Mistä löytyy? Siis keneltä?
Kuopion parhaat boobsit
29
167
Vastaukset
- hohoijakkaaaa
Näitä kyselyitä alkaa ilmaantua kun koulut loppuu
- huhhuhhuuu
Annukka 26v
- InkkariYkä
Mitä tarkoittaa boobsit? Tämä on kuopiolaisten palsta, jossa vois mielellään puhua suomea!
- jsjsvsj
Kaverilla on aika stydit stiflat.
- kerroppa
Kuka se kaveris on?
- TähHäh
Häh?
- ldffådf
Karhunpesästä löytyy
- hohhoijakkaaa
Yksinhuoltajien jälkikasvu asialla tässäkin ketjussa...
- kerroppa
Ottaako päähän kun itelläs ei oo?
- BootsitOnJalassa
vai, että kellä Kuopion parhaat bootsit...
Ei taida bootsimiehiä enää paljon olla, ovat menneet muodista, mutta taitaa tällä ketjun aloittajalla olla joku fe-tissi, meinaan jalkafe-tissi, kun kerran jalkineita eli bootseja kyselee...
Vuoan mitkä ne onkaan parhaat bootsit, semmoset:
1. uudet ja terhakkaat, ei käytetty ollenkaan
2. kunnollä käytetyt ja jo vähän käytössä venyneet sekä kulahtaneet
3. vähän käytetyt, mutta vielä napakat
4. haju, mille pitäs haista?
5. jokin muu ominaisuus - varsinkin
Luonto-b-puolen junnut puhuu boobseista, edellisen listauksen 5kohdassa voi pohtia, kuinka hyvin ja napakasti lampaan sorkat sopivat saappaiden varsiin.
- Baywatch_Rider
Tiedän miten se saadaan selville. Naiset, laittakaa punainen Baywatch uimapuku ja juoskaa vänärin rannalla. Joku kellä on GoPro actionkamera kuvaa sen 60fps ja sitten katsotaan hidastuksena kenellä pompahtelee kaikkein parhaiten :D
- Velmies
Mulla on. Bootfactorin bootsit nro.44
- vai_että_kenkämiehiä
vai_että_kenkämiehiä
- boobs-fani
Palsta täynnä lukutaidottomia kenkämiehiä!?
- Velmies17
Hassun näköinen se ritari ässä siinä ohjelman alussa juostessaa mereen !
- LoloFerrari
Hienon näköinen on se Ritari Ässän autokin, mutta pidän enemmän kuitenkin Ferrareista.
- fjsdkljgldjgkbldf
Miami Vicessahan oli valkoinen Ferrari Testarossa, olihan se hienon näköinen. En niinkään pitänyt siitä ensimmäisten kausien mustasta Daytonasta.
KITT eli Pontiac Firebird Trans-Am on meikäläisen valinta jos pitäisi elokuva/TV auto ottaa :) Elektroninen kojetaulu mukailee tyylikkäästi upeaa ulkomuotoa.
Aikoinaan näin sitten vasta sarjan jälkeen millainen on tavallisen Firebirdin kojelauta niin voih mikä pettymys, ihan tosissaan lautamaisen yksinkertainen taulu.
Hyvin taas on pysytty aloittajan aiheessa tässäkin ketjussa :D:D - asiayhteys
Boobsit ja hienot autot käy hyvin yhteen.
Kyllä tuolla välillä näkee melko hyvän näköisiä boobsejakin, myös kuopiossa.
- Boobyman
Minulla on,monet ovat kehuneet.
- märätbootsit
bootsit mällissä
http://farm4.static.flickr.com/3514/3459720590_01f7440148.jpg - Velmies
Mulla parhaat bootsit,ja miksei parhaat boobsitkin.NÄISTÄ OLIS MONI TYTTÖ JO YLYPEE.....
- ErjaManto
Mulla on, ihan takuulla.
- boobsnbooty
Mullapa. Kaikki kehuu ja toljottaa. Alkaa jo kyllästyttää. Katsokaa peppua välillä!
- Boobyman
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Kuka osaisi kertoa kyseisestä, Petosella sijaitsevasta, ravintolasta? Onko siellä hyvät pitsat? Entä onko naistentansseja (olen siis mies).
- Anonyymi
Miehisyytesi on arvailujen varassa🤥?
- Anonyymi
Uimarannoilla näkyy olevan lihat käristymässä näillä helteillä... tissiä ja percettä näkyy härskisti peittelemättä jokapuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379