Biolääketieteen valintakoe 2015, miten meni? :)

kebi2015

Heips! :) Miten meni biolääketieteen valintakoe 2015?

15

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kebi2015

ja onko kenelläkään tietoa milloin vastausanalyysit julkaistaan netissä? :)

• Sorbetti

Mä en kyllä yhtään osaa sanoo miten meni, kemiassa oli vaikeuksia niissä laskuissa ja biologiassa se E coli tehtävä tuotti päänvaivaa..... Jännittää! :D

• Sorbetti

Miten muuten ootte menestyneet yo-kirjoituksissa ja mitä kirjotitte? Mietin et oliko kaikki muut hakijat tyyliin jotain L:n oppilaita kun kuitenkin lääketieteellisestä kyse:D ite kirjotin kemiasta C:n :S

• kebi2015

Mulla olisi selvästi ollu parantamisen varaa :D Mut joo, kattoo ny! :)
      Ja en oo kun yhen Ln oppilas et tasasilla Mn papruilla mennää :D
      Mut ihmettelin kun vastausanalyysejä ei vaa missään näy..?

• ciina

Biolääketiede??? Mitä näistä tulee? Missä oli koe?? Kiinnostaa sikäli kun poika lähti aamulla ja tänäänhän oli lääkikseen pääsykoe. Ei kerro mihin pyrkii. Fysiikna, pitkän matematiikan ja kemian laudaturit.

• dpd

Tänäänkö oli biolääketieteen koe??? MIssä?? Mikä niistä tulee?? Tänään oli myös lääkikseen koe. Poika lähti aamulla mutta ei kertonut mihin kokeeseen menee. Laudaturit kemiasta, fysiikasta, pitkästä matematiikasta ja biologiasta exemia.

• Sorbetti

Ymmärtääkseni lääkealan ammattilaisia, tutkijoita, jotkut kai työllistyy viranomaistehtäviinkin? Turussa oli koe. Ja tosiaan lääkikseenkin oli koe tänään, samoin ainakin Turussa biokemiaan. Biolääketiede kiinnostaa itseäni kyllä tosi paljon, mutta Turkuun otetaan vain 25 opiskelijaa ja Kuopioon en halua...

• biolääkikseen

Olen itse hakenut aiemmin useamman kerran lääkikseen (ja joka kerralla jäänyt tosi pienestä kiinni), mutta vuosien varrella omat näkökulmat ovat muuttuneet ja biolääkis kiinnostaa nyt enemmän. Verrattuna lääkiksen pääsykokeisiin tuntui biolääkiksen koe aika helpolta. Tehtävät ovat perussisältöä, ja tehtävien määrään ja sisältöön nähden aikaa oli runsaasti käytössä. Kokeesta jäi hyvä mieli, mutta katsotaan.. :) Kuopiossa oli nähtävillä bilsan osuuden "mallivastaukset", mutta kemian osuudesta ei.

• Guugel

Millaisia pisteitä olette saaneet?:) Itsellä ei kyllä tainnut mennä kovin hyvin, kemian osuus meni aika lailla penkin alle:(

• kebi2015

Jep omia pisteitä laskeskelin eikä kyl mennyt niin hyvin ku odotin(35 ja 22) Just se kemian osio oli vaikee ja siinä niitä pisteitä sitte lähtiki reippaammin :/

haitteko kuopioon vai turkuun?

• Guugel

Turkuun hain, mutta nyt kun tyhmä menin katsomaan vastaukset, niin jännityksestä tulee kyllä jäätävä:D biologian osuudesta sain ehkä 32 ja kemiasta 20 pistettä eli pahalta kai näyttää... :( minnes sinä hait, kebi2015?:)

• kebi2015

Joo mulla jäätävä jännitys myös :D Kuopioon mä hain. Nii kai se hakijoiden taso sitte ratkasee loppupelissä :/ Katoin viime vuoden koetta ja kyl tän vuoden oli minust selvästi vaikeempi, ainaki just kemian osio :(( toisaalta ku katoin tilastoista 2014 alhaisimpii pistemääriä millä tuli hyväksytyks ni se anto jo pikkasen toivoo :D

• Elean

Tän vuoden koe oli mielestäni paljon helpompi kuin viime vuoden, (kattelin vanhoja kokeita). Ainakin biologian kokeesta sain noin 70% oikein, tarkistin jo netistä. En muista kemian vastauksia, mutta mielestäni meni sielläkin aika hyvin.....mä luulen...sekä toivon.... Loppukokeiden takia oli mulla vain noin 2 päivää aikaa kertailla pääsykokeisiin, not bad :)

• Elean

Kemiasta myös 70% oikein.

• Guugel

Oi sullahan meni hyvin!:) luulis että pääset noilla pojoilla, vai millaset ylppäripisteet sulla oli?:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      485
      3800
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2836
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2158
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      449
      2013
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1364
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1271
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1138
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      80
      1048
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      1019
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1018
    Aihe