opeli huono???????????????

voijeesus

jaa sano herrat toisilleen,mä oon opelilla ajanu 37 vuotta ja ny o menos astra 1,9cdti wagon -07 ja kilsoja kertyny ny 240784kilsaa ja raidetangon päät vaihdettu,jarrupalat/levyt vaihdettu ja egr venttiilii et siin o mitä on pitäny paska opelii tehdä et o se kyl tosi paska ku noi o pitäny vaihtaa,kaveril o tuulipuku kansan a........ eikun kulkuneuvo nii siin o ollu vaik mitä ongelmii et se älähtää johon kalikka kolahtaa sano vanha kansa

16

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 144

      Onnittelut sinne onnelliselle. Meilläkin kakkosena -99 Corsa ja pelaa ihan hyvin. Ajonautinto nyt ei täydellinen ole, mutta pienet matkat sujuu hyvin. Kun ei tarvitsis kääntää oikealle:))) Selvitty ollaan...

    • perusperttisuomi

      Opel on paras saksalainen automerkki!

    • Type116

      Minulla ei moottori toiminut koskaan kunnolla kävi laihalla ja ryntäili kunnes hajosi lopullisesti 23tkm mittarissa. Nyt odottanut tallissa 5 vuotta että saisin inspiraation ja korjaisin, saattaa olla ettei inspiraatiota koskaan tule.

      • speedsteri

        Jos ei taidot riitä niin anna kosla minulle. =D


    • merkkiautollaajava

      Ostakaa nyt hyvät miehet/naiset edes oikea auto.
      Eikä mitään syöpäistä opelia.

      • natootan

        Opel=lepo vaan!


      • VanhaVenttiili

        Kaikista autoistahan tulee vanhemmiten Opeleita, joten ei huolta huomisesta.......


      • OpelillaTaivaaseen

        Jaa tulee?? Ja kun mä ostin opelin sen takia kun kuulin että niistä tulee mersuja vanhempana. ;D


      • opaappapeli
        OpelillaTaivaaseen kirjoitti:

        Jaa tulee?? Ja kun mä ostin opelin sen takia kun kuulin että niistä tulee mersuja vanhempana. ;D

        Marsu määtös on paskin germismerkki. Hinta-laatu päin persettä.
        Meil vamen kaa ollu OPAALEJA taas reilu 10v. Weccut rulaa,1,9 cdti ja 2,0tdi.
        ollaan tyytyväisii ja huiput matka-ajo ominaisuudet.


    • 332

      Minulla -98 Opel Astra G- malli ja mittarissa 2900000 kilometriä ja hyvin kulkee mutta olen huoltanut autoa ja uutta osaa laitettu aika paljon ja uusi akku ym.

    • 5opelia

      minulla samanlainen opel mit luk 209000km kytkinpoljinta painettaissa kuuluu ralinaa. mikä mahtaisi olla syy.

      • x16szr

        paineasetelma/-laakeri ns. valmistumaisillaan, itelläni g -98 ja k.levy & asetelma vaihdettu 560kkm tienoilla (alkup. kytkin)


    • 675085

      Mulla myös samanlainen Astra G wagon 98, ajettu 675 000 rimpsut päälle ja hyvin kulkee. Männänkannet hiottu ja kytkinremppa tehty 500 000 paikeilla. Kytkimen kunto riippuu kuskista, meillä tuli kytkinlevyn vaihto kun nuoriso harjoitteli ajamaan. Nyt ei isompia remppija tiedossa, on siisti ja kulkee hyvin.

    • ei_oo_huono

      Minulla on ollut kolme Opelia. Nyt ajelen Skodalla. En voi sanoa pahaa sanaa Opelista. Minun Opelini kestivät hyvin ilman suurempaa ongelmaa. Ainoastaan yhdestä Opelista katkes tulpanjohto. Skoda on myös erittäin hyvä auto. Vaihdoin Skodan, koska siinä on suurempi tavaratila kuin Opelissa. Mitään muuta syytä ei ollut vaihtaa merkkiä.

    • ajOPELi

      OPEL HAKKAA AINAKI MARSUT.
      Mullaki ellini kaa weccu -08 cdti150hp,ja tokana 2,0 tdi 130hp paku.
      Ja on varusteita, HYVÄ OPEL,laadulla osakkeet nousussa jo vuosia olleet.
      ei kinnereille.

    • Opelisti

      Opel Astra G 1998 / 2,0 DTL / Club Caravan. Ajettu yli 560 tkm. Moottoriin, eikä vaihteistoon ole tarvinnut koskea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe