Naisen uimapuku päällä rannalla

Henkukkeli

Kävin eilen yleisellä rannalla uimassa ja mulla oli naisten uimapuku päällä. Oon mies 20 v. Oli tosi kiihottavaa mennä silleen uimaan. Montaa henkeä ei rannalla ollut joten paineet olivat pienet, mikä oli mukavaa "aloittelevalle" ristiinpukeutujalle. yhessä vaiheessa rupes seisomaan nii paljo että piti läheiseen mettään mennä purkaa paineet. Sinne sitten ison kuusen juureen menin vain uimapuku päällä ja rupesin runkkaamaan. Ihmisiä käveli pari ohi ja siinä runkkailin. Oli tosi kiihottava reissu. Joku nuori mies taisi nähdä mut mutta jätti mut rauhaan. Tosin hetken jo toivoin että ois liittynyt seuraan.
Ettäs tiiette. Tällanen stoori. :D eikun, ihan tosissaan, onkan näitä ketjuja mutta onkos paljon ristiinpukeutujia? Minulla etenkin uimpaukufetishi. Onkos ketää kiinnostunutta yhteiseen puuhasteluun? Lisätkää kik henkukkeli tai skypessä kiimanen95

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Libresse

      minäkin olen uinut naisten kokouimapuku päällä yleisellä rannalla. käytän muutenkin naisten alusasuja, on paljon kivempia kuin miesten ja käytän pikkuhousuissa terveyssiteitä, niistä vaan tulee niin tyttömäinen olo. eikä se haittaa vaikka joku huomaiskin ne tai vaikka rintaliivit näkys paidan alta. Oikeesti tahtosin olla ihan oikea nainen mut kun en oo. surku

    • uima-asussa

      Voisin olla kokouimapukuun puettuna ja vieläpä sidottuna, jos toinen nauttisi siitä.

    • Sukkiksissaseisoo

      Hyvä stoori, itsellänikin on fetissi noihin naisten hepeniin, lähinnä sukkahousuihin jotka kiihoittavat eniten. Olen käynyt uimarannalla uimassa pukeutuneena pelkkiin ihonvärisiin sukkiksiin ja kalu täydessä erektiossa, kiihoitti ajatus että joku näkee mutta siellä ei silloin ollut lähellä ketään. Minullakin on myös uimapuku, tosin kalu ja pussit eivät tahdo mahtua siihen vaan roikkuvat ulkopuolella. Myös minä runkkaan näillä reissuilla luonnonhelmassa paineet pois poslarikullista.

    • rfgd

      Mullakin fetissi nimenomaan naisten uimapukuihin. Lapsesta asti ollu sitä vikaa :D omistan muutaman kappaleen. Tuntuu mahtavalta se kangas. Julkisesti en ole uskaltanut enkä ole ajatellutkaan käyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe