Mitäs

Mies 24v

Vaippoja käytätte ?
Ise pidän enimmäkseen Attendsista mutta tenakin on ihan hyvä vaihtoehto.
Niin ja mites ku liikutte julkisilla paikoilla niin eiks oo pelkoo ett joku kulee sen rapinan mikä vaipasta tulee ?
Itse kyllä rahisen ihan pokkana kotona ja töissä, missä vaan eikä vielä ainakaan ole kukaan huomauttanu mitään.

25

3860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likkalaps

      Attends ja Tena pääasiassa. Nykyään suosin Attendsia.
      Päivisin muotovaippoja, öisin ja matkoilla teippivaipat. Kesällä housuvaipat ovat hyvät eivätkä kahise. Housuliivit estää myös teippivaipan kahinaa tarvittaesa sekä parantaa muotoilua. ;-)
      Välillä kotona käytän perinteisiä kankaisia pestäviä ja antannan ihon hengittää.
      Ihoa hoidan ihan Natusanin tuotteilla ja pahemmilta ongelmilta olen säästynyt.

    • Pena 43

      Minä itse käytän IncoSan housuja, joissa on kiinteä suojaosa (195 ml) ja ei rapise kun ei ole muovia. Irtovaipat ovat ajan mittaan poskettoman kalliita. Saat housuja www.divisa.fi

    • DI-potilas

      Käytän Tenan housuvaippaa, plussaa tai superia tilanteen mukaan. Plussaakin pienempi varmaan voisi yleensä päivisin riittää mutta miespuolisena koen, että pinta-alaltaan isompi on luotettavampi kun penis ei aina välttämättä pysy paikallaan. Eivät minusta rapise eikä kahise. Pitkiä katseita joskus näkee varsinkin naisilta mutta ei niistä kannata välittää.
      Itsellä taustalla diabetes insipidus ja lanneselän prolapsi. Ollut jo vuosia.
      Minkälainen ongelma sulla ja mistä johtuu? Onko ollut pitkään?

      • 24/7

        tena slip maxi luotettava isoillekkin määrille.
        käytän istumatyössä eikä haittaa rapinat


    • Mies 20v

      Itselläni on käytössä Abena Abri-Form X-plus -teippivaipat. Itselläni Tena Slipit eivät istuneet yhtä hyvin ja reunavuotoja tuli. Abri-Form istuu hyvin, tuntuu päällä oikeasti todella miellyttävältä, vaikka onkin teippivaippa eikä itselläni ole sattunut sen kanssa ikäviä vuotoja. Vaikka vaipalla on muovipinta (on myös kangaspintaisia Air Plus -versioita, mutta teipit eivät pysy niin hyvin), ei se rapise eikä kahise mielestäni oikeastaan lainkaan, joten on sen puolesta huomaamaton. Vaipan päälle vedän boxerit varmuuden vuoksi ja sitten farkut. Lähinnä itseäni ahdistaa ja hermostuttaa, että vaippa saattaa näkyä farkkujen alta, etenkin kastuessaan, mutta kuivana kai aika harva nyt arvaa kuitenkaan - kai? - vaan tuumii mielessään "onpa tolla hyvä beba" tms. toivottavasti eikä tajua vaippoja. Kyllä se kuitenkin hävettää ja hermostuttaa ja tukalalta tuntuu välillä julkisilla paikoilla.

      Miksi käytät vaippoja? Itselläni selkäongelmia ja siitä johtuen jatkuva kusihädän tunne.

      • Mies 20v

        kyllä mulle toi vaihtaminen julkisissa vessoissa on kans kova paikka. Joskus tulen vessasta naamapunaisena kuin retiisi ja on tunne että kaikki tietää ja huomaa, että mulla on vaipat. Jos vessassa on sattuu olemaan samaan aikaan joku tai näkee miten heitän käytetyn vaipan roskiin, toivon etten kohtaa tuota henkilöä missään uudestaan.

        Mutta mites te muut selviätte arjen noloista tilanteista?


      • 24/7
        Mies 20v kirjoitti:

        kyllä mulle toi vaihtaminen julkisissa vessoissa on kans kova paikka. Joskus tulen vessasta naamapunaisena kuin retiisi ja on tunne että kaikki tietää ja huomaa, että mulla on vaipat. Jos vessassa on sattuu olemaan samaan aikaan joku tai näkee miten heitän käytetyn vaipan roskiin, toivon etten kohtaa tuota henkilöä missään uudestaan.

        Mutta mites te muut selviätte arjen noloista tilanteista?

        Juu onhan se tuo julkisissa vessoissa vaihtaminen hieman noloo ja jännittävää.
        Mutta kukaan ei ole ainakaan kommentoinut . Katseita on tullut kyllä.
        En usko että kuitenkaan kukaan sillä silmällä takapuoliin katselee onko tolla vaipat jalassa.
        Sosiaalinen elämä hieman on kärsinnyt sekä suhteet mutta elämä on niinkuin sanotaan.
        Nytkin tällä hetkellä ilman ymmärtävää kaveria vailla.


    • nuoret

      miehet inkontinenssin ja vaippojen kanssa: kertokaa tilanteistanne ja miten pärjäilette. Vai onko meitä näin vähän? Vastailkaa!

      Mistä vaivanne johtuu ja kuinka kauan on ollut? Miten sen kanssa arjessa? Mitä vaippoja käytätte?

      Tuntuu, että jokainen on tämän kaiken kanssa niin yksin.

      • katselija77

        Ei meitä kai niin vähää ole kuin moni (meistäkin) luulee.

        Vaivaa ja oireita on ollut enemmän ja vähemmän vaihtelevasti jo vuosia. Välillä on parermpia kausia ja välillä huonompia. Oireina on ollut sekä yökastelua, että yliaktiivisen rakon oireita eli äkillistä virtsahädän tunnetta. Syy ilmeisesti kuitenkin on isossa ns. seurapiirirakossa.

        Käytän varalta vaippoja suojana, lähinnä Tenaa tai Attendsia.

        Yksin minäkin olen, ja olisi mukava löytää ymmärtävä kumppani, mutta myös kohtalotoverien seura voisi olla tervetullutta.


      • Mies 20v
        katselija77 kirjoitti:

        Ei meitä kai niin vähää ole kuin moni (meistäkin) luulee.

        Vaivaa ja oireita on ollut enemmän ja vähemmän vaihtelevasti jo vuosia. Välillä on parermpia kausia ja välillä huonompia. Oireina on ollut sekä yökastelua, että yliaktiivisen rakon oireita eli äkillistä virtsahädän tunnetta. Syy ilmeisesti kuitenkin on isossa ns. seurapiirirakossa.

        Käytän varalta vaippoja suojana, lähinnä Tenaa tai Attendsia.

        Yksin minäkin olen, ja olisi mukava löytää ymmärtävä kumppani, mutta myös kohtalotoverien seura voisi olla tervetullutta.

        ovat vaipat käytössä juuri tuon vuoksi.

        Mullakin on ns. seurapiirirakko, mutta nykyään kokoajan enemmän tai vähemmän jatkuva virtsahädän tunne. Kipupolilla sanoin siitä lääkärille, mutta hän vain totesi, että selkää ei voi halvausvaaran takia leikata eikä mitään tehtävissä ja että minun pitäisi sopeutua.

        Sitten kun selkää jossain tilanteessa vihlaisee enemmän tai se ärtyy liikunnasta, voimistuu myös virtsahädän tunne. Siksi koen helpommaksi välillä vain rohkeasti käyttää vaippoja - se ei tarkoita ettenkö välillä kokisi noloutta. Sitten ei tarvi kaupungilla tms. miettiä ja hermoilla vessan löytämistä. Se antaa tiettyä vapautta ja varmuutta eikä tarvi stressata sen suhteen.

        Vai onko se väärin? Pitäisikö senkin edestä kärvistellä ja kärsiä epävarmuutta? Jostain syystä koen myös itseni "likaiseksi".

        Onneksi ei tarvitse toistaiseksi 24/7 käyttää ja ymmärrän, että ei se mitenkään kivaa ole. Mullekin tulee välillä morkkis ja häpeä ja olenko jotenkin huono ihminen nyt kun tämän ikäisenä käytän vaippoja. Sitten taas saattaa hermostuttaa, että jos joku havaitsee vaipan. Koitan kuitenkin ajatella, että mitä väliä: eikö se ole oikeastaan vain eräänlainen alusvaate tai apuväline kuten vaikkapa silmälasit? Eivätkä vaipat tarkoita että olisi mitenkään vähemmän kyvykäs tai epäsiisti. Minähän helpotan sillä arkeani, vessassa ravaamista ja tämän tukalan tunteen kanssa elämistä, sillä silloin ei tarvi murehtia jos ei enää voisikaan pidätellä.


    • pissahousupoika

      Minä käytän perinteisiä pehmeitä muovihousuja suorakaidevaippoja.
      Joskus kyllä laitan ison teippivaipan ja sen sisään sitten lisäimuksi esim SCA-maxi lisä imuvaippoja muutaman.
      Sana maxi tuon ohuen rimpulan kohdalla on kyllä harjaanjohtava.
      Käytän inkosanin suur-suorakaidevaippoja kovasti ja ne siis laitetaan istuviin plastikkihousuihin niin katso jo ton turvamieli ja pissa pysyy housuissa.
      Pissaan todella kaikki pissat vaippaan 24h ja tarviin kunnon suojaa, siksi näidein vaippamuovihousujen päälle laitan paksusta puuvillasta lyhyet imuhousut ja niiden päälle vielä toinen muovihousu niin mahdollisesti ohivuotava pissa ei aiheuta ylläriä vaan pysyy turvasuoja-housuissa joiden päällä siis eritysi-suojaplastikkihousu.
      Tämä tekee hyvää ja niihin tottuu, pissa saa tulla housuun vaikka kaipan kassalla, ei se kenellekään kuulu.
      Näin se on minulla ollut jo kymmeniä vuosia.
      Minulta voi myös tilata aitoja plastikkihousuja ja suuria suorakaidevaippoja: [email protected]
      050 5436714

      • 24/7

        Yliaktiivinen rakko ,yökastelu .
        Asia linjalta kiinnostaa seura sekä ihan juttelukaverikin. Mutta sitä on näköjään täälläkin noita fetissipohjalta juttumiehiä ja omia tapojaan tyrkyttäviä joiden jutut jätän omaan arvoonsa.


      • DeepShadow89
        24/7 kirjoitti:

        Yliaktiivinen rakko ,yökastelu .
        Asia linjalta kiinnostaa seura sekä ihan juttelukaverikin. Mutta sitä on näköjään täälläkin noita fetissipohjalta juttumiehiä ja omia tapojaan tyrkyttäviä joiden jutut jätän omaan arvoonsa.

        Täällä harvmmin tulee mitään kirjoiteltua tai puhuttua ihan sen takia että 90% palstan kirjoittajista ovat feikkejä jotka hakevat vain kiksejä fetisseihinsä. eikä fetiseissä ole mitään vikaa, en vaan pidä siitä että ollaan vilpillisiä. Ja inkontinenssi tuottaa monille vakavaa päänvaivaa.


      • Mies 20v
        DeepShadow89 kirjoitti:

        Täällä harvmmin tulee mitään kirjoiteltua tai puhuttua ihan sen takia että 90% palstan kirjoittajista ovat feikkejä jotka hakevat vain kiksejä fetisseihinsä. eikä fetiseissä ole mitään vikaa, en vaan pidä siitä että ollaan vilpillisiä. Ja inkontinenssi tuottaa monille vakavaa päänvaivaa.

        onhan täällä fetisistejäkin, mutta kyllähän täällä huomaa, että kenen viesti oikeasti kuuluisi seksipalstalle, kuten esimerkiksi tuo ylläoleva. Itse en jaksa sellaisia viestejä edes sen kummemmin huomioida - jääkööt omaan arvoonsa. Vaikka toisaalta en usko, että kukaan fetisisti nyt hirveästi saa minun tai kenenkään muun ongelmista kiksejä. Jotenkin en vain jaksa uskoa siihen. Miksi saisi? Ihmisillä on erilaisia fetissejä ja se on ihan OK, kunhan muita ei vasten tahtoa sotketa niihin. Eikä niihin ole pakko lähteä mukaan tällä palstallakaan, vaan olla niihin reagoimatta.

