Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tekniikan valtakunnallinen valintakoe

readerrrrrr

Ketkä kaikki ovat saaneet kutsun tekniikan valtakunnalliseen valintakokeeseen, vai onko kutsuja edes lähetetty?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valintakoe

      Ei ole näkynyt. Ei ole ilmeisesti lähetettykään.

    • Bena

      Ei ole näkynyt juu, tällä viikolla pitäisi ilmeisesti tulla. Sitä odotellessa...

    • Castaway95

      Sähköpostilla tuli kutsu valintakokeeseen tänään ainakin mulle

    • muikkunen543

      Näköjään joillekkin on tullut, minulle ei. Pitäisikö huolestua? :D

    • 123tintti

      Kutsua ootellaan... Lähettääkö eri amk:t eri aikaan kutsun? Mistä koulusta kutsu tullut?

    • Bena

      Turun suunnalla ei ainakaan ole kutsua kuulunut, vaikka ?turha? tässä on kuumotella, kun kerta ainakin Turussa kaikki hakukelpoiset kokeeseen kutsutaan. :)

    • jekek

      Itse hain turkuun ja tänään tuli kutsu sähköpostitse. Varmaan kusti tänne tuo etanapostinakin jotain kirjelmiä viimeistään ensi viikolla

    • Bena

      Yeees tänään tuli itsellekin kutsu valintakokeisiin. Siellä nähdään! :)

    • Jepsjee283

      Eikös tuo niin ole että ensimmäisestä hakutoiveesta eikä työkokemukseta ei saa pisteitä enää ollenkaan? Ja kokeessa valitaan mtematiikan ja loogisen lisäksi fysiikka tai kemia, ei molempia.

    • xdklö

      Pisteitä ei noista enää taida missään saada. Kokeessa saa valita tekeekö kemian vai fysiikan vai molempien tehtäviä. Kokeessa on esim 7A ja 7B tehtävät, joista toinen kemiaa ja toinen fysiikkaa ja niistä pitää toinen valita. Sitten taas 8A ja 8B tehtävissä sama. Vaikka tekisit 7 kohdassa kemiaa voit tehdä 8 tehtävässä fysiikkaa ja toisin päin. Jos selityksestäni selvää sai :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe