevat koskaan. Tuossa ylhäällä joku oli kiitollinen, kun sai voitot puolentoista vuoden kuluttua. Ihme touhua.
- ei_jaksa_enää
Katsoin toimitettujen/toimituksia lähtevät enkä minä ole vieläkään siellä. Vakityypit kyllä saavat voittonsa. Ei tätä enää jaksa. Lahjis saa nyt jäädä kohdaltani tauolle kunnes/jos voitot joskus tulevat.
- epäileväinen
Olisi kiva kuulla saavatko kaikki ne, joiden nimet lukevat toimitettujen joukossa, voittonsa.??
- petkutettu
Täyttä huijausta ollu jo vuosia ,robotit huutaa kilpaa tyhmien kaa ja se pitäisi jokaisen tajuta kuinka siinä käy !
- Anonyymi
Kukaan ei taida saada tällaisilta takaisin mitään, kunnes sitten tulee se oikeasti väärä ihminen eteen joka haluaa selvittää petokset.
Eli oikeuden näkökulmasta oikea ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758