        Itsellenikin tämä vaivani tuottaa päänvaivaa. Joitakin ihmissuhteita on kariutunut. Etenkin uusien ihmissuhteiden solmiminen ja parisuhde huolettaa - hyväksytäänkö minut ja olenko rakastettu? Ja monet arjen tilanteet muutenkin.


      • 24/7
        Mies 20v kirjoitti:

        onhan täällä fetisistejäkin, mutta kyllähän täällä huomaa, että kenen viesti oikeasti kuuluisi seksipalstalle, kuten esimerkiksi tuo ylläoleva. Itse en jaksa sellaisia viestejä edes sen kummemmin huomioida - jääkööt omaan arvoonsa. Vaikka toisaalta en usko, että kukaan fetisisti nyt hirveästi saa minun tai kenenkään muun ongelmista kiksejä. Jotenkin en vain jaksa uskoa siihen. Miksi saisi? Ihmisillä on erilaisia fetissejä ja se on ihan OK, kunhan muita ei vasten tahtoa sotketa niihin. Eikä niihin ole pakko lähteä mukaan tällä palstallakaan, vaan olla niihin reagoimatta.

        Itsellenikin tämä vaivani tuottaa päänvaivaa. Joitakin ihmissuhteita on kariutunut. Etenkin uusien ihmissuhteiden solmiminen ja parisuhde huolettaa - hyväksytäänkö minut ja olenko rakastettu? Ja monet arjen tilanteet muutenkin.

        Itse oon eronnu ja kai tuo kastelu oli yks syy siihenkin. Mutta ehkä ymmrtävä ihminen loytyy mies tai nainen.
        Jolle se ei ole kynnyskysymys. Ja ystäviäkään ei ole koskaan liikaa.


      • Mies 20v
        Mies 20v kirjoitti:

        onhan täällä fetisistejäkin, mutta kyllähän täällä huomaa, että kenen viesti oikeasti kuuluisi seksipalstalle, kuten esimerkiksi tuo ylläoleva. Itse en jaksa sellaisia viestejä edes sen kummemmin huomioida - jääkööt omaan arvoonsa. Vaikka toisaalta en usko, että kukaan fetisisti nyt hirveästi saa minun tai kenenkään muun ongelmista kiksejä. Jotenkin en vain jaksa uskoa siihen. Miksi saisi? Ihmisillä on erilaisia fetissejä ja se on ihan OK, kunhan muita ei vasten tahtoa sotketa niihin. Eikä niihin ole pakko lähteä mukaan tällä palstallakaan, vaan olla niihin reagoimatta.

        Itsellenikin tämä vaivani tuottaa päänvaivaa. Joitakin ihmissuhteita on kariutunut. Etenkin uusien ihmissuhteiden solmiminen ja parisuhde huolettaa - hyväksytäänkö minut ja olenko rakastettu? Ja monet arjen tilanteet muutenkin.

        Ylihuomenna olisi ajokortin 2-vaiheen liukkaan ajorata. Siellä menee 3h matkat ja sen jälkeen takaisin autokoululle eli 4-5 tuntia. Taas tilanne, johon joudun (ainakin varmuudeksi) laittamaan vaipat. Ekalla kertaakin siellä meni kauan ja oli aivan hirveä hätä, mutta en uskaltanut laittaa - housu-, vyö- ja kouruvaippojen kanssa minulle on käynyt vahinkoja liian usein. Mutta pelottaa ja hävettää, että joku huomaa vaipan! Kun ihan koko aikaa ei autossa istuta. Eikä ole muita vaippoja kuin noita Abenoita (paksuus sama kuin Tena Slip Maxin) ja pienempi olisi ehkä pakko voida vaihtaa...


