Mitä sinä weha muistat siitä, kun sinut vesivaleltiin?
Kysymys wehalle
4
<50
Vastaukset
- weha-
Musitan ainakin sen että valelijan apurilla oli siinä isot tissít, järvessähän meidät upotettiin. Joh 12:1-17
- Pitkäksikin
aikaa? Tuliko aivovaurioita?
Kiitos kysymyksestä. Kaste ei ole meidän muistin varassa, vaan Jumalan sanan ja asetuksen varassa. Olisi kauhea oppi, jos jotakin olisi minun muistin varassa, vaan kaste on Jumalan ihanan pelastusteon varassa. Jeesus on kasteen hankkija ja kaste tuon kaiken hyvän välittäjä. Ajattele, jos sairastaa Dementiaa, niin minkä varassa kaste olisi?
- korjataampa
Nyt muistisi pätkii taas pahemman kerran!
Raamatussa ei ole tuollaista pelastusta, joka saadaan veden avulla! Jeesus ei hankkinut meille kastetta, vaan uhrasi itsensä meidän syntiemme edestä ja tämä sovitus voidaan ottaa vastaan VAIN USKOMALLA HERRAAN JEESUKSEEN. Siihen ei tarvita vettä.
"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, samoin sinun perhekuntasi." Ap 16:31
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362