puolisoni katsellessa. Kertokaa kokemuksistanne Uusimaa.
Vastaukset 13
mikäs siinä voishan sitä kokeilla
- Miksi-floodaat
Miksi floodaus?
- Miksi-floodaus
Miksi floodaat?
- Miksi-floodaus
Miksi floodaad?
- Loertti
Kivaa se on pannakkin yhden vaimoa "isännän" katsellessa, yksin tai kimpassa...
Jep, paria naista pannot miehen katsellessa. Kyllä siitä saa extrapotkua kun oma äijä runkkaa itseään ja siltä lähtee paljon ennen lastit liikkeelle. Yhden parin miehelle meni pupu housuun aulabaarissa mutta nainen oli niin kosteana että mentiin kahdestaan pitämään hauskaa heidän huoneeseen pitkän kaavan mukaan...
- Vaimo1972
Siis vuosikymmeten kokemuksesta kerron , onhan ok. juttu. Mutta pitää harkita millaisessa porukassa ja kenen kanssa. Minä olen harrastanut tuota nuorten poikien kanssa. He eivät öykkäröi, eivätkä muutenkaan esiinny tökerösti. Joskus mies on ollut mukana katselemassa, useimmiten ei. Ja max kolme, ei enempää. Vaikea löytää vain tuollaisia kavereita, mutta toki niitä on. Kunhan on kokoajan haku päällä ja silmät auki, niin välillä tärppää.
- MMheteroukkelit
Katso ilmoitus M M heteroukkelit
Me ollaan kaverin kanssa laitettu parin ukon muijaa niiden katsellessa ja osallistuessa. En näe mitään ihmeellistä siinä jos hyvä kimppa on kivaa. Meillä on ainakin toiminut hyvin.
Ihanainen, laita privaa niin sovitellaan toteutusta. Hki/pks.
- katsottu58
Olen katsellut montakin kertaa kun vaimoani on pantu, joskus on ollut yksi mies ja joskus kaksi, aina se on tuntunut ihan mahtavalta ja on alkanut tekemään mieli vaimon pillua joka on niin valtavan ihana.
- Mies111111
Voi hitsi..oon kade niille jotka panneet sun muijaas..oon ite ettinyt juuri tollasta paria(ja voisin toimia myös toisen miehenkin kanssa..mutt ei tunnu löytyvän..Mielenkiinnosta kysyisin katsottu58..ootteko noin mist päin?..ite tumma..komee...pitkä 43v mies.
- ihanainen-34
Kuvaposti on tervetullutta.
Ehdotuksiin suhtaudun aina suosiollisesti.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561254- 18877
- 68752
- 64738
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69708- 47704
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131635Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9580Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11549Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45528Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �122506- 4502
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483- 72456
- 36445
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36427