      • Mies 20v
        Mies 20v kirjoitti:

        Ylihuomenna olisi ajokortin 2-vaiheen liukkaan ajorata. Siellä menee 3h matkat ja sen jälkeen takaisin autokoululle eli 4-5 tuntia. Taas tilanne, johon joudun (ainakin varmuudeksi) laittamaan vaipat. Ekalla kertaakin siellä meni kauan ja oli aivan hirveä hätä, mutta en uskaltanut laittaa - housu-, vyö- ja kouruvaippojen kanssa minulle on käynyt vahinkoja liian usein. Mutta pelottaa ja hävettää, että joku huomaa vaipan! Kun ihan koko aikaa ei autossa istuta. Eikä ole muita vaippoja kuin noita Abenoita (paksuus sama kuin Tena Slip Maxin) ja pienempi olisi ehkä pakko voida vaihtaa...

        se meni hyvin. Turhaan stressasin. Vaippojen käyttäminen osaa vain toisinaan olla hyvin hävettävää, ja tässä iässä...

        Harmi, miten täällä on keskustelu kuollut ja kaiken maailman fetisistejä :(


      • 24/7
        Mies 20v kirjoitti:

        se meni hyvin. Turhaan stressasin. Vaippojen käyttäminen osaa vain toisinaan olla hyvin hävettävää, ja tässä iässä...

        Harmi, miten täällä on keskustelu kuollut ja kaiken maailman fetisistejä :(

        Jos haluut keskustella täällä niin noitten fetissityyppien ja häiriköiden jutut tulee aina tänne.
        Ihmisillä on vaan tarve kertoa ja tuoda julki kun voivat anonyymisti kirjoittaa .
        Mut jos haluut jutella asiallisesti niin pitäis varmaan olla sähköposti tasolla.


      • Mies 20v
        Mies 20v kirjoitti:

        se meni hyvin. Turhaan stressasin. Vaippojen käyttäminen osaa vain toisinaan olla hyvin hävettävää, ja tässä iässä...

        Harmi, miten täällä on keskustelu kuollut ja kaiken maailman fetisistejä :(

        tunnustan, että mulla itselläni on myös vaippoihin fetissi (joillekin se kehittyy kun käyttää vaippoja), mutta silti itse en voi ymmärtää ja itseäni vaivaa täällä se, että tänne tungetaan kaikkea törkyä, asiatonta, seksipalstojen juttuja; tuntuvat arjen realiteetit olevan joillakin täysin ulalla sekä kentiea jotain muutakin...

        Mutta se, että minulla on terveyteni takia tämä virtsavaiva ei ole silti kiva asia. Sitä eivät taida jotkut tällä palstalla pyörivät fetisistitkään ymmärtää, kun trollaavat täällä. Todella kiusallista tämä on jatkuvan vessahädän kanssa, joskus akupunktio tai hermoratahieronta tilapäisesti helpottavat oloa. Enkä ainakaan itse saa enkä koskaan ole saanut mitään kiksejä siitä, että jollain on inkontinenssi. Tämän vaivani takia ymmärrän hyvin, vaikka vielä pidättämään pystynkin. Mutta silloin kun käyttää siihen apuna vaippoja, saa todellakin miettiä ja kokea häpeää ja hermoilla vaippojen huomaamattomuuden kanssa.

        Oikein ärsyttää esim. tuo ylllä oleva minusta todella iljettävä fetisisti-kirjoitus - ei selvästikään ole mitään ymmärrystä, miltä esim. minusta tuntuu jatkuva vessahätä. Jatkuva paineen, kivun ja hädän tuntu ja tarve virtsata - silloin helpottaa edes hetkeksi. Voin sanoa, ettei siinä hirveästi fantasiaa ole eikä todellakaan tahdo kenenkään tietävän vaippojen käytöstä. Itsellänikin perheessä tiedetään, että mulla on tämä vaiva, mutta mikä häpeä olisi kertoa heille vaippojen käytöstä! Joten en kyllä tahdo puhua täälläkään minkään fetisistin kanssa, joka ei todellisuudesta tiedä. Asiallisuuden ja suoruuden ei pitäisi olla liikaa vaadittu. Kiitos.


      • 24/7
        Mies 20v kirjoitti:

        tunnustan, että mulla itselläni on myös vaippoihin fetissi (joillekin se kehittyy kun käyttää vaippoja), mutta silti itse en voi ymmärtää ja itseäni vaivaa täällä se, että tänne tungetaan kaikkea törkyä, asiatonta, seksipalstojen juttuja; tuntuvat arjen realiteetit olevan joillakin täysin ulalla sekä kentiea jotain muutakin...

        Mutta se, että minulla on terveyteni takia tämä virtsavaiva ei ole silti kiva asia. Sitä eivät taida jotkut tällä palstalla pyörivät fetisistitkään ymmärtää, kun trollaavat täällä. Todella kiusallista tämä on jatkuvan vessahädän kanssa, joskus akupunktio tai hermoratahieronta tilapäisesti helpottavat oloa. Enkä ainakaan itse saa enkä koskaan ole saanut mitään kiksejä siitä, että jollain on inkontinenssi. Tämän vaivani takia ymmärrän hyvin, vaikka vielä pidättämään pystynkin. Mutta silloin kun käyttää siihen apuna vaippoja, saa todellakin miettiä ja kokea häpeää ja hermoilla vaippojen huomaamattomuuden kanssa.

        Oikein ärsyttää esim. tuo ylllä oleva minusta todella iljettävä fetisisti-kirjoitus - ei selvästikään ole mitään ymmärrystä, miltä esim. minusta tuntuu jatkuva vessahätä. Jatkuva paineen, kivun ja hädän tuntu ja tarve virtsata - silloin helpottaa edes hetkeksi. Voin sanoa, ettei siinä hirveästi fantasiaa ole eikä todellakaan tahdo kenenkään tietävän vaippojen käytöstä. Itsellänikin perheessä tiedetään, että mulla on tämä vaiva, mutta mikä häpeä olisi kertoa heille vaippojen käytöstä! Joten en kyllä tahdo puhua täälläkään minkään fetisistin kanssa, joka ei todellisuudesta tiedä. Asiallisuuden ja suoruuden ei pitäisi olla liikaa vaadittu. Kiitos.

        Tsemppiä sinulle ja ei siinä mitään jos tykkäät vaipoista.Mielelläni juttelisin kanssasi
        Tähän vain yhteystietojen laitto on hieman arveluttavaa.


      • 24/7
        24/7 kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle ja ei siinä mitään jos tykkäät vaipoista.Mielelläni juttelisin kanssasi
        Tähän vain yhteystietojen laitto on hieman arveluttavaa.

        Moikka
        Jos joku haluu asialliselta pohjalta keskustella niin tässä olis
        osoite [email protected]


      • 24/7

      • Mies 20v
        24/7 kirjoitti:

        [email protected]
        olis osoite oikea

        sähköposti on mixx2009(a)windowslive.com (a:n tilalle @)


      • Mies 20v
        Mies 20v kirjoitti:

        sähköposti on mixx2009(a)windowslive.com (a:n tilalle @)

        mitään asiattomia on sitten turha kirjoitella - jos ei ole muuta mielessä, niin unohda. Enkä halua osallistua myöskään mihinkään fetisistien fantasioihin.


      • Mies 20v
        DeepShadow89 kirjoitti:

        Täällä harvmmin tulee mitään kirjoiteltua tai puhuttua ihan sen takia että 90% palstan kirjoittajista ovat feikkejä jotka hakevat vain kiksejä fetisseihinsä. eikä fetiseissä ole mitään vikaa, en vaan pidä siitä että ollaan vilpillisiä. Ja inkontinenssi tuottaa monille vakavaa päänvaivaa.

        Olit ihan oikeassa. Tuo nikki 24/7, [email protected] on oikeasti pelkkä fetisisti. Muunmuassa ikä vaihtui kummallisesti: oli ensin 45 ja sitten jo 50. Kannattaa olla varovainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe